quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey studentjes, is je papieren OV nou eigenlijk nog gewoon geldig tot je je studentov-kaart op kan laden met je ov naar keuze? Ik kan het volgens mij pas vanaf de 10e doen.
Nu je het zegt; kan ik niet meer met m'n OV-studentenkaart met de bus reizen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey studentjes, is je papieren OV nou eigenlijk nog gewoon geldig tot je je studentov-kaart op kan laden met je ov naar keuze? Ik kan het volgens mij pas vanaf de 10e doen.
Je papieren OV is de hele maand januari gewoon nog geldig ivm de hoogstwaarschijnlijke overgangsproblemen. Ik kan die van mij ook pas de 4e opladen, dus kan niet anders.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
ik ga maar mijn nest in duikenquote:
Ik kan niet bannen helaas.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Hey IHVK kan je me bannen zaterdag en zondag
Gewoon wat zwaar nutteloze topics openen achterelkaar. Krijg je 48 uur.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef Ayca het volgende:
Hmm ja maar ik wil niet gelijk een week ofzo, 2 dagen is genoeg
Hmm dan ga ik dat morgen maar proberenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Gewoon wat zwaar nutteloze topics openen achterelkaar. Krijg je 48 uur.
Ehgm even mijn agenda erbij pakken..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik ga echt poweren morgen
Hahaha, dat is kut jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehgm even mijn agenda erbij pakken..
Scheikunde, geschiedenis, aardrijkskunde, Duits, Engels, Nederlands, wiskunde, Latijn, economie. Maar vooral scheikunde en geschiedenis want dat heb ik maandagtoetsweken
Deze post zag ik niet eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Slappe zakken zijn zij bedoel je![]()
Neem sowieso schaatsen met harde schoen, ijshockeyschaatsen zijn snel op korte stukken, maar lange schaatsen (noren) houd je langer vol
Dat is ook niet zo fijn iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hahaha, dat is kut jaik moet nog paar honderd pagina's doornemen
Maar ik ga tukken, als jij dat ook doet kan je morgen redelijk fris beginnen!
Trusten
Slapen is goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:52 schreef Ayca het volgende:
Als iedereen nou gaat slapen dan verveel ik me dood en ga ook slapen![]()
Slaap lekker IHVK![]()
Ik wou dat ik zo weinig slaap nodig had, alhoewel insomnia mij ook wel vervelend lijkt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:05 schreef GenusButeo het volgende:
Iedereen is voor de verandering eens vroeg gaan slapen? En ik heb nog geen slaap, terwijl ik al uren zit te lezen. Zo nog even verder lezen, dan maar. O, insomnia.
Hier niks, alleen wat er al een paar dagen ligt. Hopelijk gaat het niet meer sneeuwen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:21 schreef wikwakka2 het volgende:
WTF, sneeuw in Rotterdam. Ik kijk net pas uit mijn raam.
In Rotterdam was gisteren niks te bekennen, nu wel wat, maar niet ontzettend veel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hier niks, alleen wat er al een paar dagen ligt. Hopelijk gaat het niet meer sneeuwen.
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voortaan doe ik wel gewoon een o, lekker droog. Hoi.
Geslapen, ik moest de volgende ochtend vroeg opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:51 schreef Bortecinem het volgende:
Instant happiness.
Nog iets leuks gedaan met oud en nieuw?
Niks bijzonders.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geslapen, ik moest de volgende ochtend vroeg op.
Jij?
Morgen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:57 schreef Emel het volgende:
Goeiemorgen. Sneeuw in Rdamik ga zo naar Den Haag, hopelijk blijft droog enzo.
Ik was ook verrastquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:57 schreef Emel het volgende:
Goeiemorgen. Sneeuw in Rdamik ga zo naar Den Haag, hopelijk blijft droog enzo.
Join the clubquote:
Hey! Ik ga ook winkelenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Morgen.![]()
Wat ga je doen in Den Haag? Ik ga misschien naar Arnhem, winkelen ofzo.
Dat klinkt als een player die zegt: "die sma ga ik effe regelen, swa!'quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:02 schreef Bortecinem het volgende:
Even een vriendin regelen om mee te gaan.
Hehehe.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een player die zegt: "die sma ga ik effe regelen, swa!'
Sale enzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft iedereen hier opeens zin om te gaan winkelen?
We hebben geld teveelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft iedereen hier opeens zin om te gaan winkelen?
Alleen shoppen kan ook leuk zijn!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:02 schreef Bortecinem het volgende:
Even een vriendin regelen om mee te gaan.
Oh lol, ze smst net dat ze niet komt.![]()
Dan blijf ik ook thuis.![]()
Hmm moet ik ook nog gaan doen. Een boekenkast halen.quote:
En je woont in?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik heb geen zin om alleen naar Arnhem af te reizen.
Even doorstuderen, dan heb jij ook geldquote:
Inshallahquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:11 schreef Emel het volgende:
[..]
Even doorstuderen, dan heb jij ook geld
Oh, dan ga je niet even shoppen in Amsterdam of Rotterdam. Leuk wonen daar?quote:
Bedankt voor je medeleven.quote:
Nee daarom. Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Oh, dan ga je niet even shoppen in Amsterdam of Rotterdam. Leuk wonen daar?
Na afstuderen is het leven nog mooierquote:
Wanneer wel en wanneer niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven.
[..]
Nee daarom. Soms wel, soms niet.
Btje kromme foto, maar ik heb deze gehaald vorige weekquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Hmm moet ik ook nog gaan doen. Een boekenkast halen.
Venray zelf is wel oke, het is niet zo dat er niks te vinden is ofzo. Maar je zit zo ver weg van de randstad enzo. Alles is altijd zo ver.quote:
"even"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Oh, dan ga je niet even shoppen in Amsterdam of Rotterdam. Leuk wonen daar?
En met de trein duurt het 2.5 uur.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:21 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
"even"
150 km tussen rdam en venray..
Mooi maar beetje teveel bloemetjes voor mij. Ik hou meer van strak.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Btje kromme foto, maar ik heb deze gehaald vorige week![]()
[ afbeelding ]
Ach, je vermaakt je wel door met grote ogen te kijken naar de beschaafde wereld. Hoogbouw enzo, je weet niet wat je zietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En met de trein duurt het 2.5 uur.
Het zijn strakke bloemetjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Mooi maar beetje teveel bloemetjes voor mij. Ik hou meer van strak.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, je vermaakt je wel door met grote ogen te kijken naar de beschaafde wereld. Hoogbouw enzo, je weet niet wat je ziet
Jeetje, erg lang. Als je 18 bent, kun je gewoon verhuizenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En met de trein duurt het 2.5 uur.
Ze is 19quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Jeetje, erg lang. Als je 18 bent, kun je gewoon verhuizen
Ik ben 19.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Jeetje, erg lang. Als je 18 bent, kun je gewoon verhuizen
Ghezállich!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.. valt mee. Venrayenaren hebben niet zo'n overdreven accent. Ik heb alleen een zachte G.
Heb ik niet, ik spreek gewoon ABN, kom uit provincie Utrechtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Liever een zachte G dan zo'n lelijke keelkanker harde G.
Daar hebben ze ook een harde G.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik spreek gewoon ABN, kom uit provincie Utrecht
Wat doe je daar dan nog?quote:
Wérkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:17 schreef Emel het volgende:
[..]
Na afstuderen is het leven nog mooier
Wat moet ik in Rotterdam of Amsterdam gaan doen dan.quote:
Ik heb hem bij de IKEA gezien, hij is wel mooi. Ik ga voor de Expedit boekenkast (open kast). Maakt ook ruimtelijk. Was niet rot bedoeld, ik ben niet van veel bloemetjes, dat maakt het drukquote:
Als je je werk leuk vindt, dan valt het mee hoor. Je hebt meer verplichtingen natuurlijk, blehhquote:
Ik ben gek op Rotterdamquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat moet ik in Rotterdam of Amsterdam gaan doen dan.Ik blijf hier zeker nog wel een paar jaartjes wonen.
Hé, ga nou niet haten!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Liever een zachte G dan zo'n lelijke keelkanker harde G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |