Op deze foto vind ik haar dus echt heel mooi. Op andere weer niet zo. Vooral dat ze aan de etiketten van zo'n bierflesje pulkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef trabant het volgende:
Carice was een perfecte Minoes, maar zoveel ongenaakbare poezenrollen zijn er nu eenmaal niet.
Niettemin kàn ze wel degelijk als een leuke frisse meid gekiekt worden, maar dan moet er dus niets geënsceneerd worden.
[ afbeelding ]
Ze ziet er bruin uit, niet oranje. En boehoe dat maakt haar wel een neppe vrouw hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:38 schreef Parlay het volgende:
[..]
Op de foto is ze erg "oranje" en dat viel me als eerste op. Als antwoord op je vraag eerder aan mij.
Voor de rest weet ik het niet, nooit zo in verdiept, puur op de foto afgaande zou ik dus zeggen iig haar kleurtje.
Niet helemaal waar natuurlijk. Sommige mensen zijn objectief lelijk te noemen en sommige objectief mooi. Enkel maar het tussengebied heeft subjectieve kanten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Smaken verschillen, daar valt niet over te twisten.
Nahquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. Sommige mensen zijn objectief lelijk te noemen en sommige objectief mooi. Enkel maar het tussengebied heeft subjectieve kanten.
Neemt niet weg dat de fout aan de andere kant van de tafel zit en dat een heel seizoen lang.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:41 schreef trabant het volgende:
Bij Zomergasten geldt: "Kandidaten die vragen worden overgeslagen." Carice heeft zich dan ook niet gemeld; ze is gevraagd. En dat hadden ze pas over >20 jaar moeten doen.
Laat dit een grap zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:41 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Nah![]()
Nichtje van mijn vriendin bijvoorbeeld; de helft van de mensen vind haar bloedjemooi, de andere helft spreekt over spuuglelijk. Dus kom maar op met je objectieve shit.
Die is wel behoorlijk dik jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Laat dit een grap zijn
Laat me raden. Ze heeft ook problemen met haar gewicht.
Er zijn punten die inderdaad objectief beoordeeld kunnen worden, maar dan nog is de kwestie wel of niet knap bijna geheel subjectief te noemen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. Sommige mensen zijn objectief lelijk te noemen en sommige objectief mooi. Enkel maar het tussengebied heeft subjectieve kanten.
quote:
Bedankt.quote:
En ik?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:18 schreef Fascination het volgende:
Echt een misselijkmakend mannetje ben je.
Nee.quote:
Ga je me ook nog vertellen waarom je mij niet mag?quote:
Gast loop jij even met kwijl uit je mond achter je eigen vriendin aan. Jij bent blij met haar dus klim erop. Je bent echt ziek als je denkt dat dat het mooiste meisje of in ieder geval tot die categorie zal behoren. Ik zou het er niet op kunnen, maar wees jij er gewoon lekker blij mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:44 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Die is wel behoorlijk dik ja![]()
Véél dikker dan mijn vriendin iig, ik gok maat 54/56.
En nog, krijgt ze vaak complimenten over haar gezicht, wat ze dus ook echt mee heeft.
Euh, dit gaat niet over mijn vriendin, maar over haar nichtjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gast loop jij even met kwijl uit je mond achter je eigen vriendin aan. Jij bent blij met haar dus klim erop. Je bent echt ziek als je denkt dat dat het mooiste meisje of in ieder geval tot die categorie zal behoren. Ik zou het er niet op kunnen, maar wees jij er gewoon lekker blij mee.
Jongens voelen zich hier volgens mij vaak stoer als ze het 'op bepaalde vrouwen niet kunnen'. Mocht dat je nou vaak overkomen dan ligt het misschien meer aan jezelf dan aan die vrouwen maar daar hebben ze medicijnen voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gast loop jij even met kwijl uit je mond achter je eigen vriendin aan. Jij bent blij met haar dus klim erop. Je bent echt ziek als je denkt dat dat het mooiste meisje of in ieder geval tot die categorie zal behoren. Ik zou het er niet op kunnen, maar wees jij er gewoon lekker blij mee.
Dat is toch vrij logisch als je verliefd bent op iemandquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hé Federer-fan: ik moet mijn onderschrift weer veranderen, was leuk in 2009, maar is nu afgelopen... Bedankt!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jongens voelen zich hier volgens mij vaak stoer als ze het 'op bepaalde vrouwen niet kunnen'. Mocht dat je nou vaak overkomen dan ligt het misschien meer aan jezelf dan aan die vrouwen maar daar hebben ze medicijnen voor.
Ren dan met die waterrat mee achter dat kippie van hem . Als ze al een bolle kop hebben, wacht dan de rest van het lijf maar afquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jongens voelen zich hier volgens mij vaak stoer als ze het 'op bepaalde vrouwen niet kunnen'. Mocht dat je nou vaak overkomen dan ligt het misschien meer aan jezelf dan aan die vrouwen maar daar hebben ze medicijnen voor.
Maat 38/40quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ren dan met die waterrat mee achter dat kippie van hem . Als ze al een bolle kop hebben, wacht dan de rest van het lijf maar af
Nee, ik bedoel meer dat het ergens niet op kunnen niet echt een predikaat van aanbeveling is…maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ren dan met die waterrat mee achter dat kippie van hem . Als ze al een bolle kop hebben, wacht dan de rest van het lijf maar af
Dat is voor mij te dik. Zeker als ze kleiner zijn dan 1.80 meter. Dan schieten ze uit hun verhouding. Doe haar de groeten van onsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:15 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Maat 38/40![]()
Maar als jij dat dik vind
Mijn vriendin IS 1m80. Wat nu?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:17 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is voor mij te dik. Zeker als ze kleiner zijn dan 1.80 meter. Dan schieten ze uit hun verhouding. Doe haar de groeten van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |