Klopt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:09 schreef Pandora73 het volgende:
Volgens mij was vorige week met die worsten de laatste aflevering ja
wat piet zegt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Klootwijk, sowieso de RVU is goed bezig. Klootwijk aan zee, de wilde keuken, Keuringsdienst van waarden, Kinderen van de keuringsdienst behoren tot de leukste programmas bij de publieke omroep.
In Zuidlimburg, dat zie je toch aan de landschappen en de huizen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef Pandora73 het volgende:
Waar woont Wouter nou eigenlijk? Blijkbaar op een eiland, aangezien hij op de fiets met een veerpontje zijn pakjes op moet halen, maar wáár hebben we dat nou nog in Nederland?
* Pandora73 gewoon nieuwsgierig is
Iets als "Hij woont op Ameland" (als hij daar inderdaad zou wonen) of zo zou ik al genoeg vinden hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef RobinOok het volgende:
Hoe zou jij het vinden als we hier jouw adres eens lekker neer zouden plempen?
Gun die man zijn privacy zeg.
Als ik jou was zou ik nog eens goed naar de serie kijken en je afvragen waar in Nederland je zulk landschap en zulke stijl huizen hebt. En dat is niet op ameland.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Iets als "Hij woont op Ameland" (als hij daar inderdaad zou wonen) of zo zou ik al genoeg vinden hoor.
Excuse me for being interested.
Was gewoon benieuwd wáár in Nederland je tegenwoordig nog zo idyllisch kan wonen.
Beter opletten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Zuidlimburg, dat zie je toch aan de landschappen en de huizen...
I Know, samen met zijn vrouw en 2 poezen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter opletten.
Wouter woont trouwens in De Woude, een eilandje in Noord-Holland waar 160 mensen wonen.
quote:Boven Zaanstad moet je een flink stuk tegen de straffe wind in fietsen. Langs lange vaarten met zelfbedieningspontjes en dorpjes met stevige namen als Oost-Knollendam en Spijkerboor. Dan voor één euro het pontje om op het eiland De Woude te komen en langs bewoonde openluchtmuseumboerderijen te lopen.
Dat had ik gedaan, maar ik herkende het niet. Vandaar dus ook mijn vraag.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nog eens goed naar de serie kijken en je afvragen waar in Nederland je zulk landschap en zulke stijl huizen hebt. En dat is niet op ameland.
Is ook geen geheim. Antwoord is al gegeven, maar nog wat meer info:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef Pandora73 het volgende:
Waar woont Wouter nou eigenlijk? Blijkbaar op een eiland, aangezien hij op de fiets met een veerpontje zijn pakjes op moet halen, maar wáár hebben we dat nou nog in Nederland?
* Pandora73 gewoon nieuwsgierig is
Bron: http://www.ncrvgids.nl/interview/artikel.php?ID=836&naam=Wouter%20Klootwijkquote:B i o g r a f i e
Wouter Klootwijk
Geboren: op 9 augustus 1945 in Rhenen.
Woont: met zijn vrouw, een paar poezen en een aantal kippen in het Noord-Hollandse dorpje De Woude.
Is: consumentenjournalist, programmamaker en kinderboekenschrijver.
Carrière: Heeft jarenlang onder het pseudoniem Ben de Cocq culinaire artikelen geschreven voor kranten en tijdschriften. Sinds 2003 is hij een van de makers van het onlangs bekroonde televisieprogramma Keuringsdienst van waarde, waarin de voedingsindustrie onder de loep wordt genomen. Hij is nu bezig met het tweede seizoen van Klootwijk aan zee, een programma over vis.
quote:In het kort
* Titel:De wilde keuken
* Zender:Nederland 2
* Datum: 6 januari 2011
* Uitzendtijd:21:30 - 22:00 uur
rond de onstuimige keuken ('het is een werkplaats') van Wouter Klootwijk. Vanuit de keuken gaat hij op pad en zijn reizen eindigen in zijn keuken. Het zijn alledaagse vragen waar de huishoudjournalist van wakker liggen kan. Wat is scherp precies en waarom kun je botte messen kopen? Waar is de Nederlandse soepkip gebleven en hoe erg houden de wilde zwijnen huis op de akkers? Mag een varken een worstje eten van de dokter, waarvan wordt appelstroop gemaakt en hoe herken je een koekenpan?
Wouter Klootwijk vraagt zich af waar de koeien blijven die geen melk meer geven. Hij ontdekt dat het rundvlees in menig Nederlandse supermarkt niet van een koe en niet van een stier is. Want, komt het uit Ierland, dan is het vlees van een... os. En de Nederlandse oude koe? In de worst? Nee, ons puike Nederlandse koevlees gaat naar Spanje en wij eten uit Ierland een os.
Iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef henkde_j het volgende:
Mooie Tv weer. Die slagers buffelen trouwens wel rete hard door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |