Hmmz, daar heb ik nog niet eens aan gedacht!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
ik dacht meer aan augustus ergens, dan is het niet zo koud
Inderdaad goed plan! Maar laten we het wel overzichtelijk houden en dit stap voor stap aanpakken, niet teveel in 1 keer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef wdn het volgende:
Kunnen we dan meteen de wintertijd/zomertijd afschaffen?
Oh en overstappen op een decimaal tijdseenheid? Dus 100 minuten in een uur enzo
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
Thx!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:07 schreef 9611Niels het volgende:
Echt een verdomd goed idee. Ik denk dat je minstens een miljoen handtekeningen ophaalt.Dat niemand hier eerder op is gekomen!
Beter alles in één keer. Hoef je niet steeds aan iets nieuws te wennen. Behalve dat verplaatsen naar 2200. Als je een mietje bent, ga je maar gewoon lekker slapen ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef vanhal het volgende:
Thx voor jullie positieve bijdragen so far!
[..]
Inderdaad goed plan! Maar laten we het wel overzichtelijk houden en dit stap voor stap aanpakken, niet teveel in 1 keer.
Heo bedoel je???quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Beter alles in één keer. Hoef je niet steeds aan iets nieuws te wennen. Behalve dat verplaatsen naar 2200. Als je een mietje bent, ga je maar gewoon lekker slapen ofzo.
Lijkt me heerlijk! Vuurwerk afsteken zonder bevroren tengels!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
Echt waar? Hebben ze daar het tijdstip al vervroegd??quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk! Vuurwerk afsteken zonder bevroren tengels!
In Nieuw Zeeland kan dat
Ja en ik denk dat de nieuwjaarsduik stukken populairder wordt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk! Vuurwerk afsteken zonder bevroren tengels!
In Nieuw Zeeland kan dat
Nog een paar medestanders en je kunt een politieke partij oprichtenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:40 schreef vanhal het volgende:
Super, dan heb ik in dit topic al 14 medestanders!!
nee kutt... iets met zuidelijk halfrond waar t nu zomer isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef vanhal het volgende:
[..]
Echt waar? Hebben ze daar het tijdstip al vervroegd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |