Toch goed als het kind rechtstreeks van zijn moeder het proces van vallen en opstaan leertquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dan heb ik het zelf zo koud. En ik ben bang dat ik onderuit ga met kind.
quote:Een groot dichter zijn en dan te vallen. Maar er kwam nooit wat van, want als je een dichtertje bent, dan loopen de mooiste meisjes altijd aan den overkant van de gracht. En zoo werd z'n heele leven één gedicht, wat ook vervelend wordt.
Wintersporten en dat in Zwitserland omdat dat relatief dichtbij is. Het is er wel wat koud zie ik nu. Zondagnacht, -32oquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef Gellius het volgende:
Wat moet je dáár nou?
Geen tijd om de lemming te maken, sorry!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eeuwige schande! Ik ben vandaag onderuit gegaan op weg naar Slotervaart. Totnutoe lachte ik iedereen uit en raasde ik met nauwelijks aangepast tempo over de wegen, maar nu naderde ik het kruispunt Bilderdijkstraat-Kinkerstraat met een te hoge snelheid en voelde ik al snel dat remmen mijn stabiliteit niet ten goede zou komen. Nog een paar seconden probeerde ik te compenseren en even dacht ik zelfs mijn fiets weer onder controle te hebben, maar uiteindelijk viel ik toch, vlak onder de neus van 20 mensen die in de rij stonden om de tram te betreden en een lief glimlachend meisje dat bij het zebrapad stond. Nonchalant pakte ik mijn fiets op, en ik probeerde zelfs nog wanhopig om wat gevats tegen haar te zeggen. Maar het mocht niet baten. Ik hoor nu ook bij de sukkels.
(Maar alles doet het nog)
Toen ik vanochtend over dat kruispunt fietste, probeerde een vrachtwagen tevergeefs ook dat kruispunt over te steken maar z'n wielen slipten alleen maar. kortom, het is daar glad. Ben benieuwd of hij nog weggekomen is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eeuwige schande! Ik ben vandaag onderuit gegaan op weg naar Slotervaart. Totnutoe lachte ik iedereen uit en raasde ik met nauwelijks aangepast tempo over de wegen, maar nu naderde ik het kruispunt Bilderdijkstraat-Kinkerstraat met een te hoge snelheid en voelde ik al snel dat remmen mijn stabiliteit niet ten goede zou komen. Nog een paar seconden probeerde ik te compenseren en even dacht ik zelfs mijn fiets weer onder controle te hebben, maar uiteindelijk viel ik toch, vlak onder de neus van 20 mensen die in de rij stonden om de tram te betreden en een lief glimlachend meisje dat bij het zebrapad stond. Nonchalant pakte ik mijn fiets op, en ik probeerde zelfs nog wanhopig om wat gevats tegen haar te zeggen. Maar het mocht niet baten. Ik hoor nu ook bij de sukkels.
(Maar alles doet het nog)
Volgens mij is ons schoeisel ook niet aangepast voor dit soort omstandigheden, dan krijg je al snel dit soort taferelen bij een beetje ongemak.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:56 schreef mane het volgende:
Ik las laatst een artikel in de krant waarin iemand schreef over Nederland als het 'klunzenkoninkrijk'. Met al die wegslippende, glibberende en glijdende, struikelende en schuivende mensen begint het straatbeeld daar wel op te lijken ja.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:22 schreef mane het volgende:
Ik heb een bijna-onderuit ervaring gehad gisterochtend.
Ik ben vorig jaar een keer met hoge hakken op pad gegaan omdat ik niet wist dat het buiten glad was. Ik ben toen 2x voor een kantine vol middelbare scholieren onderuit gegaan. Mensen, dat is nu vernedering.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens mij is ons schoeisel ook niet aangepast voor dit soort omstandigheden, dan krijg je al snel dit soort taferelen bij een beetje ongemak.
Het is goed te doen, in Groningen! Ik fiets zelfs nog, en dat zegt wel wat, zoals je weet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Toch vind ik je stoer. Ik fiets helemaal niet met dit weer.
Ik neem aan dat je niet heel Groningen dagelijks doorkruist.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is goed te doen, in Groningen! Ik fiets zelfs nog, en dat zegt wel wat, zoals je weet.
Is dat zo? Vindt Gellius dat wij matige grappen maken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
God, en dan beticht men mij en Lienekien van het maken van matige grappen.
Nee, Claudia.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat zo? Vindt Gellius dat wij matige grappen maken?
Er zaten ramen in de kantine.quote:
En dan val je zelf in slaap?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan Max Update.
Hij kent een nieuw kunstje. Als ik voor hem zing om hem in slaap te laten vallen, dan gaat hij meezingen. En lachen. Niet helemaal de bedoeling, maar wel grappig!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent echt te bescheiden, Lienekien.
Ik denk dat je hier een belangrijk maatschappelijk probleem bij de kladden hebt. Kan jij je invloed niet aanwenden om een gemeentelijk programma op poten te zetten dat hier voor eens en altijd korte metten mee maakt, want DAT KAN TOCH NIET MEER IN DEZE TIJD!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is ons schoeisel ook niet aangepast voor dit soort omstandigheden, dan krijg je al snel dit soort taferelen bij een beetje ongemak.
Ik sprak enige tijd geleden een collega (jong) die uberhaupt niet durfde te fietsen in Amsterdam. Ze durfde wel bij mij achterop, dus dat was nog wat raarder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Toch vind ik je stoer. Ik fiets helemaal niet met dit weer.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Hield ze je een beetje prettig vast, toen ze achterop zat?
Dat ben ik elke jaarwisseling 3 weken, als KWT open is. En daar hoeft niet gemod te worden, dus da's makkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:54 schreef Gellius het volgende:
Zeg, sinds wanneer ben jij eigenlijk weer blauw, IR?
Jij valt meer op alcoholisten met doodsverachting?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij woonde ze samen. Bovendien is het type meisje dat niet durft te fietsen meestal niet het type meisje waarmee ik heel snel liefde zie opbloeien. Volgens mij dronk ze ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |