ultra modern inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:28 schreef JohnLocke het volgende:
Nieuw wapen voor commando's (NU.nl)
voorzien van ultramoderne snufjes als geluiddempers
lekkerding inderdaad. Jammer dat je er niet mee kan trouwen.quote:
6mm is niet praktisch omdat dat (nog) geen NATO standaard is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
Naast mooi is het ook een erg goed wapen. Als de G36 is die 'gas-operated', zodat ie .. als de AK47 veel minder vaak zal en kan vastlopenEr zijn ook 6mm versies in omloop, ergens jammer dat we die niet gebruiken, die dicht het gat meer qua stopkracht, alleen hebben we nergens nog 6mm patronen in gebruik natuurlijk.
Wiki
Wazige site met info
Check JijBuis met ToeKomstWapens .. je weet wel, met Mac-Ik-Ben-Ook-Een-Zee-Hond-Geweest!
Da zeggikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:36 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
6mm is niet praktisch omdat dat (nog) geen NATO standaard is.
Of even inpakken voor een zwempartij, condoompje eromheen, dat soort dingen. En na ongeplande zwempartij, tjah, schoonmaken of gokje wagen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:38 schreef Geerd het volgende:
Dus eerder ging het van, jongens even pauze we moeten onze butpistolen afdrogen??
Beetje jammer weer Ned heeft een van de beste getrainde soldaten en dan weer besparen op de diemaco om maar aan het europese gezeur te houden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Of even inpakken voor een zwempartij, condoompje eromheen, dat soort dingen. En na ongeplande zwempartij, tjah, schoonmaken of gokje wagen.
6mm?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1496493/1/50#84149135]v
Er zijn ook 6mm versies in omloop, ergens jammer dat we die niet gebruiken, die dicht het gat meer qua stopkracht, alleen hebben we nergens nog 6mm patronen in gebruik natuurlijk.
Ik denk het niet, Amerikanen zijn Amerikanen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef hoogvlieger het volgende:
zit er denk ik toch wel aan te komen dat 6.8mm SPC binnen een paar jaar ook als NATO standaard word aangenomen. Er word door de US al uitgebreid me getest.
Sorry maar is een topic over wapens en munitie dit is gebruikelijk bij zoiets, net zoals als ik het over een honkbal knuppel heb dat het 34 ounce is . Je kent het of je weet het niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Gaat erom dat 6 mm alles kan zijn.
Je noemt iets toch niet enkel bij zijn diameter?
Hij heeft wel een punt, er zijn genoeg kalibers in 6mm, net zoals er ook verschillende 9mm en 7,62mm kalibers zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:03 schreef Cappy het volgende:
[..]
Sorry maar is een topic over wapens en munitie dit is gebruikelijk bij zoiets, net zoals als ik het over een honkbal knuppel heb dat het 34 ounce is . Je kent het of je weet het niet.
Ik weet niets over vuurwapens?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:03 schreef Cappy het volgende:
[..]
Sorry maar is een topic over wapens en munitie dit is gebruikelijk bij zoiets, net zoals als ik het over een honkbal knuppel heb dat het 34 ounce is . Je kent het of je weet het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |