quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Leroy_pr0n het volgende:
New @ forum dus moet ook maar 'es eentje plaatsen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
als een echte mooiboy in de spiegel jwt
wat lijkt mn neus trouwens verschrikkelijk groot
Leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Leroy_pr0n het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Leroy_pr0n het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:51 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mijn carnavalsoutfit!
Mijn ninjaedit, wat doe je!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij zei ook dat je eruit ziet als een aanwinst, just so you know.
aaahhww!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:14 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Sure we can... TNT Post.
Dankjequote:
Heb jij zo'n kleine (lees: lage) badkamer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:51 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hee jij bent leuk! Je hebt nog style ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:51 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ze staat op de badrand joh.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kleine (lees: lage) badkamer?
Ik weet niet waar het aan ligt, maar hier lijkt het er net op alsof je een veel ouder gezicht hebtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:14 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Sure we can... TNT Post.
Ik ben heul volwassen..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan ligt, maar hier lijkt het er net op alsof je een veel ouder gezicht hebt.
Nee nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kleine (lees: lage) badkamer?
zonde van dat groenequote:
Dat geldt voor de meesten hier, en dat telt ook voor het inkorten van sommige kapsels hier..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En een scheermesje zou geen overbodige luxe zijn
Moet je ook geen steroïden prikken, krijg je een stierennek van!quote:Op zondag 7 februari 2010 01:19 schreef Armoed het volgende:
[ afbeelding ]
Don't ask. Ik weet echt niet(ik helemaal rechts, misschien mijn nek iets minder trainen trouwens).
Jij zit ook altijd over hetzelfde te zeiken.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meesten hier, en dat telt ook voor het inkorten van sommige kapsels hier..
Gelukkig heb jij zo'n mooi origineel kapselquote:Op zondag 7 februari 2010 00:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meesten hier, en dat telt ook voor het inkorten van sommige kapsels hier..
Kan het ook niet helpen, ik vind zo'n een volle bos haar bij mannen/jongens er onverzorgd uitzien.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:34 schreef Superlam het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij zo'n mooi origineel kapsel
Ik heb geen kapsel, een kale kop, dat welquote:Op zondag 7 februari 2010 11:34 schreef Superlam het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij zo'n mooi origineel kapsel
Dat was ook precies waar ik op doelde.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb geen kapsel, een kale kop, dat wel
Hier sluit ik me wel deels bij aan. Alhoewel een strak getrimd baardje is ook wel mooi maar dan moet het wel gelijk zijn en niet te lang en niet alle kanten op staan en sommige plekken kaal zoals bij.. <knip>.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen, ik vind zo'n een volle bos haar bij mannen/jongens er onverzorgd uitzien.
Netzo als het kapsel van armoed, ik vind dat er gewoon niet uitzienzijn vrienden weten hoe het moet, strak en netjes, ook wel representatief genoemd.
Ik moest hieraan denkenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:19 schreef Armoed het volgende:
[ afbeelding ]
Don't ask. Ik weet echt niet(ik helemaal rechts, misschien mijn nek iets minder trainen trouwens).
Dan zal ik je teleur moeten stellen want die ene heeft z'n haar naar achteren en die andere heeft ook lang haar maar dat zit onder de capuchonquote:Op zondag 7 februari 2010 11:46 schreef cvboer het volgende:
Netzo als het kapsel van armoed, ik vind dat er gewoon niet uitzienzijn vrienden weten hoe het moet, strak en netjes, ook wel representatief genoemd.
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:40 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dan zal ik je teleur moeten stellen want die ene heeft z'n haar naar achteren en die andere heeft ook lang haar maar dat zit onder de capuchon
Tja, dat kun je ook niet zien dan, het staat in iedergeval wel beter dan.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:40 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dan zal ik je teleur moeten stellen want die ene heeft z'n haar naar achteren en die andere heeft ook lang haar maar dat zit onder de capuchon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |