abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82250135
Wat een onzin, gelukkig schoot ik er toch al niet.
pi_82349100
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Das lekker....
Krijg nou wat.. Is dit serieus? En ik heb net een nieuwe kijker gekocht! Godverdegodver. Waarom? Ik heb geen zin om al die troep te lezen. Kan er iemand een samenvatting leveren omtrent de oorzaak?
BRRRRR...
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:22:52 #103
248594 WSPP
Saus erover?
pi_82376527
Je baalt er erg van maar bent te lui om het te lezen?
pi_82699117
Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurd als ik mijn 18beurten niet haal, maar bijvoorbeeld 16. En als ik dan 2weken na het verlopen van mijn verlof alsnog 2 keer ga schieten krijg ik mijn verlof dan weer terug of moet ik dan weer een jaar wachten.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  FOK!fotograaf zaterdag 12 juni 2010 @ 10:53:58 #105
145146 Andyy
pi_82699811
Heb je een reden dat je niet 18x hebt geschoten?
Zo ja kan je het prima overleggen met wat ambtenaren
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:36:32 #106
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_82712673
Idd. overleggen met bw. Als je een goede reden hebt doen ze echt niet moeilijk
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_82735209
Mijn reden: ben te lui om te gaan
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  zondag 13 juni 2010 @ 12:30:55 #108
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_82736844
Voor veel korpsen een reden je verlof dan in te trekken. Ik zorg gewoon voor een vaste avond in de week, meestal red ik dan wel 30+ beurten in het jaar.
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:26:26 #109
248594 WSPP
Saus erover?
pi_82891964
Waarom doorgaan als je toch al te lui bent om te gaan? Je hebt blijkbaar dan niets met sportschieten en doet het dan dus voor het wapen.
pi_82897817
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:26 schreef WSPP het volgende:
Waarom doorgaan als je toch al te lui bent om te gaan? Je hebt blijkbaar dan niets met sportschieten en doet het dan dus voor het wapen.
Ik zit ook te twijfelen om te stoppen. Heb niet meer de 'motivatie' die ik eerst had. En heb het te druk met andere dingen, waardoor ik merk dat ik het schieten op de laatste plaats zet.
pi_82908467
Heb ik net een advertentie op marktplaats gezet voor mijn laser/ lamp combi voor mijn Glock wordt deze verwijderd door marktplaats. Die gooien het op de Wet wapens en munitie voor een laser Meteen maar even een email gestuurd richting marktplaats dat ze hun regels wel eens mogen aanpassen.
pi_82912414
Waarom op marktplaats zetten? Doe het dan op vuwa.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:34:48 #113
248594 WSPP
Saus erover?
pi_82941083
Marktplaats snap ik ook geen zak van qua beleid. Soms zie je dagenlang handgranaten aangeboden worden en een lampje wordt er af gehaald.
pi_82948882
Wapens verkopen is trouwens ellendig momenteel, een Glock die ik twee jaar geleden bij de wapenhandel te koop heb gezet staat er nog steeds.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 01:31:19 #115
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_82963259
kan je hem niet verkopen bij een wapenwinkel?
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 01:58:13 #116
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_82963538
COOL! Dus Fok heeft toch een vuurwapentopic! Snap alleen niet waarom het niet staat onder sport (schietsport?)

Anyways.. ik ben nu al anderhalfjaar aan het knallen en ik wil nu een eigen wapen. Omdat je eerste jaar maar 1 mag kopen twijfel ik nog heel erg.

Ik heb tot heden vooral 9mm geschoten en Tangfolio vind ik eigenlijk het lekkerst schieten maar om een of andere reden is het heel moeilijk om daaraan te komen? Zo een Glock lijkt me niet zo tof, ik wil wel een beetje goed kunnen raken op afstand ;-)

Revolver is wel lekker makkelijk schieten en het maakt het ook makkelijk om een kijker op te monteren maar een geweer lijkt me ook gruwelijk. Zag een GSG AK47 nieuw voor 600 euro, is dan wel een .22 dus ik weet niet of dat gaat vervelen?

Wat me trouwens opvalt is dat vooral oude mannen lid zijn van schietverenigingen en dat er nieuw of nauwelijks op internet gehandeld kan worden. Marktplaats verkoopt m dus niet maar zijn er andere speciale sites die het makkelijker maken om prijzen te vergelijken. Ik heb nu een beetje het gevoel dat die wapenhandelaren enorme marges pakken omdat er geen concurrentie is?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_82967023
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:31 schreef compier het volgende:
kan je hem niet verkopen bij een wapenwinkel?
Dat bedoel ik met wapenhandel. Het probleem is dat ik het geld pas krijg als zij hem verkocht hebben.
pi_82967106
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:58 schreef spooky1234 het volgende:
COOL! Dus Fok heeft toch een vuurwapentopic! Snap alleen niet waarom het niet staat onder sport (schietsport?)

Anyways.. ik ben nu al anderhalfjaar aan het knallen en ik wil nu een eigen wapen. Omdat je eerste jaar maar 1 mag kopen twijfel ik nog heel erg.

Ik heb tot heden vooral 9mm geschoten en Tangfolio vind ik eigenlijk het lekkerst schieten maar om een of andere reden is het heel moeilijk om daaraan te komen? Zo een Glock lijkt me niet zo tof, ik wil wel een beetje goed kunnen raken op afstand ;-)

Revolver is wel lekker makkelijk schieten en het maakt het ook makkelijk om een kijker op te monteren maar een geweer lijkt me ook gruwelijk. Zag een GSG AK47 nieuw voor 600 euro, is dan wel een .22 dus ik weet niet of dat gaat vervelen?

Wat me trouwens opvalt is dat vooral oude mannen lid zijn van schietverenigingen en dat er nieuw of nauwelijks op internet gehandeld kan worden. Marktplaats verkoopt m dus niet maar zijn er andere speciale sites die het makkelijker maken om prijzen te vergelijken. Ik heb nu een beetje het gevoel dat die wapenhandelaren enorme marges pakken omdat er geen concurrentie is?

www.vuurwapens.net is denk ik de grootste en meest betrouwbare site voor sportschutters in Nederland.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:56:36 #119
248594 WSPP
Saus erover?
pi_82990982
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met wapenhandel. Het probleem is dat ik het geld pas krijg als zij hem verkocht hebben.
Dat is in consignatie, je kunt hem ook aan de wapenhandel verkopen zodat zij hem verkopen. Zoals jij bedoelt verkoopt de wapenhandel hem voor jou.

Echter aan de wapenhandel verkopen is kapitaal vernietigen want je krijgt altijd de meest zielige verhalen dat zij hem ook niet kwijt kunnen etc
pi_82995883
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:56 schreef WSPP het volgende:

[..]

Dat is in consignatie, je kunt hem ook aan de wapenhandel verkopen zodat zij hem verkopen. Zoals jij bedoelt verkoopt de wapenhandel hem voor jou.

Echter aan de wapenhandel verkopen is kapitaal vernietigen want je krijgt altijd de meest zielige verhalen dat zij hem ook niet kwijt kunnen etc
Daarom, die doen dat ook alleen voor een lage prijs. Ik heb overigens zo al veel wapens verkocht en meestal duurde het niet meer dan een paar maanden. Maarja, de crisis raakt ook de sportschutters.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:04:58 #121
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_83002112
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:55 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

www.vuurwapens.net is denk ik de grootste en meest betrouwbare site voor sportschutters in Nederland.
TNX! Ik heb zojuist geregistreerd daar. Ik mis alleen iets van een 'complete guide' waarin alles overzichtelijk beschreven staat met een schematje van verschillende kalibers (voor en nadelen), verschillende mechanisme, constructies, materialen etc..

Heel veel is wel te vinden maar er is niet 1 overzichtelijke vergelijking of een overzicht van spec's waarop ik kan vergelijken op precisie, range, etc.

Ook kan ik niet iets van prijsvergelijking vinden voor munitie. Waar halen jullie munitie en hoeveel betalen jullie daarvoor?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_83003877
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:04 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

TNX! Ik heb zojuist geregistreerd daar. Ik mis alleen iets van een 'complete guide' waarin alles overzichtelijk beschreven staat met een schematje van verschillende kalibers (voor en nadelen), verschillende mechanisme, constructies, materialen etc..

Heel veel is wel te vinden maar er is niet 1 overzichtelijke vergelijking of een overzicht van spec's waarop ik kan vergelijken op precisie, range, etc.

Ook kan ik niet iets van prijsvergelijking vinden voor munitie. Waar halen jullie munitie en hoeveel betalen jullie daarvoor?
Het is heel moeilijk om aan te geven wat het beste voor je is omdat het voor een groot deel van je eigen voorkeuren afhangt. Als beginner is het in ieder geval altijd gemakkelijker om kleinkaliber onder de knie te krijgen. Tenzij je een natuurtalent zijn kan een grootkaliber wapen, zeker een dienstwapen met zware trekkerdruk, zeer frustrerend zijn voor een beginner en het is moeilijker om je techniek te verbeteren.

Munitieprijzen kun je vinden op websites van de bekende wapenhandelaren, hier een overzicht: http://schietsport.startpagina.nl/
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:42:24 #123
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_83004342
Dat hoor ik wel van meer mensen, dat je eerst moet beginnen met een laagcaliber zoals .22 maar ik ben eigenlijk begonnen met 9mm en heb daarna slechts 1 keer met een .22 geschoten en dat viel tegen! Het leek net of ik schoot met een nietmachine ipv een pistool! Ik hoef niet perse een enorme knal en mega recoil maar wil het wel een beetje voelen.
Wel zou ik een gevoelige trekker willen hebben en niet eentje waar ik veel kracht moet zetten waardoor ik enorme afwijkingen krijg.

Nu ben ik alleen nog niet helemaal achter wat de verschillen zijn van verschillende grootcaliber munitie, sommige is precieser, andere knalt harder etc..is daar toevallig nog een handig overzicht ergens?

Tnx voor startpagina link, daar stond idd een goeie site met ammo prijzen. Weet alleen niet zo goed nog wat de verschillen zijn tussen de verschillende typen maar ik kom er wel uit ;-)
pi_83033234
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:42 schreef spooky1234 het volgende:
Dat hoor ik wel van meer mensen, dat je eerst moet beginnen met een laagcaliber zoals .22 maar ik ben eigenlijk begonnen met 9mm en heb daarna slechts 1 keer met een .22 geschoten en dat viel tegen! Het leek net of ik schoot met een nietmachine ipv een pistool! Ik hoef niet perse een enorme knal en mega recoil maar wil het wel een beetje voelen.
Wel zou ik een gevoelige trekker willen hebben en niet eentje waar ik veel kracht moet zetten waardoor ik enorme afwijkingen krijg.

Nu ben ik alleen nog niet helemaal achter wat de verschillen zijn van verschillende grootcaliber munitie, sommige is precieser, andere knalt harder etc..is daar toevallig nog een handig overzicht ergens?

Tnx voor startpagina link, daar stond idd een goeie site met ammo prijzen. Weet alleen niet zo goed nog wat de verschillen zijn tussen de verschillende typen maar ik kom er wel uit ;-)
Alle wapens zijn verschillend. Zelf houd ik wel van een knalletje en de bijbehorende terugslag. De Glock heeft een lange trekkerweg, maar dankzij een ander veertje (2.5 kg) heb ik een voelbaar drukpunt. De Parabellum (Luger) voelt net zoals een Webley luchtdrukpistool. Is ook het zuiverste pistool. Voor de harde knallen heb ik een Smith & Wesson .44 Magnum met een getunede trekker. Als je niest gaat die af. Toch nog 1600 gram trekkerdruk. Vorig jaar heb ik een Steyr AUG Z gekocht voor de 100 meterbaan.
Als je veel wil schieten kies dan populaire munitie zoals 9mm of .223. Dat is het goedkoopste.
Veel plezier met de schietsport!
  zondag 20 juni 2010 @ 00:04:06 #125
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_83040837
ik heb mn blackpowder geweer gesloopt ik kreeg de breech bolt er niet uit dus maar eruit geboord
maarja, koop wel weer een nieuwe aangezien er voor blackpowder geen papierwerk oid is
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_83046152
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:42 schreef spooky1234 het volgende:

Precisie verschilt niet veel bij moderne munitie, dan is het wapen en zeker de schutter belangrijker. Je gaf aan vaker met Tanfoglio geschoten te hebben en dat zijn op zich goede grootkaliber sportwapens met prima trekkers.

Wat grootkaliber vuistvuurwapens betreft is 9mm het voordeligst. .45acp kan echter ook leuk zijn, sommige schutters vinden dat prettiger schieten. Het is een zwaarder kaliber, maar in mijn ervaring minder fel dan 9mm. Het is ook meteen een stuk duurder echter. Voor revolver vind ik .357 Magnum veruit het leukste; vlamt en knalt heerlijk, maar niet te en je kunt er altijd het rustige en relatief goedkope .38 special mee verstoken. Dan zijn er nog een hoop andere kalibers die je zult tegenkomen, maar omdat deze meestal wat exotischer zijn, zijn ze ook duurder. Denk bijvoorbeeld aan .32 ACP, .357 SIG, .40S&W, 10mm Auto. En natuurlijk .44 Magnum voor revolvers. Op wikipedia en internet kun je veel interessante info vinden over munitie, maar ook een hoop 'fanboys' die bij hoog en laag zweren dat hun favoriete kaliber beter is dan alle anderen. Zelf heb ik veel gehad aan de pistolen en revolver encyclopedie van Hartink, maar het kan zijn dat die tegenwoordig een beetje verouderd is.

Geweerschieten doe ik niet vaak, maar daar vind ik kleinkaliber het leukst. Ik heb ook wel eens een soort AK kloon gehad om grootkaliber te proberen, maar dat is niet echt mijn ding. Voor leuk GKG schieten heb je eigenlijk ook wel minimaal een 100m baan nodig, en daar zijn er niet zo heel veel van helaas.

Zelf heb ik dus meer met dienstpistolen (HK P30 ), maar vooral de trekkerdruk maakt het een uitdaging om daarmee consequent dezelfde resultaten te halen als met 'sportwapens'. Met sport bedoel ik dan dus lichtere trekkerdruk, langere loop, betere viziering enzo.
  maandag 21 juni 2010 @ 19:00:31 #127
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_83110744
Ik denk erover om een CROSMAN-2240 te kopen. Omdat ik soms in de tuin wil knallen zonder de buren gek wil maken denk ik erover om dan wel een demper te nemen. Is dat nodig of maakt het sowieso weinig geluid?
Kent iemand in Zuid Holland nog een goede winkel waar ik dit kan halen?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  maandag 21 juni 2010 @ 19:51:48 #128
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_83113312
Volgens mij is een Crosman-2240 verboden in Nederland, omdat het volgens de wet voor afdreiging geschikt is.
Als je dus hiermee gepakt wordt kun je je verlof voor een aantal jaren vaarwel zeggen.
  maandag 21 juni 2010 @ 22:51:44 #129
248594 WSPP
Saus erover?
pi_83124090
Zou nieuw zijn, deze wordt nog steeds door allerlei winkels gewoon verkocht in nederland en staat ook niet op de lijst.
  FOK!fotograaf maandag 21 juni 2010 @ 23:41:41 #130
145146 Andyy
pi_83126430
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef ClintOosthout het volgende:
Volgens mij is een Crosman-2240 verboden in Nederland, omdat het volgens de wet voor afdreiging geschikt is.
Als je dus hiermee gepakt wordt kun je je verlof voor een aantal jaren vaarwel zeggen.
Die is gewoon toegestaan.
Als je met een buks die totaal niet op een vuurwapen lijkt iemand gaat bedreigen valt die ook opeens in een ander categorie in WWM. Maar die Crosman is bij meerdere handelaren te koop in Nederland en volledig legaal (mits je er niets illegaals mee doet )
pi_84029797
Weet iemand hoe het werkt als je een wapen aanschaft vanuit het buitenland? (particulier)
  woensdag 14 juli 2010 @ 06:28:13 #132
248594 WSPP
Saus erover?
pi_84031038
-Wapennummer opvragen en verdere gegevens van de verkoper
-Wapen laten bijschrijven op je verlof
- met je verlof een consent aanvragen ter invoer.
- kopie consent opsturen naar verkoper welke deze met het wapen naar Nederland stuurt.
-Na ontvangst wapen: Afgetekend consent van de douane opsturen naar Groningen mits ze dat zelf al niet doen
- wapen tonen bij politie.
pi_84611393
Kijken jullie Top Shot? Best een leuk programma van History Channel.
"I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
pi_84666463
Kijken jullie Top Shot? Best een leuk programma van History Channel.

Nee, dat ken ik helemaal niet. Zal er op letten. Dank voor de tip
pi_84671336
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 06:28 schreef WSPP het volgende:
-Wapennummer opvragen en verdere gegevens van de verkoper
-Wapen laten bijschrijven op je verlof
- met je verlof een consent aanvragen ter invoer.
- kopie consent opsturen naar verkoper welke deze met het wapen naar Nederland stuurt.
-Na ontvangst wapen: Afgetekend consent van de douane opsturen naar Groningen mits ze dat zelf al niet doen
- wapen tonen bij politie.
Ik meld me hier ook even, ben onlangs lid geworden van een schietvereniging en ben alvast aan het orrienteren op m´n eigen wapen (al duurt dit nog wel een tijdje, maar orrienteer me graag en weet liever te veel dan te weinig voor ik iets koop).

WSPP: Kan je hier wat meer over vertellen (jouw reactie hierboven). De pistolen zijn in Amerika vele malen goedkoper dan hier in Nederland (2ehands helemaal) en het aanbod is ook vaak een stuk groter).
Ik zit er dus aan te denken tegen die tijd dat het mag een wapen uit Amerika te laten komen, echter kan hier weinig over terug vinden. (qua kosten een Beretta 92fs 1200 euro hier, 650 dollar in Amerika)

Alvast bedankt voor de reacties.
  FOK!fotograaf vrijdag 30 juli 2010 @ 16:51:39 #137
145146 Andyy
pi_84672277
Bellen met Justitie.
Of een lijn die over schitsport gaat iig :+
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:59:36 #138
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_84683096
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:26 schreef IncredibleMe het volgende:

WSPP: Kan je hier wat meer over vertellen (jouw reactie hierboven). De pistolen zijn in Amerika vele malen goedkoper dan hier in Nederland (2ehands helemaal) en het aanbod is ook vaak een stuk groter).
Ik zit er dus aan te denken tegen die tijd dat het mag een wapen uit Amerika te laten komen, echter kan hier weinig over terug vinden. (qua kosten een Beretta 92fs 1200 euro hier, 650 dollar in Amerika)

Hier is het geen enkel probleem. Consent van invoer is het lastigste :P
Waar je tegenaanloopt is dat bijna geen enkele Amerikaan een wapen kan/wil of mag uitvoeren. Omdat ze geen export licence hebben of kunnen krijgen.
Degenen die dat wel hebben, kennen helaas de prijzen buiten Amerika ook
pi_84683253
En je moet redelijk geduld hebben. Daarnaast zijn de meeste Europese wapens in Amerika vaak ook in Amerikaanse fabrieken gemaakt, en dan heb ik toch meer vertrouwen in de thuisfabrieken eigenlijk.
pi_84688874
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:26 schreef IncredibleMe het volgende:

[..]

Ik meld me hier ook even, ben onlangs lid geworden van een schietvereniging en ben alvast aan het orrienteren op m´n eigen wapen (al duurt dit nog wel een tijdje, maar orrienteer me graag en weet liever te veel dan te weinig voor ik iets koop).

Eeehmmm... Het lijkt me een stuk zekerder om een ding in een echte winkel te kopen, ook al is het wat duurder. Je hebt iig iets op terug te vallen met het oog op service e.d., zeker op het gebied van vuurwapens.
pi_84700711
Bedankt voor jullie reacties. Fiveseven, daar heb je een goed punt, ik zat hier zelf ook mee in gedachte.

En de volgende vraag, nieuw of 2e hands?

Ik heb de financiele middelen om een pistool nieuw te kopen, echter is een nieuw wapen het verschil waard in tegenstelling tot een 2ehands wapen?

Ps. Fiveseven, heb jij ook een FN Fiveseven? Vind het een erg gaaf pistool, maar volgens mij extreem duur en de munitie zal je ook niet overal kunnen krijgen.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:10:42 #142
248594 WSPP
Saus erover?
pi_84701793
Invoeren is het probleem niet, uitvoeren vanuit de Amerikaanse is vaker het probleem.
Een pistool dat daar 650 dollar kost is leuk, maar er komen nog verzendkosten bij. inklaringskosten en een exportpermit die tegenwoordig iets van 250 dollar kost per wapen.

Rekensommetje:
Pistool 650
verzending: verzekerd 50 a 100 dollar
Exportpermit 250
totaal = 1000 dollar = 770 euro.
inklaringskosten over 770 euro zijn +/- 25% = 192.5
Maakt totaal: 962 euro.

Verschil met Nederland is dan ineens een stuk kleiner. Voor dat klein verschil heb ik liever de garantie dat bij een defect ik meteen terug kan zonder problemen.

Bij een Ar-15 zal het wel lonend zijn omdat deze in NL gewoon absurd duur zijn, ook 2e hands wordt er meer voor gevraagd dan ze in het guldentijdperk nieuw voor gekocht zijn.
pi_84703463
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef WSPP het volgende:
Invoeren is het probleem niet, uitvoeren vanuit de Amerikaanse is vaker het probleem.
Een pistool dat daar 650 dollar kost is leuk, maar er komen nog verzendkosten bij. inklaringskosten en een exportpermit die tegenwoordig iets van 250 dollar kost per wapen.

Rekensommetje:
Pistool 650
verzending: verzekerd 50 a 100 dollar
Exportpermit 250
totaal = 1000 dollar = 770 euro.
inklaringskosten over 770 euro zijn +/- 25% = 192.5
Maakt totaal: 962 euro.

Verschil met Nederland is dan ineens een stuk kleiner. Voor dat klein verschil heb ik liever de garantie dat bij een defect ik meteen terug kan zonder problemen.

Bij een Ar-15 zal het wel lonend zijn omdat deze in NL gewoon absurd duur zijn, ook 2e hands wordt er meer voor gevraagd dan ze in het guldentijdperk nieuw voor gekocht zijn.
Heel duidelijk, dank u :)
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:43:45 #144
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_84748269
Je zou anders ook gewoon eens over de Duitse grens kunnen kijken. En een eventuele invoer via een wapenhandel regelen. Ikzlf heb kortgeleden een SAA gekocht en via een net over de grens zittende handelaar afgehandeld. Kostte me ¤ 40,-. Dat vond ik heel schappelijk. Ik hoefde alleen maar het concent aan te vragen wat al ingevuld was, en ff naar BW voor de bijschrijving.
pi_84789823
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef IncredibleMe het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Fiveseven, daar heb je een goed punt, ik zat hier zelf ook mee in gedachte.

En de volgende vraag, nieuw of 2e hands?

Ik heb de financiele middelen om een pistool nieuw te kopen, echter is een nieuw wapen het verschil waard in tegenstelling tot een 2ehands wapen?

Ps. Fiveseven, heb jij ook een FN Fiveseven? Vind het een erg gaaf pistool, maar volgens mij extreem duur en de munitie zal je ook niet overal kunnen krijgen.
Ik vond de FiveseveN-munitie erg interessant vanwege de doorslagkracht. En vooral de FN P90 ziet er nogal futuristisch uit. Maar de munitie is exotisch en de P90 krijg je niet op verlof als ik goed ben geïnformeerd. Als compensatie heb ik o.a. een Glock 17 voor de goedkope 9mm en een Steyr AUG Z .223 die er ook heel cool uitziet en ik die daarom altijd al had willen hebben.
Nieuw of tweedehands?
Tja, dat is een moeilijke. Alleen de Glock heb ik destijds nieuw gekocht omdat het mijn eerste wapen was. Let er bij tweedehands op of alles strak past, dus bij een revolver moet je nauwelijks ruimte kunnen zien tussen cylinder en loopingang. Verder mag niets gepit zijn, let bij een pistool op de overgang van de kamer naar de loop, de loop zelf spiegelend van binnen (kijk met lampje) en bij de meeste wapens mag niks rammelen als je het heen en weer schudt. Magazijn ongedeukt en weinig slijtsporen. Alle onderdelen nummergelijk en de veren stevig. Alles moet lekker klikken en klakken. Let vooral op de "kroon", dat is het deel van de loop waar de kogel uit komt. Die moet helemaal onbeschadigd zijn, het is het laatste deel van het wapen dat het projectiel stuurt, een kras of deuk veroorzaakt onnauwkeurigheid.
Nogmaals, koop je wapen bij een goed bekend staande handelaar, doe maar net of je een auto gaat kopen, je moet bij problemen ergens op terug kunnen vallen. Informeer bij je clubleden. Wellicht hebben andere lezers aanvullende tips.
Troost je tenslotte met het feit dat het wapen veel precieser is dan de schutter.
Veel succes!

Edit: Oja, koop liever niet een "racepistool". Ziet er indrukwekkend uit, maar er zijn over het algemeen tienduizenden schoten mee afgevuurd en, net als bij een racewagen, na de wedstrijd totaal versleten.

[ Bericht 2% gewijzigd door FiveseveN op 02-08-2010 21:56:55 ]
pi_85791605
ik wil; ook een wapen XD
  FOK!fotograaf vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:27:08 #147
145146 Andyy
pi_85791745
dan moet je niet hier posten :')
pi_86224682
Net nog even geschoten op:

94/100 :P jammie! Als je vaker gaat merk je wel verschil en wordt het leuker.
pi_86233706
Klopt. Ik heb een tijdje alleen maar op onze parcoursbaan geschoten met mijn USP. Beetje flauw van en weer begonnen met .22 op 10 meter.
Tering wat schoot ik slecht. :')
Nu al weer maanden alleen maar serieus aan het schieten en de progressie is toch wel lekker om te volgen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:52:52 #151
181242 Gunny
pi_86312017
94/100 op een MP schijf? Is dat niet wat erg makkelijk op 25mtr?
pi_86329598
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:52 schreef Gunny het volgende:
94/100 op een MP schijf? Is dat niet wat erg makkelijk op 25mtr?
Och als je dat binnen 9 sec. doet
pi_86510119
Iemand nog aanbevelingen voor 9mm patronen voor mijn glock. Mijn patronen zijn bijna op, nog 1 doosje en ben niet zo gelukkig met dit merk (Sellier & Bellot).
  FOK!fotograaf donderdag 16 september 2010 @ 20:07:52 #154
145146 Andyy
pi_86510144
Hoe selectief ben je?
En hoezo niet gelukkig?
pi_86510326
Fiocchi is lekker fel.
pi_86510602
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Andyy het volgende:
Hoe selectief ben je?
En hoezo niet gelukkig?
Niet selectief ;) Heb het gevoel (zal wel nergens op slaan) dat ik met goedkope crap schiet.

Ik had nu (uit me hoofd gezegd) rond de 190euro voor 1000patronen betaald. Veel meer wil ik eigenlijk niet betalen.
pi_86516731
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog aanbevelingen voor 9mm patronen voor mijn glock. Mijn patronen zijn bijna op, nog 1 doosje en ben niet zo gelukkig met dit merk (Sellier & Bellot).
Een Glock is bepaald geen scherpschutterswapen. Mijn kaarten zien er doorgaans uit of er met 9mm hagel is geschoten, een mooie spreiding dus.
Heel vaak heb ik S&B met 115 grs kop. Prima munitie.
De Fiochi is heel fel, meer bedoeld voor een UZI. De hulzen komen er beschadigd uit en laten overal veel kopervijlsel achter, ook in het kanaal waar de slagpin doorheen loopt.
Ik ben ook erg tevreden over MagTech, maar een ander moet er weer niks van hebben. Het is nogal persoonlijk denk ik.
Probeer kleine partijtjes van elke soort, maak ook foto's van de resultaten per 10 schoten en bewaar ze met commentaar over merk, afstand, datum etc.
Succes!
pi_86517021
Ik vind zelf magtech wel prettig, maar is herladen geen optie?
pi_86517179
Vijlsel heb ik nu dus ook soms met S&B.
pi_86532639
Als je een goede fabrieks patroon wilt hebben moet je voor Geco gaan, anders herladen ;)
  FOK!fotograaf vrijdag 17 september 2010 @ 13:19:19 #161
145146 Andyy
pi_86533987
Geco, ik weet dat ze goedkope luchtpellets produceren die ook nog redelijk zijn. Geldt dat ook voor de patronen?
  FOK!fotograaf vrijdag 17 september 2010 @ 13:59:40 #162
145146 Andyy
pi_86535594
Iemand ooit eens op ballistische gel geschoten?
Ben zelf bezig het proberen te maken :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:32:06 #163
181242 Gunny
pi_86541515
Anders ff de nieuwe schietsport lezen. Daar staat net een verhaal over de Glock met Geko patronen in.
pi_86548017
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef Andyy het volgende:
Geco, ik weet dat ze goedkope luchtpellets produceren die ook nog redelijk zijn. Geldt dat ook voor de patronen?
Ik wil geen andere fabrieks munitie _O_
In de S&B fabriek pakken ze een huls, halen ze door een grote bak met kruit, blazen er een keer overheen en meppen de punt erop met een hamer.
Bij Geco laden ze de kruit korrels met een pincet en zetten met fluwelen handschoentjes de punt erop :Y
pi_86553917
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:32 schreef Gunny het volgende:
Anders ff de nieuwe schietsport lezen. Daar staat net een verhaal over de Glock met Geko patronen in.
Eikol, dat wilde ik ook zeggoh ;-)
pi_86554893
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:26 schreef Saind het volgende:
Ik vind zelf magtech wel prettig, maar is herladen geen optie?
Herladen? Tja, dan moet je weer van die toestanden aanschaffen.
Je moet over een buitenaards geduld beschikken om al die kogeltjes precies gelijk te herladen.
Een handicap voor mij is het feit dat ik over weinig geduld beschik en bovendien een experimenteerdwang heb. Beelden van het bijmengen van alu- en magnesiumpoeders dringen zich voortdurend aan mij op.
Ooit heb ik met een veldherlaadsetje 9millimeters proberen te maken en dat was geen succes. Lees verslag in de voorgaande items.
Tja, voor exotische munitie als 44Mag (dat doen we dan wel, maar op een machine van en onder streng toezicht van een ander) is het wel een overweging. Je moet het wel willen, dat is de hoofdzaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door FiveseveN op 18-09-2010 10:25:59 ]
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:06:26 #167
248594 WSPP
Saus erover?
pi_86556637
Buitenaards geduld? Ik heb onderhand sneller 1000 patronen herladen dan ik op en neer naar de wapenhandel rijd. Voor vuistvuurwapen munitie moet je een progresieve pers kopen en rammelen maar.
pi_86557282
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef WSPP het volgende:
Buitenaards geduld? Ik heb onderhand sneller 1000 patronen herladen dan ik op en neer naar de wapenhandel rijd. Voor vuistvuurwapen munitie moet je een progresieve pers kopen en rammelen maar.
Doe mij er 1000 O-) voor een leuk prijsje :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:55:19 #169
181242 Gunny
pi_86558586
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef FiveseveN het volgende:

[..]

Eikol, dat wilde ik ook zeggoh ;-)
He man, je was zeker weer in slaap gevallen. Of komt de post daar zo laat? O~)
pi_86564587
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef Gunny het volgende:

[..]

He man, je was zeker weer in slaap gevallen. Of komt de post daar zo laat? O~)
Ik had hem idd net binnen, maar we leven hier dan ook in een Blaricums boerendorp.
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:44:38 #171
181242 Gunny
pi_86564957
Troost je, ik leef in het wilde oosten. Maar zelfs hier komt de post af en toe op tijd. ;)
pi_86693386
Uhm...wat als je je schietbeurten niet haalt :{ ? Moet ik mijn wapen dan 'inleveren' bij de winkel en opnieuw een afspraak maken wanneer ik ze wel heb. Of werkt het anders?

Ik heb het dit jaar namelijk een beetje laten versloffen en had geen zin meer om te gaan. Daarom zit ik nu in de knel en moet ik nog 6 keer voor 30 oktober (vereniging is maar 2keer per week open en ik ga nog op vakantie ook :? ) Ik moet vanaf nu alle avonden/ dagen dat ik kan ook gaan (en de club moet niet met een klus 'middag' er tussendoor komen)

Ik heb het allemaal aan mezelf te danken, maar wil me vergunning graag behouden of 'tijdelijk' inleveren als ik het niet haal.
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:44:32 #173
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_86693577
Ik zou even met je Bijzondere Wetten bellen. In Groningen bijvoorbeeld willen ze je nog wel een nieuwe deadline geven als je plausibele redenen hebt. Als je verder geen probleemgeval bent, zijn ze bijvoorbeeld in Groningen redelijk coulant.
Ikzelf maakte een controle-afspraak na mijn uiterste datum, vonden ze niet zo erg, "want met u gaat het eigenlijk altijd wel goed"
Kreeg wel te horen dat ik dat dan ook moest volhouden, want bij anderen nemen ze dan wel, al dan niet tijdelijk, het wapen in.
pi_86693680
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef Prosac het volgende:
Ik zou even met je Bijzondere Wetten bellen. In Groningen bijvoorbeeld willen ze je nog wel een nieuwe deadline geven als je plausibele redenen hebt. Als je verder geen probleemgeval bent, zijn ze bijvoorbeeld in Groningen redelijk coulant.
Ikzelf maakte een controle-afspraak na mijn uiterste datum, vonden ze niet zo erg, "want met u gaat het eigenlijk altijd wel goed"
Kreeg wel te horen dat ik dat dan ook moest volhouden, want bij anderen nemen ze dan wel, al dan niet tijdelijk, het wapen in.
in principe ga ik het wel redden, maar mocht er iets tussen komen waardoor ik echt niet kan dan ben ik gewoon de lul. Heb de afspraak 1 dag voor het verlopen gezet. 29 oktober. Heb ook geen plausibele reden :) gewoon versloft.

Ik wilde hier zelfs al verenigingen in de buurt gaan bellen voor een kennismakingsbezoek :') en dan zo aan mijn beurten komen, maar dat ga ik niet doen (veel te veel gezeur en volgens mij niet eens mogelijk)
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:47:30 #175
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_86693719
Je zou gewoon kunnen proberen nog zoveel mogelijk beurten te maken.. mocht het dan op 1 of 2 beurten aankomen, denk ik eerlijk gezegd niet dat ze heel erg moeilijk gaan doen. :)
Althans, hier in Groningen dan. :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:49:10 #176
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_86693801
Mooi verhaal trouwens.. wij zijn al bijna een jaar een lid "kwijt" :')

Niet betaald en zijn schietmaatje zegt hem ook nooit meer te zien. Hij woont niet meer op zijn bij ons bekende adres. Nu gaan we hem uitschrijven en is hij dus geen KNSA lid meer. (volgens KNSA is hij ook nergens anders lid)
Ik bellen met de politie.. meneer de agent: "Oh meneer XXXX, ja, die zoeken wij ook al een half jaar"

:')
pi_86693973
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:49 schreef Prosac het volgende:
Mooi verhaal trouwens.. wij zijn al bijna een jaar een lid "kwijt" :')

Niet betaald en zijn schietmaatje zegt hem ook nooit meer te zien. Hij woont niet meer op zijn bij ons bekende adres. Nu gaan we hem uitschrijven en is hij dus geen KNSA lid meer. (volgens KNSA is hij ook nergens anders lid)
Ik bellen met de politie.. meneer de agent: "Oh meneer XXXX, ja, die zoeken wij ook al een half jaar"

:')
Fijn dat ze dus iemand met een 'vergunning' inclusief een aantal wapens dus kwijt zijn :')

Ik zou het ook wel eens fijn vinden als de politie eens een keer op bezoek kwam of ik alles wel netjes opberg, maar ik heb ze in twee jaar tijd nog geen één keer gezien.

Toen ik 2 jaar geleden mijn verlof en controle kreeg vertelde die agent nog een heel mooi verhaal dat ze de controles gingen intensiveren en mensen sneller hun verlof gingen intrekken voor 'kleinere' overtredingen (mishandeling etc.)
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:57:20 #178
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_86694173
Same here. In tussentijd zelfs al binnen de regio verhuisd. Keurig gemeld. Maar ook op dit adres zijn ze nog niet langs geweest. Alleen bij aanvraag zijn ze langsgekomen om even aan de kluis te rukken.
Bij mijn verlenging er nog even gevraagd, maar ze gaven ook gewoon eerlijk toe dat ze alleen bepaalde usual suspects regelmatig bezoeken en verder geen tijd hebben hun bestand langs te gaan. Ze doen meer dan alleen de WWM handhaven, ook visaktes en dergelijk.
Zou het op zich wel fijn vinden als ze me gewoon jaarlijks controleren zoals het hoort, omdat dat inhoudt dat ze dan ook de mensen controleren die het allemaal niet zo nauw nemen met de regels.
Voormalig lid van onze verenging vertelde ooit vol trots dat hij niet eens een kluis had en zijn wapen gewoon in het nachtkastje had liggen.
Toen hebben we hem gevraagd elders lid te worden als hij het zo wilde doen. :')
pi_86694400
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:57 schreef Prosac het volgende:
Same here. In tussentijd zelfs al binnen de regio verhuisd. Keurig gemeld. Maar ook op dit adres zijn ze nog niet langs geweest. Alleen bij aanvraag zijn ze langsgekomen om even aan de kluis te rukken.
Bij mijn verlenging er nog even gevraagd, maar ze gaven ook gewoon eerlijk toe dat ze alleen bepaalde usual suspects regelmatig bezoeken en verder geen tijd hebben hun bestand langs te gaan. Ze doen meer dan alleen de WWM handhaven, ook visaktes en dergelijk.
Zou het op zich wel fijn vinden als ze me gewoon jaarlijks controleren zoals het hoort, omdat dat inhoudt dat ze dan ook de mensen controleren die het allemaal niet zo nauw nemen met de regels.
Voormalig lid van onze verenging vertelde ooit vol trots dat hij niet eens een kluis had en zijn wapen gewoon in het nachtkastje had liggen.
Toen hebben we hem gevraagd elders lid te worden als hij het zo wilde doen. :')
Dat bedoel ik dus. Ik moet zeggen dat ik ook wel eens 'vergeet' om mijn doosje met munitie die dan nog niet helemaal leeg is in mijn kluis te stoppen. Maar mijn wapen gaat direct in de kluis, heb zelfs nog zo'n extra slotje om mijn trekker heen zitten, zodat iemand die mijn wapen in handen krijgt deze niet direct kan gebruiken.
En heb ook nog nooit een controle bij de vereniging gezien, terwijl wij op een doodlopend stuk weg zitten.

Maar je hoort van me hoe het afloopt, ik ga de beurten gewoon proberen te halen. Oja ik val onder de regio haaglanden.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:05:01 #180
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_86694512
Ik ben benieuwd.
Regio Haaglanden heb ik mijn eerste wapen vandaan gehaald. De man van wie ik hem kocht mocht zijn andere wapen inleveren bij het afschrijven van het wapen dat ik kocht.
Want de nummer op het verlof kwam niet overeen met dat op het wapen. :')
Hij had dat wapen dus ook al 3 jaar in bezit.

Ja, die documentaire van Zembla heeft op zich wel een hoop goed gedaan voor de sport, maar wel een heeeeel gunstig beeld geschept van de handhaving van de Wet WM. :')
Maar dat zeg ik dan weer niet tegen de niet-sportschutters.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:20:30 #181
181242 Gunny
pi_86695073
BW hier is redelijk coulant als het de eerste keer is. Maar ik denk dat je wel een preek kunt verwachten als je de 18 niet haalt. Een 2e keer hoef je in elk geval niet aan te komen. Dan mag je het wapen bij een handelaar of op het bureau parkeren voor een x aantal maanden. Veel succes in elk geval.
pi_86695416
ik ben wel geinteresseerd in vuurwapens, en het schieten hiermee. het lijkt mij leuk om bij een vereniging te gaan, maar ik heb toch een vraagje. ik weet niet of ik door de keuring heenkom. ik heb de volgende problemen:

aangehouden wegens enkelvoudige mishandeling, niet veroordeeld, dus ook geen boete voor gehad. was uit zelfverdediging.

illegaal wapenbezit, ik werkte als koerrier en ik had een mesje bij mij om verpakkingen open te maken. omdat dit in het centrum van rotterdam was (plaatselijke verordening) viel dit onder illegaal wapenbezit.

heb ik nog de mogelijkheid om een vergunning te krijgen als ik lang genoeg lid ben bij een vereniging?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:50:59 #183
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_86696312
Ten eerste moet je een Verklaring Omtrent het Gedrag kunnen overleggen om definitief lid te worden bij een vereniging.
Afhankelijk van hoe lang dat "illegale wapenbezit" geleden is, hoeft dat op zich geen probleem te zijn. (ze zijn bij een VOG minder streng dan bij een verlof lijkt het)

Voor een wapenvergunning kijken ze 7 jaar terug in je verleden, om te zien of het een probleem is dat jij wapens in je bezit krijgt. Mocht dat illegale bezit korter dan 6 jaar geleden zijn, dan kán dat een probleem zijn.
Echter weet je het nooit zeker tot je het probeert natuurlijk.
pi_86733774
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:57 schreef Prosac het volgende:
........... Ze doen meer dan alleen de WWM handhaven, ook visaktes en dergelijk.............
Ze moeten zelfs de complete horeca wet handhaven . Daar hebben ze meer werk aan dan aan een paar sportschutters en jagers ;)
pi_86866911
Ik ben vanmiddag naar een parcourswedstrijd in Amersfoort geweest. Bijna allemaal mannen (en een enkele vrouw) liepen daar rond met enorme race-guns en een riem vol magazijnen. Ook kon je de laatste mode op het gebied van schietbrillen zien.
Maar toch is het geen echte kijksport. Ik als voetbalnono kijk liever naar een voetbalwedstrijd dan naar dit.
Zou je het aantrekkelijker kunnen maken voor omstanders? Ik denk dan aan een "vliegende" camera of meerennen met de schutter met beelden op een groot scherm in de kantine.
pi_86867374
Ga meedoen ;)
pi_86867562
Ja, dat is het juiste antwoord. Het is een doe-sport. Maar aantrekkelijk voor anderen?
pi_86868189
Ik schiet thuis vrij veel met een luchtbuks en wil nu toch overwegen om bij een vereniging te gaan omdat ik uiteindelijk graag de overstap zou maken naar klein kaliber pistool. De gang van zaken is me vrij duidelijk, maar wat ik me afvroeg is wat deze hobby je per jaar kost. En dan denk ik vooral aan munitie, ik heb geen idee wat dat kost :{

Iemand die een schatting voor me kan maken?
pi_86868357
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:21 schreef Schaffelaar het volgende:
Ik schiet thuis vrij veel met een luchtbuks en wil nu toch overwegen om bij een vereniging te gaan omdat ik uiteindelijk graag de overstap zou maken naar klein kaliber pistool. De gang van zaken is me vrij duidelijk, maar wat ik me afvroeg is wat deze hobby je per jaar kost. En dan denk ik vooral aan munitie, ik heb geen idee wat dat kost :{

Iemand die een schatting voor me kan maken?
Kleinkaliber is niet duur, zeker niet in bulk. Het eerste jaar zul je echter losse doosjes kopen op de vereniging, ongeveer 4 euro per 50 gok ik.

Je moet minimaal 18 keer schieten, als apsirant- / eerstjaarslid vaak nog meer, dus dan kun je uitrekenen wat je ongeveer aan munitie kwijt zult zijn. Ervanuitgaande dat je 50 schoten per beurt doet.

Dan nog zo'n 40 euro contributie voor de bond en 150 tot meer dan 300 euro contributie voor de vereniging zelf.

Als je eenmaal je eigen kk pistool koopt kan je zoveel uitgeven als je wilt. Van 100 euro voor een zeer gebruikt wapen tot meer dan 1000 voor een nieuw sportpistool.

Oh, en veel verenigingen hebben ook inschrijfgeld.
pi_86869799
Dan is het hier goedkoop, ik betaal 2,50 voor 50 klein kaliber patronen en iets onder de 100 euro contributie
pi_86871744
Ik geloof dat kk patronen hier in de buurt 50 euro de 1000 kosten dat komt dus ook neer op 2,50 de doosje.
pi_86872520
Dat zal wel kloppen dan, ik schiet al een tijdje geen kleinkaliber meer.

En ik mis het; .22lr is echt mijn favoriete kaliber. Ik moet maar snel weer een kk wapen hebben.
  zondag 26 september 2010 @ 20:21:16 #193
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_86872681
Kk kost bij ons 3 euro per doosje. Lidmaatschap is 240 euro per jaar, als je je eigen wapen hebt, kost het 75 euro per jaar minder.
  FOK!fotograaf zondag 26 september 2010 @ 20:25:50 #194
145146 Andyy
pi_86872896
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:17 schreef Boekenwurm het volgende:
Dat zal wel kloppen dan, ik schiet al een tijdje geen kleinkaliber meer.
Ik ook niet, mis dat bescheiden duwtje wel, die je bij KKG hebt :P
pi_86873956
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik ook niet, mis dat bescheiden duwtje wel, die je bij KKG hebt :P
Toch blijf ik de grote klappen leuker vinden :-)) En dan toch nog min of meer in het zwart blijven schieten. :7

[ Bericht 13% gewijzigd door FiveseveN op 26-09-2010 20:54:27 ]
  maandag 27 september 2010 @ 10:41:55 #196
181242 Gunny
pi_86892457
Lidmaatschap is het grootste prijsverschil. Hier betaal je ¤ 125,- en gaan de banen van 9 t/m 100 mtr. Prijs voor KK is ¤ 45,- de 1000. Maar ook dat kan fors oplopen als je in de top mee wil schieten.

Overigens ben ik ook van de grote jongens. Mijn .45LC en .44M gebruik ik toch wel heel graag. :)
pi_87078413
Hier een geweldige compilatie van beeld en muziek, terecht door de maker genoemd als GUN PORN

Zet de speakers open, beeld op groot en GENIET.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:25:01 #198
248594 WSPP
Saus erover?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:11:00 #199
181242 Gunny
pi_87209770
Zelfs met die kreet krijg je hier geen hoge doorstroom. ;)
pi_87342263
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:11 schreef Gunny het volgende:
Zelfs met die kreet krijg je hier geen hoge doorstroom. ;)
Toe, schrijf nou iets.... BOEHOEOEH

Zoals ik al eerder zei, dit topic is dood. Vaarwel, adieu...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')