Hier verder met dit kwalitopic..quote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
Wordt vaak beschreven als "buitenaards mooi" en "vreselijk mooi" en "een fantástische beauty" en meer van dat soort krachttermen![]()
Menn, zijn jullie blind ofzo![]()
Geen tieten, geen heupen, lijkbleek, een irritante muizensnuit en dito stoicijnse uitgerekte kloteharses![]()
Écht knap, dat is bijvoorbeeld Doutzen Kroes![]()
Komt Carice in geen 100 jaar in de buurtWat ziet men toch in dat wijf?
KLACHT: [ afbeelding ]
Dus meld je hem ook gelijk even in FB? Je hebt er toch geen last van?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:09 schreef griekjeee het volgende:
En waarom denk je dat dit een reeks zou mogen zijn? Wat voor nieuwe, onthullende feiten komen nu naar boven?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef ganzenherder het volgende:
Dat er maar een klaagtopic wordt geopend over dat kalf van hem. Maar zijn kut topic
Waarom zou ik het niet melden, het is bagger. Op wat voor manier heb jij last van mijn melding?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dus meld je hem ook gelijk even in FB? Je hebt er toch geen last van?
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Haar tieten zijn één uitgerekte verdikking, zonder ruimte ertussen, met 2 piepkleine, enge tepeltjes erop
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Gay? gast, ik heb de mooiste vriendin van Nederland, en wat mij betreft omstrekenCheck mijn FOBO
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:59 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Daar zit geen plastic aan hoor, hooguit wat teveel make-up. Mijn dinnetje lijkt op Doutzen
Als dit topic gesloten wordt door jouw melding heb ik er last vanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet melden, het is bagger. Op wat voor manier heb jij last van mijn melding?
Boo fucking ho.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als dit topic gesloten wordt door jouw melding heb ik er last van
We zullen wel zien hoe de mods erover denken.quote:
Jij ook hè.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe de mods erover denken.
Gelukkig nieuwjaar trouwens.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:15 schreef BountyHunter340 het volgende:
ik vind die vriendin van underwatertaker eigenlijk een beetje op een varkentje lijken
Wat heeft die vriendin met Carice te maken?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:15 schreef BountyHunter340 het volgende:
ik vind die vriendin van underwatertaker eigenlijk een beetje op een varkentje lijken
mss dat ze allebei niet do able zijn..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat heeft die vriendin met Carice te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie; een (buitenaards) mooie vrouw of zo afzichtelijk als de ts van het eerste deel/topic het deed voorkomen?
edit: te laat.
Je suis Charlie Sheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |