quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:28 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen! Veul hail & seeg'n veur 't naie joar.
De foto's van m'n bliksembezoekje aan Madrid zijn inmiddels via dezelfde kanalen te aanschouwen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:29 schreef k_man het volgende:
Zo, ik ben klaar met het verwerken van de foto's van m'n reisje naar Praag, in september.
Zoals Frollo zou zeggen: ze zijn via de bekende kanalen te vinden.
Nu verder met Madrid. Houdt het dan nooit op?![]()
Van dat beetje alcohol?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben een borstvoedingsdip.
Hier 5 euro.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:32 schreef ShadyLane het volgende:
Uw gewonnen prijs
866e OudejaarsLoterij (trekking 31 december 2009)
Mijn Eindcijfer(s) of nummer Gewonnen prijs (bedragen in ¤)
Helaas heeft u in deze trekking geen prijs gewonnen.
Ik wens jullie een jaar vol immateriele geneugten.
Mooie foto!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:46 schreef mane het volgende:
Tijdens de kerstdagen zat ik in een minihuisje in het midden van Frankrijk. Toen ik er op een middag alleen op uit was getrokken voor een stevige wandeling kwam ik een buizerd tegen, zittend op een paaltje van een hek. Hij had mij pas in de gaten toen ik op nog geen twee meter afstand was. Hij keek opzij en vloog heel mooi en rustig weg..
[ afbeelding ]
Mjah.quote:
Vis en Caesarion zijn mij bijzonder meegevallen, Suezkade is om te janken maar goddank bijna uit, Boven is het stil ligt al in huis en is volgens mijn meelezende en telkens één titel voor liggende echtgenote de beste tot nu toe, Vuur is een dichtbundel en daar kan ik meestal niet zoveel mee, en de laatste twee zijn in bestelling.quote:Dus dat is jouw leeslijst voor de komende tijd.
Het staat hoog op mijn 'nog lezen'-lijstje.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef k_man het volgende:
Kennen jullie het boekje 'taal is zeg maar echt mijn ding'? Klinkt wel leuk en ik kan het bestellen als onderdeel van mijn eindejaarskeuzegeschenk.
Ik vond het een vermakelijk boekje, maar ook niet meer dan dat. Verwacht geen nieuwe inzichten. Het zit meer op het niveau van kleine taalergernisjes benoemen. Bovendien: je leest het heel snel uit, maar dan merk je ook meteen dat ze nogal veel herhaalt. Dat zal in een wekelijkse column minder opvallen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef k_man het volgende:
Kennen jullie het boekje 'taal is zeg maar echt mijn ding'? Klinkt wel leuk en ik kan het bestellen als onderdeel van mijn eindejaarskeuzegeschenk.
Dat zit standaard in de baggerlayout.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:16 schreef k_man het volgende:
Hoe krijg je trouwens die quotes inclusief PI?
Het is aardig, maar viel me eigenlijk tegen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef k_man het volgende:
Maar die gebruik ik ook en toch krijg ik de PI's er niet bij.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:22 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zit standaard in de baggerlayout.
Geen nood, ik ben morgen weer terug.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:09 schreef Z het volgende:
Ha.
Wat een voorzichtig begin! We praten zélfs niet meer langs elkaar heen.
Suezkade is inderdaad inslecht. Ik ben 't alleen maar gaan lezen omdat het zich afspeelt in mijn werk- en leefomgeving.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:46 schreef Frollo het volgende:
Vis en Caesarion zijn mij bijzonder meegevallen, Suezkade is om te janken maar goddank bijna uit, Boven is het stil ligt al in huis en is volgens mijn meelezende en telkens één titel voor liggende echtgenote de beste tot nu toe, Vuur is een dichtbundel en daar kan ik meestal niet zoveel mee, en de laatste twee zijn in bestelling.
Dus al met al ga ik lekker zo.
Wat broer ook al zei: vermakelijk. Leuk om af en toe een stukje in te lezen, in de trein bijvoorbeeld. Ik was er niet echt van onder de indruk.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef k_man het volgende:
Ik zie het meteen voor me: dat Gellius met de handen in de zakken van z'n corduroy-broek en dichtgeritste fleecetrui doodleuk even 'een wandelingetje' maakt door de terminal.quote:
O, wacht. Het zit er alleen bij de QuickQuote in.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef k_man het volgende:
Maar die gebruik ik ook en toch krijg ik de PI's er niet bij.
Tenzij staatssteun.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Crisisbaby's vallen nogal gemakkelijk om.
Dit was vlak voor wij vertrokken, en na vele kastjes en muren zijn we uiteindelijk ook nog van terminal C vertrokken, maar ik heb er niets van gemerkt. Ik ben wel tig keer gescreend, maar dat was omdat het defecte toestel steeds ineens wel weer zou vliegen als we net aan het omboeken waren, en dan toch weer niet bleek te vertrekken als we weer bij degate waren.quote:
Nou, ikheb net even mijn werkmail besnuffeld. Dat had ik me beter nog even kunnen besparen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:06 schreef Frollo het volgende:
verder is er niet veel bijzonders gebeurd.
Totally!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:54 schreef zodiakk het volgende:
Gellius, geef nou toe: corduroy broek en fleecetrui, it's totally you.
Op reis kan zoiets best, JAM.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef JAM het volgende:
Ik vind dat niets voor Gellius.
Ik zei het al, tóch een sterrenkind.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
In het filmpje zegt hij trouwens niet zoveel. Het is lastig om de camera er op tijd bij te hebben.
Het is wel grappig dat je nu al kunt merken dat hij geen autistje is. Hij gaat telkens lachen als hij een gezicht ziet.
Wat is een sterrenkind?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zei het al, tóch een sterrenkind.
Sterrenkinderen / Indigokinderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is een sterrenkind?
Hij had er niet zoveel zin in:
[ afbeelding ]
quote:“Joshua zat inmiddels op een Vrije School, en op een dag draaide hij weer rondjes om zijn eigen as. ‘Weet je wat dit is’, zei een andere moeder, ‘hij pikt trillingen uit de kosmos op.’ Karin ging googlen en vond wat ze zocht. Sites over kinderen als Joshua. Druk, slim, eigenwijs, soms vervelend, maar vooral: verkeerd begrepen. Nu wist Karin zeker: mijn zoon ís niet gek, hij is een indigokind."
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef MeneerTim het volgende:
Nu gaat het wel, behalve dat mijn collega's zich afvragen waarom ik net een minuut lang naar een blije baby aan het kijken was.
Ja, ik zit vandaag eindelijk weer eens aan het raam, dus ik zie de Nieuwe Achtergracht langzaam volsneeuwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |