http://www.comedycentral.nl/tv/programma/140/new-kids.htmlquote:Speciaal voor alle fans brengt Comedy Central een New Kids Tribute op 1 januari van 22.30 uur tot 00.30 uur. Hierin komen alle afleveringen nog eens voorbij, maar zie je ook nog niet eerder op tv uitgezonden internetsketches, behind the scenes materiaal en grappige bloopers. Ook oud materiaal van New Kids zal die avond worden uitgezonden.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dan moet ik de videoband met de vijf ferarri's overspoelen
Wat denkte gij? Ik heb heel seizoen 1 2 en 3 op mijn iPod. BAM!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:16 schreef FireFox1 het volgende:
Typisch dat porsche1 een topic opent over losgeslagen tokkies
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dan moet ik de videoband met de vijf ferarri's overspoelen
Als je op mij doelt; ik ben er nog?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:28 schreef Daskaar het volgende:
kan iemand uitleggen wat het nou is waardoor mensen op forums vooral moeten laten merken dat ze iets niet leuk vinden wat op dat moment uitermate populair is?
waarom moeten zij als een ninja het topic binnen stormen met een enkele opmerking als "kutserie!" en dan net zo snel verdwijnen?
beleven zij plezier aan het neerhalen van de stemming?
voelen zij zich 'speciaal' omdat ze nu es niet bij de meerderheid horen?
voelen zij zich misschien zelfs verheven boven de rest?
je hoort zelden echt argumenten(wat er nooit toe doet omdat het een kwestie van smaak is), en het lijkt mij alsof men enkel en alleen wil laten merken dat zij hetgeen dat besproken word in enthousiasme niet waarderen.
Wa vinde gij humor dan, he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je op mij doelt; ik ben er nog?
Iedereen mag mooi vinden wat hij of zij wil. Maar humor dat de intelligentie van een pantoffeldiertje nog niet haalt, vind ik overrated en kut.
Comedy Central, nu reclame.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef porsche1 het volgende:
Heeft iemand het nog opgenomen? Of is er een website waar jij online staat.
JE BENT ZIEK! Z-I-E-K! ZIEKquote:
Hallo dokter!!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
JE BENT ZIEK! Z-I-E-K! ZIEKJE BENT HET HIV-STADIUM AL LANG VOORBIJ!
Ik ben.......ziek?
Oh kut! Jij bent die doofstomme!
als jij je aangesproken voelt dan heb ik t tegen jou.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen mag mooi vinden wat hij of zij wil. Maar humor dat de intelligentie van een pantoffeldiertje nog niet haalt, vind ik overrated en kut.
Dat hebben ze dus ook gedaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:51 schreef DJ-Kool het volgende:
en t dan ook nog eens new kids on the block noemenwaarom reageert die band daar niet op, zodat ze die idiote naam moeten veranderen.
ze noemen zich nog steeds new kids on the blockquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus ook gedaan?
Want anders heette het nu niet 'new kids'..........
Uit Broabant kom ik zeker, zelfs rond de 30 kilometer van Maaskantje vandaan. Maar tussen de 30 - 45 ben ik dan weer nietquote:Op zondag 3 januari 2010 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat je het vooral leuk vind als het een beetje herkenbaar is. En dat is als je uit Brabant komt en tussen 30 en 45 bent. Of nie? Ik heb vroeger echt van die types gekend.
Inderdaad. Ik herken gewoon veel, in wat ze zeggen en waar het opgenomen is enz. Dat maakt het extra leuk.quote:Op zondag 3 januari 2010 04:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Uit Broabant kom ik zeker, zelfs rond de 30 kilometer van Maaskantje vandaan. Maar tussen de 30 - 45 ben ik dan weer niet
Ik woon 5 kilometer van Maaskantje af, dus mijn kutdorp vernoemen ze ook nog wel eens.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat je het vooral leuk vind als het een beetje herkenbaar is. En dat is als je uit Brabant komt en tussen 30 en 45 bent. Of nie? Ik heb vroeger echt van die types gekend.
Peter Vernhout! Hij vond hem vroeger bij De Pulpshow echt geniaal met zn roze trainingspakquote:
Ik ben wel bang dat de twintig minuten tegen gaan vallenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:28 schreef porsche1 het volgende:
In september weer nieuwe afleveringen hoor ik net op het einde.
Tsja, we kunnen alleen maar in spanning afwachten niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:46 schreef -Menn0- het volgende:
Ben ik ook bang voor, zelfs 10 minuten twijfel ik aan.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
Ach ja, er moet toch brood op de plankquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:14 schreef Hpzone het volgende:
Staat die Tim vandaag in de AH XL in Purmerend een of andere kookwedstrijd te presenteren.
September dacht ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:30 schreef Stansfield het volgende:
Ben benieuwd. Zal nog wel even duren voordat die 20 min afleveringe op internet te zien zijn neem ik aan.
+1!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:08 schreef Pikhoofd het volgende:waar zijn de upload linkjes gebleven!
jup, dat zei rikkert.quote:
Hijs goed.quote:
Oh wat verschrikkelijkquote:
New kids musschien?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef booo het volgende:
[..]
Oh wat verschrikkelijkWie heeft dat nou weer gemaakt.
http://mobile.fok.nl/nieuws/367283quote:Het blijft niet bij sketches van twee tot drie minuten die nu op Comedy Central worden uitgezonden. Er wordt gewerkt aan een complete serie van wekelijks een aflevering van een minuut of twintig. Toch moeten de fans nog even geduld hebben. "We zitten nu in het schrijfproces. Daarna moet de productie opgestart worden met het filmen, dus dat duurt nog wel een klein jaar." In de tussentijd komt er een carnavalssingel uit van de New Kids. Volgende week ligt 'Ge Kunt de Groeten uit Brabant krijgen, Kut!' in de winkel. Daarnaast komt er over een week of drie een dvd uit. "Met veel extra's erop die nog niet uitgezonden zijn."
Wat een langzaam KUTnummer!quote:
Die tekst.quote:
Dat gaat prima scoren daar in Brabant anders.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |