quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
. Ik geloof dat Nikky hem voor het eerst geband heeft
Lemmeb leek me een aanwinst. Bijzonder onduidelijk waarom hij wel gebanned wordt en topicsproeier Meki weer niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik
En eens in de zoveel tijd krijgt ie een ban en eens in de zoveel tijd een unban.
Vroeger viel hij eerder door de mand met z'n kloon, en sowieso post hij zoveel niet meer.
LemmeB-kloon kon je niet omheen
En toch moet ik daar ergens wel om lachen, sue me.
2004 was Nikky de eerste die het in MED zette. Dat jij nou zo smiechterig stiekem bant wist ik tot vandaag nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik
En eens in de zoveel tijd krijgt ie een ban en eens in de zoveel tijd een unban.
Vroeger viel hij eerder door de mand met z'n kloon, en sowieso post hij zoveel niet meer.
LemmeB-kloon kon je niet omheen
En toch moet ik daar ergens wel om lachen, sue me.
Zeg zeur niet zoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lemmeb leek me een aanwinst. Bijzonder onduidelijk waarom hij wel gebanned wordt en topicsproeier Meki weer niet.![]()
Maar de Elite doet natuurlijk wat ze wil. Wij zijn slechts dom klootjesvolk.
Volgens mij was er zelfs nog geen MED in die tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
2004 was Nikky de eerste die het in MED zette. Dat jij nou zo smiechterig stiekem bant wist ik tot vandaag niet
Even het schuin gedrukte.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zoals ik zeg heeft de SC in NWS de laatste tijd wel verzoenend gewerkt tussen verklaarde tegenstanders. Ik was nog bijna met W_T naar een Oostenrijks pensionnetje afgereisd
Sommige kranten hebben een rubriek waar het beleid van de krant besproken wordt. In NWS is de verwarring dat de mods, FA´s etc verantwoordelijk gehouden worden voor de koers van NWS terwijl die slechts in banen kunnen leiden wat de users posten, dus FB is er ook de plek niet voor.
Een topic dat gewoon gaat over de vraag hoe het nieuws in NWS gecoverd wordt, hoe de toon zou moeten of kunnen zijn en waar gereflecteerd mag worden over de koers die de usergemeenschap voert zou een uitlaatklep bieden. Nu komt het vaak verkapt aan de orde in topics met een heel andere insteek en herhaalt de discussie zich vele malen. Dan beter centraal en zonder dat de modjes zich doorlopend aangeproken hoeven te voelen.
Het zou m.i. de spanning wat af kunnen halen van de andere topics. Zie het als de ingezonden pagina van een krant waar men ook vaak op meta-niveau zijn ei kwijt kan. Hoeft ook helemaal niet sticky, als alles weer eens gezegd is zakt het gewoon netjes weg tot NWS weer nieuwe posters krijgt die nieuwe eieren willen leggen of andere slakken willen zouten.
Ik heb, ook al doe ik vaak alsof, ook de wijsheid niet in pacht, maar afgezien van de grote poezenopstand is NWS toch een stuk lastiger dan F&Fquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even het schuin gedrukte.
Je kent FOK! goed genoeg om te weten dat er lui zijn die als ze zoiets gepost hebben ook meteen accuut het geposte doorgevoerd willen hebben want: vul maar in, het gouden idee, users weten het het beste, ad infinitum.
Ik zit niet te wachten eerlijk gezegd op weer een horde users die precies weten hoe het met NWS moet en zo niet even de zittende mods en FA's af gaan zitten maken.
Een soort "ingezonden brieven-rubriek"a la de krant klinkt alweer wat leuker.
Jij mag dan het geweten van Fok zijn, ik ben het geheugen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij was er zelfs nog geen MED in die tijd.
En ik zet ze idd niet in MED als ik weet dat ze daar die bekende stramme plasser van krijgen
en geloof me dat staat in Med.quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:32 schreef nikky het volgende:
Lemmeb - Wegens racistisch geblaat een week weg uit POL/NWS
Dat is zonder meer waar en ik vind het heel jammer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Vergeet niet dat NWS voor veel mensen overkomt als een oorlogsveld waar ze zich liever niet in mengen.
Nee nee, ik bedoelde toen ik hem gebanned heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jij mag dan het geweten van Fok zijn, ik ben het geheugen.
[..]
en geloof me dat staat in Med.
Rightquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is Ghazi eigenlijk gebanned. Ik heb hem louter kwaliteits posten zien fabriceren.²
Hi Yvonne. Heel eerlijk, de posts die ik van hem heb gezien vallen wel mee. Heb ik wellicht iets gemist?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Right
Je mag er achteraan hoor? Zeg maar
r2ckson is unbanned trouwens na 5 jaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:
De SC mag nu wel weer gezellig worden.
Ik vind je hartstikke braaf!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi Yvonne. Heel eerlijk, de posts die ik van hem heb gezien vallen wel mee. Heb ik wellicht iets gemist?
En ik ben hartstikke braaf. Toch?²
Ik ga hier even over denken, eerst maar eens werken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik heb, ook al doe ik vaak alsof, ook de wijsheid niet in pacht, maar afgezien van de grote poezenopstand is NWS toch een stuk lastiger dan F&F
Een topic met een setje regels die in de eerste post moeten zou duidelijk kunnen maken dat userbashing, nog modje pesten de bedoeling is. Mijn punt is dat het nu ook gebeurt, maar dan in topics met heel onschuldige namen die gewoon ontsporen. Dan maar centraal, dan weten de modjes dat ze er een oogje op moeten houden. Dat is makkelijker dan honderd topics te moeten volgen waar steeds hetzelfde gebeurd.
Ik zou persoonlijk best met bijvoorbeeld Matador de discussie willen aangaan over de toon en de felheid waarmee je elkaar bejegent. Ik heb niets tegen hem, maar we botsen in onze opvattingen over de stijl. Dat geldt ongetwijdeld voor meer users. Daarnaast zou het fijn zijn om een plek te hebben waar je kan nadenken over de vraag waarom sommige scheten altijd in NWS gepost worden, terwijl andere topics zo slecht lopen.
Kortom een ingezonden brieven rubriek waar de typische kolonel buiten dienst (die vullen echt die krengen) zo nu en dan zijn ei kwijt kan en er wie weet ook wat constructieve suggesties komen. Vergeet niet dat NWS voor veel mensen overkomt als een oorlogsveld waar ze zich liever niet in mengen. Als meer ´gewone mensen´ deelnemen aan de discussies zou het heel NWS ten goede komen.
Werkelijk? Op eigen verzoek of met de jaarlijkse kerstamnestie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
r2ckson is unbanned trouwens na 5 jaar
want ghazi is links?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Disana het volgende:
Ghazi kon soms uitgesproken zijn maar ik had daar geen moeite mee.
In elk geval kan er nu niet meer beweerd worden dat er alleen rechtse users geband worden
Gelukkig maar. Ik vind een mening of manier van denken eigenlijk zelden banwaardig, ik vind de manier waarop vaak doorslaggevend.quote:
hoezo niet? bron?quote:
Oh ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Disana het volgende:
Ghazi kon soms uitgesproken zijn maar ik had daar geen moeite mee.
In elk geval kan er nu niet meer beweerd worden dat er alleen rechtse users geband worden
Het interesseert me geen drol wat ie was, hij was vervelend>> ban, opgelost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |