Genoeg vrouwen die het daar niet mee eens zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:18 schreef Fascination het volgende:
Echt een misselijkmakend mannetje ben je.
Ze moet ook vergeleken worden met de vadsige zeekoei-versie van A.N.S. Dan klopt het beter.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:16 schreef Underwatertaker. het volgende:
Mijn vriendin heeft een bredere neus, aanzienlijk dikkere lippen en een ronder gezicht, sowieso een heel andere gezichtsvorm, ook vorm van de ogen en haarkleur klopt niet
dat is jouw vriendin niet sufferdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef Underwatertaker. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin is lelijk, yeah right![]()
Jullie kunnen echt niet beter krijgen, zeker niet
Mannen hoeven niet mooi te zijn om een mooie vrouw aan de haak te slaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
En J.Herrer moet weer iemand op basis van uiterlijk afkraken. Wat eigenlijk best apart en grappig is, aangezien hij zelf een kop als kanker heeft.
Eehhh fas, iedereen doet dat in dit topicquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
En J.Herrer moet weer iemand op basis van uiterlijk afkraken. Wat eigenlijk best apart en grappig is, aangezien hij zelf een kop als kanker heeft.
Ja enormquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
Vat dit trouwens niet verkeerd op, ik vind Carice zonder meer een mooie vrouw en de vergelijking met Doutzen vrij zinloos. Het zijn twee totaal verschillende vrouwen die allebei zo hun charme hebben. Ik persoonlijk zou de één dan ook niet 'mooier' kunnen noemen dan de ander.
Parlay, vind je zelf nou niet dat je vrij doorzichtig en sneu bezig bent?
Dat ze zich van alle bashers die hier aanwezig zijn dan speciaal op mij richt zie ik alleen maar als een eerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eehhh fas, iedereen doet dat in dit topic![]()
Reageer nou eens op mijn vraag wat er nep is aan Doutzen dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja enorm![]()
Maar je hebt gelijk, ze zijn niet te vergelijken. En als IK moet kiezen vind ik Carice mooier, interessanter. Blijft een persoonlijke smaak natuurlijk. Wat iemand hier net postte: Doutzen is meer instant mooi, bij Carice blijf je langer kijken. Ze heeft "iets".
Eens, hoewel Doutzen ook op de koffie mag komen hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja enorm![]()
Maar je hebt gelijk, ze zijn niet te vergelijken. En als IK moet kiezen vind ik Carice mooier, interessanter. Blijft een persoonlijke smaak natuurlijk. Wat iemand hier net postte: Doutzen is meer instant mooi, bij Carice blijf je langer kijken. Ze heeft "iets".
Ik mag hem gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eehhh fas, iedereen doet dat in dit topic![]()
Doutzen drinkt geen koffie, tenzij Starbucks.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Eens, hoewel Doutzen ook op de koffie mag komen hoor
Hoe lang heb je achter fotosoep gezeten. Kerel laat je niet zo opnaaien. Jij vindt haar knap, wees er blij mee.. Anderen hebben een andere mening.. Face it and enjoy herquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef Underwatertaker. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin is lelijk, yeah right![]()
Jullie kunnen echt niet beter krijgen, zeker niet
Ik weet niet of het zozeer bij Doutzen is, dus ik beantwoord de vraag niet; toch eventjes iets wat ik vindquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Reageer nou eens op mijn vraag wat er nep is aan Doutzen dan?
Maar vind je dat dit ook opgaat voor Doutzen? Ik vind dat toch wel een klasse apart hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zozeer bij Doutzen is, dus ik beantwoord de vraag niet; toch eventjes iets wat ik vind
Ik vind (top)modellen meestal wel nep, 5 lagen plamuur op de kop en in tijdschriften wordt er flink ge paintbrushed e.d.
Vooral toen ik (...) next top model op tv zag. Wat een lelijke vrouwen waren dat zegGeef ze flink wat make-up en plots zien ze er een stuk apetijtelijker uit
Zul je maar met zo'n meid moeten copuleren, dat je haar op de wangen kust e.d. en dat je dan zoen dikke laag make-up aan je mond / tong hebt zitten
Dat geldt voor 80% van alle vrouwen op aardequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:29 schreef RickoKun het volgende:
Vooral toen ik (...) next top model op tv zag. Wat een lelijke vrouwen waren dat zegGeef ze flink wat make-up en plots zien ze er een stuk apetijtelijker uit
Daar is toch niets mis mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
Doutzen is imo meer prefab-mooi, oftewel het algemeen aanvaarde run-of-the-mill mooi dat over een groot deel van de wereld als mooi zal gelden. Plastic, safe, middle of the road, can't go wrong with her-mooi.
Ik denk het niet, toch denk ik dat ze het voordeel heeft dat ze make up en dergelijke van top visagie krijgt, maar ze is van zichzelf ook al een mooie meid denk ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar vind je dat dit ook opgaat voor Doutzen? Ik vind dat toch wel een klasse apart hoor.
Zeker niet, maar ik raak daar dus snel op uitgekeken. Daarom zei ik dus: Carice is dan interessanter om naar te kijken, want ik vind dat die er onder verschillende omstandigheden verschillend uit kan zien. Die verschillen lijken groter te zijn bij haar, maar zo beleef ik het dus.quote:
Volgens mij zit de fout bij Zomergasten aan de andere kant van de tafel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef trabant het volgende:
Bij Zomergasten is de zeer domme fout gemaakt door haar te nu al kiezen. Dat programma drijft op bagage die met de jaren komt en daarvoor is ze simpelweg nog veel te jong.
Op de foto is ze erg "oranje" en dat viel me als eerste op. Als antwoord op je vraag eerder aan mij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar vind je dat dit ook opgaat voor Doutzen? Ik vind dat toch wel een klasse apart hoor.
Smaken verschillen, daar valt niet over te twisten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik raak daar dus snel op uitgekeken. Daarom zei ik dus: Carice is dan interessanter om naar te kijken, want ik vind dat die er onder verschillende omstandigheden verschillend uit kan zien. Die verschillen lijken groter te zijn bij haar, maar zo beleef ik het dus.
Want laten we er vooral ook nog even de 'Beauty is in the Eye of the Beholder'-dooddoener bij noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |