Uit Broabant kom ik zeker, zelfs rond de 30 kilometer van Maaskantje vandaan. Maar tussen de 30 - 45 ben ik dan weer nietquote:Op zondag 3 januari 2010 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat je het vooral leuk vind als het een beetje herkenbaar is. En dat is als je uit Brabant komt en tussen 30 en 45 bent. Of nie? Ik heb vroeger echt van die types gekend.
Inderdaad. Ik herken gewoon veel, in wat ze zeggen en waar het opgenomen is enz. Dat maakt het extra leuk.quote:Op zondag 3 januari 2010 04:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Uit Broabant kom ik zeker, zelfs rond de 30 kilometer van Maaskantje vandaan. Maar tussen de 30 - 45 ben ik dan weer niet
Ik woon 5 kilometer van Maaskantje af, dus mijn kutdorp vernoemen ze ook nog wel eens.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat je het vooral leuk vind als het een beetje herkenbaar is. En dat is als je uit Brabant komt en tussen 30 en 45 bent. Of nie? Ik heb vroeger echt van die types gekend.
Peter Vernhout! Hij vond hem vroeger bij De Pulpshow echt geniaal met zn roze trainingspakquote:
Ik ben wel bang dat de twintig minuten tegen gaan vallenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:28 schreef porsche1 het volgende:
In september weer nieuwe afleveringen hoor ik net op het einde.
Tsja, we kunnen alleen maar in spanning afwachten niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:46 schreef -Menn0- het volgende:
Ben ik ook bang voor, zelfs 10 minuten twijfel ik aan.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je op mij doelt; ik ben er nog?
Iedereen mag mooi vinden wat hij of zij wil. Maar humor dat de intelligentie van een pantoffeldiertje nog niet haalt, vind ik overrated en kut.
quote:
Ach ja, er moet toch brood op de plankquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:14 schreef Hpzone het volgende:
Staat die Tim vandaag in de AH XL in Purmerend een of andere kookwedstrijd te presenteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |