Suck it, bitch! Ik laat me baard lekker staan deze winterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En een scheermesje zou geen overbodige luxe zijn
Ja, denk het wel. moet het toch opnieuw doen want er ging iets mis met belichten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Zeroku het volgende:
Wesley, niet om lullig te doen maar wat dat betreft geef ik Lau wel gelijk. Een vrolijkere foto op een visitekaartje zou niet misstaan.
suck it bitch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Suck it, bitch! Ik laat me baard lekker staan deze winter
[..]
Ja, denk het wel. moet het toch opnieuw doen want er ging iets mis met belichten.
was geen serieuze aanval, derhalve dequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
suck it bitch?
Ik zeg alleen dat je je beter kan scheren, omdat een paar donshaartjes ook zo lullig staan als je er als grote bink uit wilt zien.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:36 schreef Ypmaha het volgende:
[ afbeelding ]
Een vakantiekiekje uit Haïti. Er is was dus echt meer dan alleen maar sloppenwijken
ik moest écht hard lachen XDquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:52 schreef GoodGawd het volgende:
Geen 20 m achterhem worden mensen onder het puin gehaald en hij ligt op het strand
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Leroy_pr0n het volgende:
New @ forum dus moet ook maar 'es eentje plaatsen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
als een echte mooiboy in de spiegel jwt
wat lijkt mn neus trouwens verschrikkelijk groot
Leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Leroy_pr0n het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Leroy_pr0n het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:51 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mijn carnavalsoutfit!
Mijn ninjaedit, wat doe je!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij zei ook dat je eruit ziet als een aanwinst, just so you know.
aaahhww!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:14 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Sure we can... TNT Post.
Dankjequote:
Heb jij zo'n kleine (lees: lage) badkamer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:51 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mijn carnavalsoutfit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |