quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:28 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen! Veul hail & seeg'n veur 't naie joar.
De foto's van m'n bliksembezoekje aan Madrid zijn inmiddels via dezelfde kanalen te aanschouwen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:29 schreef k_man het volgende:
Zo, ik ben klaar met het verwerken van de foto's van m'n reisje naar Praag, in september.
Zoals Frollo zou zeggen: ze zijn via de bekende kanalen te vinden.
Nu verder met Madrid. Houdt het dan nooit op?![]()
Van dat beetje alcohol?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben een borstvoedingsdip.
Hier 5 euro.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:32 schreef ShadyLane het volgende:
Uw gewonnen prijs
866e OudejaarsLoterij (trekking 31 december 2009)
Mijn Eindcijfer(s) of nummer Gewonnen prijs (bedragen in ¤)
Helaas heeft u in deze trekking geen prijs gewonnen.
Ik wens jullie een jaar vol immateriele geneugten.
Mooie foto!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:46 schreef mane het volgende:
Tijdens de kerstdagen zat ik in een minihuisje in het midden van Frankrijk. Toen ik er op een middag alleen op uit was getrokken voor een stevige wandeling kwam ik een buizerd tegen, zittend op een paaltje van een hek. Hij had mij pas in de gaten toen ik op nog geen twee meter afstand was. Hij keek opzij en vloog heel mooi en rustig weg..
[ afbeelding ]
Mjah.quote:
Vis en Caesarion zijn mij bijzonder meegevallen, Suezkade is om te janken maar goddank bijna uit, Boven is het stil ligt al in huis en is volgens mijn meelezende en telkens één titel voor liggende echtgenote de beste tot nu toe, Vuur is een dichtbundel en daar kan ik meestal niet zoveel mee, en de laatste twee zijn in bestelling.quote:Dus dat is jouw leeslijst voor de komende tijd.
Het staat hoog op mijn 'nog lezen'-lijstje.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef k_man het volgende:
Kennen jullie het boekje 'taal is zeg maar echt mijn ding'? Klinkt wel leuk en ik kan het bestellen als onderdeel van mijn eindejaarskeuzegeschenk.
Ik vond het een vermakelijk boekje, maar ook niet meer dan dat. Verwacht geen nieuwe inzichten. Het zit meer op het niveau van kleine taalergernisjes benoemen. Bovendien: je leest het heel snel uit, maar dan merk je ook meteen dat ze nogal veel herhaalt. Dat zal in een wekelijkse column minder opvallen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef k_man het volgende:
Kennen jullie het boekje 'taal is zeg maar echt mijn ding'? Klinkt wel leuk en ik kan het bestellen als onderdeel van mijn eindejaarskeuzegeschenk.
Dat zit standaard in de baggerlayout.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:16 schreef k_man het volgende:
Hoe krijg je trouwens die quotes inclusief PI?
Het is aardig, maar viel me eigenlijk tegen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef k_man het volgende:
Maar die gebruik ik ook en toch krijg ik de PI's er niet bij.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:22 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zit standaard in de baggerlayout.
Geen nood, ik ben morgen weer terug.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:09 schreef Z het volgende:
Ha.
Wat een voorzichtig begin! We praten zélfs niet meer langs elkaar heen.
Suezkade is inderdaad inslecht. Ik ben 't alleen maar gaan lezen omdat het zich afspeelt in mijn werk- en leefomgeving.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:46 schreef Frollo het volgende:
Vis en Caesarion zijn mij bijzonder meegevallen, Suezkade is om te janken maar goddank bijna uit, Boven is het stil ligt al in huis en is volgens mijn meelezende en telkens één titel voor liggende echtgenote de beste tot nu toe, Vuur is een dichtbundel en daar kan ik meestal niet zoveel mee, en de laatste twee zijn in bestelling.
Dus al met al ga ik lekker zo.
Wat broer ook al zei: vermakelijk. Leuk om af en toe een stukje in te lezen, in de trein bijvoorbeeld. Ik was er niet echt van onder de indruk.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef k_man het volgende:
Ik zie het meteen voor me: dat Gellius met de handen in de zakken van z'n corduroy-broek en dichtgeritste fleecetrui doodleuk even 'een wandelingetje' maakt door de terminal.quote:
O, wacht. Het zit er alleen bij de QuickQuote in.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef k_man het volgende:
Maar die gebruik ik ook en toch krijg ik de PI's er niet bij.
Tenzij staatssteun.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Crisisbaby's vallen nogal gemakkelijk om.
Dit was vlak voor wij vertrokken, en na vele kastjes en muren zijn we uiteindelijk ook nog van terminal C vertrokken, maar ik heb er niets van gemerkt. Ik ben wel tig keer gescreend, maar dat was omdat het defecte toestel steeds ineens wel weer zou vliegen als we net aan het omboeken waren, en dan toch weer niet bleek te vertrekken als we weer bij degate waren.quote:
Nou, ikheb net even mijn werkmail besnuffeld. Dat had ik me beter nog even kunnen besparen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:06 schreef Frollo het volgende:
verder is er niet veel bijzonders gebeurd.
Totally!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:54 schreef zodiakk het volgende:
Gellius, geef nou toe: corduroy broek en fleecetrui, it's totally you.
Op reis kan zoiets best, JAM.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef JAM het volgende:
Ik vind dat niets voor Gellius.
Ik zei het al, tóch een sterrenkind.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
In het filmpje zegt hij trouwens niet zoveel. Het is lastig om de camera er op tijd bij te hebben.
Het is wel grappig dat je nu al kunt merken dat hij geen autistje is. Hij gaat telkens lachen als hij een gezicht ziet.
Wat is een sterrenkind?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zei het al, tóch een sterrenkind.
Sterrenkinderen / Indigokinderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is een sterrenkind?
Hij had er niet zoveel zin in:
[ afbeelding ]
quote:“Joshua zat inmiddels op een Vrije School, en op een dag draaide hij weer rondjes om zijn eigen as. ‘Weet je wat dit is’, zei een andere moeder, ‘hij pikt trillingen uit de kosmos op.’ Karin ging googlen en vond wat ze zocht. Sites over kinderen als Joshua. Druk, slim, eigenwijs, soms vervelend, maar vooral: verkeerd begrepen. Nu wist Karin zeker: mijn zoon ís niet gek, hij is een indigokind."
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef MeneerTim het volgende:
Nu gaat het wel, behalve dat mijn collega's zich afvragen waarom ik net een minuut lang naar een blije baby aan het kijken was.
Ja, ik zit vandaag eindelijk weer eens aan het raam, dus ik zie de Nieuwe Achtergracht langzaam volsneeuwen.quote:
Hoe dan? Ik kom er met de kinderwagen niet doorheen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Gellius het volgende:
Nu, dan is dit wel een mooi moment, Claudia. Ook vormend voor Ivan.
Deze baan kwam mij ook als een verdwaalde vogel in de schoot gevlogen. Ik schrijf stukkies voor geld. Welk een geluk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gemist dat je een baan gevonden hebt. Is het wat?
Indigokind? Het is gewoon een lui kind! Lekker zitten wachten tot er een paar trillingen langskomen. Een beetje actieve peuter stuurt zelf trillingen de kosmos in. Dán ben je tenminste echt iets aan het doen!quote:‘Weet je wat dit is’, zei een andere moeder, ‘hij pikt trillingen uit de kosmos op.’ (...) hij is een indigokind.
Je hebt toch wel zo'n hippe sling?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kom er met de kinderwagen niet doorheen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zo'n hippe sling?.
Dat klinkt goed. Gefeliciteerd, MeneerTim! Voel je je al volwassen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Deze baan kwam mij ook als een verdwaalde vogel in de schoot gevlogen. Ik schrijf stukkies voor geld. Welk een geluk.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:38 schreef broer het volgende:
[..]
Indigokind? Het is gewoon een lui kind! Lekker zitten wachten tot er een paar trillingen langskomen. Een beetje actieve peuter stuurt zelf trillingen de kosmos in. Dán ben je tenminste echt iets aan het doen!
Ja, als je ze verdunt lijken het er ook alleen maar meer te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef zodiakk het volgende:
Indigokinderen. Het verschijnsel lijkt me bijna nóg kwalijker dan homeopathie.
Niet echt. Maar ik heb het op een andere computer laten staan, waar ik pas volgende week weer ben. Dus nog even wachten.quote:
Goed zo, IR, daar moet je ook helemaal geen verhaaltjes over schrijven. Daar moet je hele andere dingen mee doen. Wat dan,- dat laat zich raden!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja. Ik vergat het. Ik heb wel een printje (en ze zeiden 'je kan het zo meteen publiceren) maar ik heb ook geen zin om dat helemaal over te tikken. Maar het gaat helaas niet over geile japanse meisjes.
Toch goed als het kind rechtstreeks van zijn moeder het proces van vallen en opstaan leertquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dan heb ik het zelf zo koud. En ik ben bang dat ik onderuit ga met kind.
quote:Een groot dichter zijn en dan te vallen. Maar er kwam nooit wat van, want als je een dichtertje bent, dan loopen de mooiste meisjes altijd aan den overkant van de gracht. En zoo werd z'n heele leven één gedicht, wat ook vervelend wordt.
Wintersporten en dat in Zwitserland omdat dat relatief dichtbij is. Het is er wel wat koud zie ik nu. Zondagnacht, -32oquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef Gellius het volgende:
Wat moet je dáár nou?
Geen tijd om de lemming te maken, sorry!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eeuwige schande! Ik ben vandaag onderuit gegaan op weg naar Slotervaart. Totnutoe lachte ik iedereen uit en raasde ik met nauwelijks aangepast tempo over de wegen, maar nu naderde ik het kruispunt Bilderdijkstraat-Kinkerstraat met een te hoge snelheid en voelde ik al snel dat remmen mijn stabiliteit niet ten goede zou komen. Nog een paar seconden probeerde ik te compenseren en even dacht ik zelfs mijn fiets weer onder controle te hebben, maar uiteindelijk viel ik toch, vlak onder de neus van 20 mensen die in de rij stonden om de tram te betreden en een lief glimlachend meisje dat bij het zebrapad stond. Nonchalant pakte ik mijn fiets op, en ik probeerde zelfs nog wanhopig om wat gevats tegen haar te zeggen. Maar het mocht niet baten. Ik hoor nu ook bij de sukkels.
(Maar alles doet het nog)
Toen ik vanochtend over dat kruispunt fietste, probeerde een vrachtwagen tevergeefs ook dat kruispunt over te steken maar z'n wielen slipten alleen maar. kortom, het is daar glad. Ben benieuwd of hij nog weggekomen is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eeuwige schande! Ik ben vandaag onderuit gegaan op weg naar Slotervaart. Totnutoe lachte ik iedereen uit en raasde ik met nauwelijks aangepast tempo over de wegen, maar nu naderde ik het kruispunt Bilderdijkstraat-Kinkerstraat met een te hoge snelheid en voelde ik al snel dat remmen mijn stabiliteit niet ten goede zou komen. Nog een paar seconden probeerde ik te compenseren en even dacht ik zelfs mijn fiets weer onder controle te hebben, maar uiteindelijk viel ik toch, vlak onder de neus van 20 mensen die in de rij stonden om de tram te betreden en een lief glimlachend meisje dat bij het zebrapad stond. Nonchalant pakte ik mijn fiets op, en ik probeerde zelfs nog wanhopig om wat gevats tegen haar te zeggen. Maar het mocht niet baten. Ik hoor nu ook bij de sukkels.
(Maar alles doet het nog)
Volgens mij is ons schoeisel ook niet aangepast voor dit soort omstandigheden, dan krijg je al snel dit soort taferelen bij een beetje ongemak.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:56 schreef mane het volgende:
Ik las laatst een artikel in de krant waarin iemand schreef over Nederland als het 'klunzenkoninkrijk'. Met al die wegslippende, glibberende en glijdende, struikelende en schuivende mensen begint het straatbeeld daar wel op te lijken ja.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:22 schreef mane het volgende:
Ik heb een bijna-onderuit ervaring gehad gisterochtend.
Ik ben vorig jaar een keer met hoge hakken op pad gegaan omdat ik niet wist dat het buiten glad was. Ik ben toen 2x voor een kantine vol middelbare scholieren onderuit gegaan. Mensen, dat is nu vernedering.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens mij is ons schoeisel ook niet aangepast voor dit soort omstandigheden, dan krijg je al snel dit soort taferelen bij een beetje ongemak.
Het is goed te doen, in Groningen! Ik fiets zelfs nog, en dat zegt wel wat, zoals je weet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Toch vind ik je stoer. Ik fiets helemaal niet met dit weer.
Ik neem aan dat je niet heel Groningen dagelijks doorkruist.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is goed te doen, in Groningen! Ik fiets zelfs nog, en dat zegt wel wat, zoals je weet.
Is dat zo? Vindt Gellius dat wij matige grappen maken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
God, en dan beticht men mij en Lienekien van het maken van matige grappen.
Nee, Claudia.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat zo? Vindt Gellius dat wij matige grappen maken?
Er zaten ramen in de kantine.quote:
En dan val je zelf in slaap?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan Max Update.
Hij kent een nieuw kunstje. Als ik voor hem zing om hem in slaap te laten vallen, dan gaat hij meezingen. En lachen. Niet helemaal de bedoeling, maar wel grappig!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent echt te bescheiden, Lienekien.
Ik denk dat je hier een belangrijk maatschappelijk probleem bij de kladden hebt. Kan jij je invloed niet aanwenden om een gemeentelijk programma op poten te zetten dat hier voor eens en altijd korte metten mee maakt, want DAT KAN TOCH NIET MEER IN DEZE TIJD!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is ons schoeisel ook niet aangepast voor dit soort omstandigheden, dan krijg je al snel dit soort taferelen bij een beetje ongemak.
Ik sprak enige tijd geleden een collega (jong) die uberhaupt niet durfde te fietsen in Amsterdam. Ze durfde wel bij mij achterop, dus dat was nog wat raarder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Toch vind ik je stoer. Ik fiets helemaal niet met dit weer.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Hield ze je een beetje prettig vast, toen ze achterop zat?
Dat ben ik elke jaarwisseling 3 weken, als KWT open is. En daar hoeft niet gemod te worden, dus da's makkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:54 schreef Gellius het volgende:
Zeg, sinds wanneer ben jij eigenlijk weer blauw, IR?
Jij valt meer op alcoholisten met doodsverachting?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij woonde ze samen. Bovendien is het type meisje dat niet durft te fietsen meestal niet het type meisje waarmee ik heel snel liefde zie opbloeien. Volgens mij dronk ze ook niet.
Grootste nadeel van mijn linpus: ik kan foto's niet goed bewerken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef Z het volgende:
Voor de plattelander; wat voor specht?
Of een foto maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:41 schreef Lienekien het volgende:
Nee, die ken ik wel.
Heeft een lichte buik, bruinige bovenkant, met een heel duidelijke scheiding tussen beide kleuren.
Ik moet 'm echt nog eens zien en dan meer kenmerken onthouden.
Bekeken, maar lijken er toch niet op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:48 schreef Z het volgende:
Fitis, Tjiftjaf, Grasmus of Boompieper?
Ook niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:02 schreef sigme het volgende:
[...]
Anders wordt 'ie misschien hier genoemd?
quote:
Dan zijn het blijkbaar geen Lijsters, want ze hadden echt het formaat Koolmees. Maar weet jij wat het dan wel voor vogels (kunnen) zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef Z het volgende:
Dan zitten er of reuze Koolmezen of mini Lijsters in de duinen bij Zandvoort.
Ik bleef daar steken bij de determinatie, had dit bladergedeelte nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef sigme het volgende:
Lienekien, had je de soortenbank ook bekeken? Mooie site, mooie plaatjes van vogeltjes. De hele collectie zangvogels doorbladeren is te doen.
Zojuist gedaan, op zoek naar die van DaMart. Niet gedetermineerd..
De specht laat zich nu goed bekijken,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Z het volgende:
Welke van de drie zou ik ook niet kunnen bepalen, dat is voor de echte nerds. Laten we het op de middelste houden. In Amsterdam zitten ook redelijk veel Bonte Spechten, ik heb ze gezien (en gehoord) en het Vondel- en het Rembrandtpark.
Mijn lief had het lumineuze plan opgevat om hem achter ons gebouw eens lekker los te laten lopen. Toen hij nog een heel jonge pup was deden we dat wel vaker. Afijn, hij is langs een hek gekropen, over een kruispunt gevlogen - en hij was weg. Toen ik de lift uit kwam om mee te helpen zoeken hoorde ik een kind in de parkeergarage krijsen. Jimmy.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:47 schreef sigme het volgende:
Weggelopen? Was de deur open?
Je hebt 'm wel al terug, zo te lezen.
Even denken. Ik ben gister naar buiten geweest omdat ik van de auto naar het consultatiebureau moest lopen (20 meter). De keer daarvoor was met kerst, toen ik van de auto naar het huis van mijn schoonzusje liep (10 meter).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:53 schreef sigme het volgende:
Nou ja, gelukkig heb je een hond om op te oefenen.
En zo kwam je toch weer net niet buiten. Al eens buiten geweest na half november?
Ik heb inmiddels de 'earth-friendly' versie van de website in mijn bookmarks. Het weer in Rotterdam:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:49 schreef ShadyLane het volgende:
Ik wil graag nog even terugkomen op www.thefuckingweather.com. Het blog is hilarisch.
Ik ken geen Tim die bij het corps heeft gezeten en die nu ergens redacteur is, maar wellicht bedoelde ze hardhoofd.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik sprak vrijdag iemand die me de groeten deed van ene tim die bij het corps gezeten had en nu ergens redacteur was en dat ik me ook moest gaan verdiepen daarin omdat ik wel eens doelgroep kon zijn.
Kleine wereld..
(Ben alleen vergeten hoe het heette)
Ja, bij nader inzien bedoelde ze dat.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:08 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik ken geen Tim die bij het corps heeft gezeten en die nu ergens redacteur is, maar wellicht bedoelde ze hardhoofd.
Benever!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:47 schreef Gellius het volgende:
Bdo. Be bandarbs beeft bijn abgebroken bies berbijderd en bij een bieuwe bebeven.Bu baar bachten bot be bedobing is uidbeberkt.
.
Een verdoving behandelen met een ander verdovend middel?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef Lienekien het volgende:
Ibuprofen.
Nee, een pijnstiller slikken voordat de verdoving is uitgewerkt.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:39 schreef beeer het volgende:
[..]
Een verdoving behandelen met een ander verdovend middel?
Ach, G. toch! Was al het technologische rundvlees uitverkocht?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:22 schreef Gellius het volgende:
Ach, ik heb zulk mooi biologisch rundvlees meegebracht uit Sauwerd, wie heeft er nog een mooi stoofschotelrecept?
' Die hoef je niet meer op te zetten', of ' en nu malen en aan de kippen voeren' .quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:42 schreef ShadyLane het volgende:
Broodje aap of geen broodje aap, bizar is het in elk geval
Wie, ik? IK?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt de originele taal- en spelfouten gehaald. Had je dat al gezien?
Ik zeg bestaand omdat je toch wel wat hits krijgt als je googelt. En zolang je die gevallen niet kunt verklaren met een verhaspeling, ga ik ervan uit dat die mensen 'm ook bewust gebruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef Frollo het volgende:
Nou ja, bestaand, dat zou ik niet weten hoor. Mijn vrouw en ik zeggen het en het interesseert me verder niet hoe wijdverbreid het is.
Ik ben wel benieuwd wat Kees dacht dat ik bedoelde.
Of niet van recepten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef Gellius het volgende:
Ik wacht nog op 'n mooi stoofpotrecept. Maar kennelijk houden zie hier niet van stoofpotten.
Het Grote Stoofpotten Topicquote:Op maandag 13 november 2006 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen, vrienden, onbekenden,
Wat ziet mijn oog??? Geen stoofpottentopic in CUL?! Schande!
Vandaar nu eentje.
Och stoofpotten... Ik kan er wel om janken zo dol ben ik erop. Het eten ervan, maar ook de bereiding! Die geur die doordringt tot in elke porie van het huis. Het zacht gepruttel op het fornuis. Het Urenlang Roeren in een Grote Zware Pan met Grote Stukken Weerbarstig Vlees en Hompen Ui en Takkenbossen Kruiden. Ik word er zo tja... óér van. Dan wil ik een schort! Pollepels! Kindermonden om te voeden! Een man die houthakt! Mijn haar in een knot en weldadige hangborsten in een boerse blommenjurk!
Zwaaiende oertieten, ik had het wel redelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef Gellius het volgende:
Goeie hemel, dit is wel een erg eh.. aardse introductie.
Waarom voel ik me hierdoor aangesproken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Of niet van recepten.
Er is een stoofpottenreceptenreeks. Met zwaaiende oertieten, als ik het wel heb. Doe ik je een plezier als ik deze voor je opduikel?
Echt waar? Ik zie zelf de gelijkenis niet. Hier begin ik die pas te zien (mijn broertje was ook geen knappe baby):quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:40 schreef Gellius het volgende:
Ik ga hier natuurlijk geen vrinden maken als ik zeg dat ik Claudia wel onmiddellijk herken, als baby.
Wat een geweldige vader! En je was niet alleen een prachtig kind, maar ook een prachtige baby. Ik zie er een kleine Spock in.quote:En ik vrees dat ik dat alleen kan afkopen met een eigen babyfoto, met mijn vader (zaliger).
[ afbeelding ].
Ik ga dit weekend ook weer eens een stoofpotje maken, maar daar is niets bijzonders aan. Gewoon vlees, wijn, bouillon, groenten en kruiden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef Gellius het volgende:
Ik wacht nog op 'n mooi stoofpotrecept. Maar kennelijk houden we hier niet van stoofpotten. En ik heb nog wel zo'n mooie gietijzeren stoofpottenpan die ik nog nooit gebruikt heb, omdat er geen wijn in schijnt te mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |