Ik wil jou wel leren kennen!quote:
de man van de 1001 baardenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef nijnja het volgende:
Ook maar weer eens een update van mijn nieuwe scheertruc
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een microfoon van je headsetquote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef nijnja het volgende:
Ook maar weer eens een update van mijn nieuwe scheertruc
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het lijkt wel een microfoon van je headset
Stoute tliciouz.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Tliciouz is aan het niksen.
[ afbeelding ]
Jij bent mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Halleluja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Warme chocolademelk zoepen in zuid duitsland
[ afbeelding ]
Retards, we all know one.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:08 schreef Elvanera het volgende:
Bowlen voor het Sneeuwbal (bal op m'n vereniging):
[ afbeelding ]
Ze is klein.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wowjow, jij bent wel klein![]()
Of lijkt dat maar zo?
Je was aan het poseren voor een foto.leugenaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent mooi! Mijn mond is aan het niksen met een theepot op de achtergrond:
[ afbeelding ]
Dank julliequote:
Sst.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ze is klein.
[..]
Je was aan het poseren voor een foto.leugenaar
'oi!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je denk ik niet zeggen als je de gehele foto zagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wowjow, jij bent wel klein![]()
Of lijkt dat maar zo?
Ze is niet klein, wijsneus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ze is klein.
[..]
Je was aan het poseren voor een foto.leugenaar
Ik bedoelde ook sorry als in excuses niet sorry wat bedoel jequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat je aan het niksen was. Verder leuke foto enzo.
....quote:
Hmmm nee dan ben je niet klein want ik ben zelf ook 1.75 maar op de foto lijk je 1.60 ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Zou je denk ik niet zeggen als je de gehele foto zagIk ben de langste daar. Maar 175 vind ik niet klein.
Gaat op me nieuwe visitekaartjes staan.quote:
Shut it.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
....
serieus?![]()
grapje toch?
Ik zou daar een vrolijkere foto voor nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Gaat op me nieuwe visitekaartjes staan.
Dan ben jij dus klein!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:32 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hmmm nee dan ben je niet klein want ik ben zelf ook 1.75 maar op de foto lijk je 1.60 ofzo
Ah.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook sorry als in excuses niet sorry wat bedoel jeSorry voor de onduidelijkheid.
En een scheermesje zou geen overbodige luxe zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zou daar een vrolijkere foto voor nemen.
Suck it, bitch! Ik laat me baard lekker staan deze winterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En een scheermesje zou geen overbodige luxe zijn
Ja, denk het wel. moet het toch opnieuw doen want er ging iets mis met belichten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Zeroku het volgende:
Wesley, niet om lullig te doen maar wat dat betreft geef ik Lau wel gelijk. Een vrolijkere foto op een visitekaartje zou niet misstaan.
suck it bitch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Suck it, bitch! Ik laat me baard lekker staan deze winter
[..]
Ja, denk het wel. moet het toch opnieuw doen want er ging iets mis met belichten.
was geen serieuze aanval, derhalve dequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
suck it bitch?
Ik zeg alleen dat je je beter kan scheren, omdat een paar donshaartjes ook zo lullig staan als je er als grote bink uit wilt zien.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:36 schreef Ypmaha het volgende:
[ afbeelding ]
Een vakantiekiekje uit Haïti. Er is was dus echt meer dan alleen maar sloppenwijken
ik moest écht hard lachen XDquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:52 schreef GoodGawd het volgende:
Geen 20 m achterhem worden mensen onder het puin gehaald en hij ligt op het strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |