Glennis was ook niet zo best. En solo bakt Joshua er ook weinig van.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Oh my... wat erg
En ik vind het zo een sympathiekje, dat joch.
Maar wel heel sneu dat ze weer met zo een draak van een zanger in duet moest
Mwah, het is voor haar echt niet makkelijk als hij alle kanten op vliegt qua toonsoort hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:32 schreef marky het volgende:
[..]
Glennis was ook niet zo best. En solo bakt Joshua er ook weinig van.
Klopt inderdaad hoor. Glennis isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, het is voor haar echt niet makkelijk als hij alle kanten op vliegt qua toonsoort hoor
Terugdenkend aan Popstars van een aantal weken geleden geloof ik dat Joshua meer heeft jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Geloof dat Enrique niet zoveel heeft hangen hoor
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Terugdenkend aan Popstars van een aantal weken geleden geloof ik dat Joshua meer heeft ja.
Nou, ik wil wel met hem ruilen voor Anna.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Geloof dat Enrique niet zoveel heeft hangen hoor
Ooh is dat zoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Terugdenkend aan Popstars van een aantal weken geleden geloof ik dat Joshua meer heeft ja.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel met hem ruilen voor Anna.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Tja, Patricia vind het een leuke jongen, dus geen kritiek.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef MaLo het volgende:
Waardeloos die cijfers van Patries. Alleen maar omdat ze Bart knap vindt en Joshua lief geeft ze ze hoge cijfers. Ze zongen gewoon níet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |