quote:- En iedere vatanda�ü die ik vergeten ben,.
daarom voelen we ons aangetrokken tot de andere sekse, daarom gaan we relaties aan, daarom produceren mannen zaadcellen en de vrouwen eicellen, copulatie, populatiequote:
Gelukkig worden we hier op Fok van elkaar gescheiden door de beeldschermen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb altijd zelfmoordgedachtes gehad en moord gedachtes, echt de gruwelijkste dingen doe ik altijd mezelf en andere mensen aan, het is een wonder, dat ik het allemaal in mijn hoofd heb weten te houden
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef IHVK het volgende:
Kut IHVK, zou je daar 248 van willen maken.
Ja ik begin ook een beetje bang te worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gelukkig worden we hier op Fok van elkaar gescheiden door de beeldschermen.
Nu ja, het is dat er een vrouw aan vast zit...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
daarom voelen we ons aangetrokken tot de andere sekse, daarom gaan we relaties aan, daarom produceren mannen zaadcellen en de vrouwen eicellen, copulatie, populatie
het leven is heel simpel
Vurtellll.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bizar, wel leuk, maar ik trek altijd rare mensen aan geloof ik.
dunyaquote:
Niet iedereen!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
daarom voelen we ons aangetrokken tot de andere sekse, daarom gaan we relaties aan, daarom produceren mannen zaadcellen en de vrouwen eicellen, copulatie, populatie
het leven is heel simpel
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik begin ook een beetje bang te worden.
het is niet andersquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN GESTOORDE TUSSEN ONS.
Maar wij gaan sowieso trouwen toch.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yes. Ik heb het je al heel lang willen vertellen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yes. Ik heb het je al heel lang willen vertellen.
irl zou je me echt heel lief vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gelukkig worden we hier op Fok van elkaar gescheiden door de beeldschermen.
ik zal jullie de prachtige details van mijn fantasieen maar besparenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik begin ook een beetje bang te worden.
Alle sociopaten maken eerst een positieve indruk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
irl zou je me echt heel lief vinden
Eerlijk gezegd ben ik daar best benieuwd naar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal jullie de prachtige details van mijn fantasieen maar besparen
Ik neem mijn moeder mee. Ik wil er een vaart achter zetten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:44 schreef IHVK het volgende:
Ik stel een Rotterdam meet voor, en deze keer kom ik echt.
...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik wil graag samen zelfmoord plegen met jullie.
Je moeder?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem mijn moeder mee. Ik wil er een vaart achter zetten.
Beter van niet, heb de hele avond vreemde gasten ontweken. Uiteindelijk moest ik er toch aan geloven en heb ze moeten zoenen. Zag er als een berg tegenop, wat iedereen ook wist.quote:
Leef je uit, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal jullie de prachtige details van mijn fantasieen maar besparen
je hebt 'ze' moeten zoenen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Beter van niet, heb de hele avond vreemde gasten ontweken. Uiteindelijk moest ik er toch aan geloven en heb ze moeten zoenen. Zag er als een berg tegenop, wat iedereen ook wist.
We hebben het over psychoses gehad en dat was het meest normale onderwerp eigenlijk.
Ik moest gewoon lachen om de situatie.
Ja, maar leedvermaak is leuk. Lachen we die vreemde gasten samen uit. "Ze"? Hoeveel heb je er gezoend?!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Beter van niet, heb de hele avond vreemde gasten ontweken. Uiteindelijk moest ik er toch aan geloven en heb ze moeten zoenen. Zag er als een berg tegenop, wat iedereen ook wist.
quote:We hebben het over psychoses gehad en dat was het meest normale onderwerp eigenlijk.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
je hebt 'ze' moeten zoenen?
hoeveel echt?
Een goed begin van het jaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoi, waar hebben jullie het nou over, zelfmoord?? Het jaar is pas begonnen jongens.
tja dat zijn de mensen met een afwijking, no offence uiteraard, maar het is wel zo, sex dient ergens voor en bij een man man vrouw vrouw relatie heb je dat niet, is sex eigenlijk zonder nutquote:
Echt. Dat is waar wij op letten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
hoeveel echt?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
hoeveel echt?
Je hebt gelijk. De allereerste topic van 2010 gaat over zelfmoord.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoi, waar hebben jullie het nou over, zelfmoord?? Het jaar is pas begonnen jongens.
Naar wat voor een feest was je ook alweer gegaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb niet geteld, maar zeker wel 30 zoenen. Voel me gebruikt.
Ligt er maar net aan welk lading je geeft aan het woord afwijking.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja dat zijn de mensen met een afwijking, no offence uiteraard, maar het is wel zo, sex dient ergens voor en bij een man man vrouw vrouw relatie heb je dat niet, is sex eigenlijk zonder nut
je kan misschien zeggen, voor behoefte bevrediging, maar dat gaat er bij mij niet in
aangezien jij niets merkt van die leegte en die neuronen in je hersenen, hoef je er niet al te lang bij stil te staanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef IHVK het volgende:
En het leven is alles behalve simpel, al die neuronen(50 tot 100 miljard) in je hersenen die met elkaar in verbinding staan.
Materie die bestaat uit leegte! etc.
Hoe bedoel je ik heb ze moeten zoenen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
We hebben het over psychoses gehad en dat was het meest normale onderwerp eigenlijk.
Je bedoelt gewoon zoenen op de wang? Nieuwjaarshit?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb niet geteld, maar zeker wel 30 zoenen. Voel me gebruikt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik heb ze moeten zoenen?![]()
dan ben ik zeker van de partijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik wil graag samen zelfmoord plegen met jullie.
Het feit dat je erover nadenkt vind ik eigenlijk al heel fascinerend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
aangezien jij niets merkt van die leegte en die neuronen in je hersenen, hoef je er niet al te lang bij stil te staan
Zoenen op de wang is 'kusjes geven'.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon zoenen op de wang? Nieuwjaarshit?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik heb ze moeten zoenen?![]()
wat zijn de kenmerken van een sociopaat? effe kijken hoe ver ik komquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Alle sociopaten maken eerst een positieve indruk.
O tempores, O mores.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:55 schreef ClioSporT het volgende:
Vroeger zou dit dus niet gebeuren. Nu is het doodgewoon dat je andere gasten zoent..
Oh ja, jij was homo.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:56 schreef GenusButeo het volgende:
Moet ik me nu beledigd voelen, mensen?
Er zijn theorieën die stellen dat homoseksualiteit een zelfverdedigingsmechanisme is tegen de rap voortgroeiende wereldbevolking, zoals onvruchtbaarheid dat is bij konijnen. Heel cru om dit als homo te moeten geloven, maar het moet wetenschappelijk verklaard kunnen worden. Tenzij je gelovig bent, natuurlijk.
Dat wilde ik even kwijt.
Precies nieuwjaarshit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon zoenen op de wang? Nieuwjaarshit?
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:56 schreef GenusButeo het volgende:
quote:Er zijn theorieën die stellen dat homoseksualiteit een zelfverdedigingsmechanisme is tegen de rap voortgroeiende wereldbevolking, zoals onvruchtbaarheid dat is bij konijnen. Heel cru om dit als homo te moeten geloven, maar het moet wetenschappelijk verklaard kunnen worden. Tenzij je gelovig bent, natuurlijk.
Dat wilde ik even kwijt.
Ik zou haar slaan als ik jou was.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:55 schreef ClioSporT het volgende:
Vroeger zou dit dus niet gebeuren. Nu is het doodgewoon dat je andere gasten zoent..
Het was net een marathon.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:55 schreef ClioSporT het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Precies nieuwjaarshit.![]()
Kijk dat ik in gezelschap zgn. interessante gesprekken moet voeren dat is prima, beetje aardig doen tegen iedereen dat is ook goed.
Maar de hunkerende blikken, om 12 uur! En daarnaast bij binnenkomst en bij weggaan ook, mijn god, die was ik bijna vergeten.
Mijn afwezigheid zal een zwaardere straf zijn..quote:
Ja, nu je het zo zegt is het geen leedvermaak meer. Zelfs ik vind het niet meer leuk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kijk dat ik in gezelschap zgn. interessante gesprekken moet voeren dat is prima, beetje aardig doen tegen iedereen dat is ook goed.
Maar de hunkerende blikken, om 12 uur! En daarnaast bij binnenkomst en bij weggaan ook, mijn god, die was ik bijna vergeten.
quote:
Dat de vader een man voor zijn zoon zoekt, zeg maar?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:01 schreef ClioSporT het volgende:
Vraag mij af of er ook homo gorucu usulu zijn.
verwijtend nee zeker niet, je bent geboren zoals je bent geboren, iedereen wordt geboren met bepaalde eigenschappen, homosexualiteit gaat natuurlijk veel dieper dan een paar eigenschappen (deze zinquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk lading je geeft aan het woord afwijking.
Het wijkt inderdaad af van het meest voorkomende, aan de andere kant komt het ook voor bij heel veel dieren en schijnt het een sociale functie te hebben? Punt blijft dat je er geen invloed op hebt en je het dus ook niet kunt veranderen. Dus daarom kijk ik er niet verwijtend naar.
Wat deprimerend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vecht voor haar dan, malloot.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mijn afwezigheid zal een zwaardere straf zijn..
kafani gereksiz yere yorma dudequote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het feit dat je erover nadenkt vind ik eigenlijk al heel fascinerend.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mijn afwezigheid zal een zwaardere straf zijn..
Ja dikke ... neus.. Ga dus echt niet achter iemand aan hollen als die zonodig andere mannen wilt zoenen..quote:
dat zoenen is zo BS, je wordt tegenwoordig idd ijna gedwongen om te zoenen en als je het niet wilt krijg je ook nog een scheve blikkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:55 schreef ClioSporT het volgende:
Hoe kan ze het weer goedmaken?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja dikke ... neus.. Ga dus echt niet achter iemand aan hollen als die zonodig andere mannen wilt zoenen..
ow ok dan is het goedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
gereksiz? Waarom?
Ik studeer Biologie dus het is mijn vakgebied.
Lekker boeiend wat andere mensen denken.. Je hebt een eer hoog te houden..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat zoenen is zo BS, je wordt tegenwoordig idd ijna gedwongen om te zoenen en als je het niet wilt krijg je ook nog een scheve blikken
Precies. Tijdverspilling. Meteen voortplanten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat zoenen is zo BS, je wordt tegenwoordig idd ijna gedwongen om te zoenen en als je het niet wilt krijg je ook nog een scheve blikken
Iemand is blij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:05 schreef Rookert het volgende:
Waar je het allemaal wel niet over kan hebben
Is GenusButeo serieus homo?
Wij zijn openhartig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:05 schreef Rookert het volgende:
Waar je het allemaal wel niet over kan hebben
Is GenusButeo serieus homo?
Zeg, wil jij niet overal peterselie zijn.quote:
Homofilie is de politiek correcte term voor homoseksualiteit. Hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je trouwens homofiel of homoseksueel?
Alleen de persistente lui vallen me op, dus grote kans dat ik je anders over het hoofd zie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja dikke ... neus.. Ga dus echt niet achter iemand aan hollen als die zonodig andere mannen wilt zoenen..
Er is een klein verschil. Net zoals bij pedofiel en pedoseksueel. Als je praktiserend bent, ben je -seksueel. Als je alleen de gevoelens (dus niets flikt) ben je -fiel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Homofilie is de politiek correcte term voor homoseksualiteit. Hetzelfde.
Iemand die mij begrijpt! Als ik het niet zou doen, zou het raar zijn geweest.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
Viel mij ook op.. Ik denk dat 99% van z'n uitgaande nieuwjaars smsjes niet zijn beantwoord. Slecht begin.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
wat ben jij droog zonder PI's en smileys. Je klinkt een beetje boos zelfs.
heterofiel dat ben je als je maagd bent.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een klein verschil. Net zoals bij pedofiel en pedoseksueel. Als je praktiserend bent, ben je -seksueel. Als je alleen de gevoelens (dus niets flikt) ben je -fiel.
bij de oude rieken was homoseksualiteit iets eervols of iets in die geest, en hebben we het over aardig wat eeuwen terug, denk als die theorie zou kloppen dat we toch veel meer homos zouden moeten hebben onder ons omdat de wereldbevolking toch vele malen groter is geworden dan toen en dan zou de natuurlijk in de lijn van die theorie toch eindelijk eens de handrem op de bevolkingsgroei moeten zetten door iedereen zon beetje homoseksueel te makenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:56 schreef GenusButeo het volgende:
Er zijn theorieën die stellen dat homoseksualiteit een zelfverdedigingsmechanisme is tegen de rap voortgroeiende wereldbevolking, zoals onvruchtbaarheid dat is bij konijnen. Heel cru om dit als homo te moeten geloven, maar het moet wetenschappelijk verklaard kunnen worden. Tenzij je gelovig bent, natuurlijk.
Dat wilde ik even kwijt.
Whehehe. Goed gevonden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
heterofiel dat ben je als je maagd bent.
Dat is niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een klein verschil. Net zoals bij pedofiel en pedoseksueel. Als je praktiserend bent, ben je -seksueel. Als je alleen de gevoelens (dus niets flikt) ben je -fiel.
Bij oude grieken was het doodnormaal om als man naast je vrouw nog een mannelijke minnaar te hebben, Achilles had bv Patroklosquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij de oude rieken was homoseksualiteit iets eervols of iets in die geest, en hebben we het over aardig wat eeuwen terug, denk als die theorie zou kloppen dat we toch veel meer homos zouden moeten hebben onder ons omdat de wereldbevolking toch vele malen groter is geworden dan toen en dan zou de natuurlijk in de lijn van die theorie toch eindelijk eens de handrem op de bevolkingsgroei moeten zetten door iedereen zon beetje homoseksueel te maken
Ben je nou een platonische homo of ben je een echte man en homo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Zie hier en hier.
Jup. Was iets van heel andere orde. Vrijwel alle mannen hadden ook gewoon vrouwen en kinderen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij oude grieken was het doodnormaal om als man naast je vrouw nog een mannelijke minnaar te hebben, Achilles had bv Patroklos
Autistquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Slayage het volgende:
over kussen gesproken ik heb niemand gekust dit jaar, is ook voor het eerst ooit denk ik en bijna niemand gelukkig nieuwjaar gewenst op 2 agenten naoh nee tegen hen zei ik beste wensen
wij zijn toch sociale wezens, tis toch makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:05 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat andere mensen denken.. Je hebt een eer hoog te houden..
En dan praat ik je ook nog eens zelfmoord aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Slayage het volgende:
over kussen gesproken ik heb niemand gekust dit jaar, is ook voor het eerst ooit denk ik en bijna niemand gelukkig nieuwjaar gewenst op 2 agenten naoh nee tegen hen zei ik beste wensen
Het is iets van alle tijden, logisch ook, puur biologische shizzlequote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup. Was iets van heel andere orde. Vrijwel alle mannen hadden ook gewoon vrouwen en kinderen.
Komt ie dan maar: gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Slayage het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:15 schreef Slayage het volgende:
is er ook iets als heterofilie eigenlijk?
Vraag het dan aan Google.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:15 schreef Slayage het volgende:
is er ook iets als heterofilie eigenlijk?
shit man, ik moet morgen ook nog een paar verzendenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Viel mij ook op.. Ik denk dat 99% van z'n uitgaande nieuwjaars smsjes niet zijn beantwoord. Slecht begin.
DIt is overigens niet beledigend bedoeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je nou een platonische homo of ben je een echte man en homo?
Morgen is het te laat.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
shit man, ik moet morgen ook nog een paar verzenden
niet vergeten, niet vergeten, niet vergeten
De iphone heeft een multi sms stuur optie.. Heerlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
shit man, ik moet morgen ook nog een paar verzenden
niet vergeten, niet vergeten, niet vergeten
dit vind dan weer geen nette vraag, dit gaat toch niemand wat aan of zie ik dat verkeerd?quote:
Mannen denken altijd dat alle vrouwen wel gevoelens kunnen hebben voor andere vrouwen. (Wat volgens mij onzin is). Maar dan zouden alle mannen dus ook gevoelens voor andere mannen moeten kunnen hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij oude grieken was het doodnormaal om als man naast je vrouw nog een mannelijke minnaar te hebben, Achilles had bv Patroklos
Doodnormale vraag in dat wereldje hoor. Je bent nooit per ongeluk op een gay chat terecht gekomen ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit vind dan weer geen nette vraag, dit gaat toch niemand wat aan of zie ik dat verkeerd?
Ik wou helemaaaaaaaaaaaal geen vergelijking tussen die twee maken. Die twee woorden eindigden op dezelfde manier, daarom heb ik ze gebruikt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:19 schreef IHVK het volgende:
trouwens pedo's -> volwassenen brengen schade toe aan kinderen
homo's -> twee volwassen mensen houden van elkaar
dus een wereld van verschil.
Jij denkt soms ook teveel!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mannen denken altijd dat alle vrouwen wel gevoelens kunnen hebben voor andere vrouwen. (Wat volgens mij onzin is). Maar dan zouden alle mannen dus ook gevoelens voor andere mannen moeten kunnen hebben.
de flikker!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:19 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
De iphone heeft een multi sms stuur optie.. Heerlijken iedereen maar serieus terug smsen alsof ik ze persoonlijk heb gesmst.
![]()
Ok het leek wel zo. Vooral in combinatie met 'flikt'quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou helemaaaaaaaaaaaal geen vergelijking tussen die twee maken. Die twee woorden eindigden op dezelfde manier, daarom heb ik ze gebruikt.
Jij kreeg hem wel persoonlijk, je denkt toch niet dat ik iedereen (waaronder de mannen) een dikke smak stuur ?quote:
Waarom alleen vrouwen? Zou biologisch gezien niet logisch zijn..homo's zijn in dat opzicht net zo nutteloos als lesbiennes aangezien ze zich niet voort kunnen planten. Strikt biologisch gezien zijn ze foutjesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mannen denken altijd dat alle vrouwen wel gevoelens kunnen hebben voor andere vrouwen. (Wat volgens mij onzin is). Maar dan zouden alle mannen dus ook gevoelens voor andere mannen moeten kunnen hebben.
Kibbeling zorgt voor te veel rotzooi man.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:21 schreef IHVK het volgende:
Ik zou nu wel een hele pizza op kunnen vreten.
En er is kibbeling in de vriezer, maar waarschijnlijk mag ik dat niet eten, anders gaat mijn moeder morgen vragen waarom ik kibbeling eet om half 4.
Volgens mij overleef je kibbeling niet als je dat nu gaat eten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:21 schreef IHVK het volgende:
Ik zou nu wel een hele pizza op kunnen vreten.
En er is kibbeling in de vriezer, maar waarschijnlijk mag ik dat niet eten, anders gaat mijn moeder morgen vragen waarom ik kibbeling eet om half 4.
ik word hier uitgemaakt voor, autist, sociopaat, 2010 begint goed voor mijquote:
Ik heb toch liever de neefjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:22 schreef ClioSporT het volgende:
Wat een nichtentopic is het geworden zeg..
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef IHVK het volgende:
als je niet wilt kussen moet je gewoon zeggen dat je opkomende griep hebt en die mensen niet wilt besmetten.
Dat is nog maar de vraag. Menselijke omgangspatronen zijn best wel ingewikkeld dus heel veel dingen die niet nuttig lijken zouden een functie kunnen hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom alleen vrouwen? Zou biologisch gezien niet logisch zijn..homo's zijn in dat opzicht net zo nutteloos als lesbiennes aangezien ze zich niet voort kunnen planten. Strikt biologisch gezien zijn ze foutjes
Alle vrouwen zijn biseksueel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
En nog Turks ook! Dat jij je nog durft te vertonen op straatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik word hier uitgemaakt voor, autist, sociopaat, 2010 begint goed voor mij
Klopt. Maar dat ging alleen op voor de oudere mannen. De enige vorm van homoseksualiteit die geaccepteerd was, is homoseksuele pedastrie. Bovendien vond dat toch op een veel kleinere schaal plaats dan aangenomen wordt. De enige reden waarom het zoveel aandacht heeft verworven heeft ermee te maken dat het een ongebruikelijke verschijnsel is dat zoiets in die tijd geaccepteerd werd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij de oude rieken was homoseksualiteit iets eervols of iets in die geest, en hebben we het over aardig wat eeuwen terug, denk als die theorie zou kloppen dat we toch veel meer homos zouden moeten hebben onder ons omdat de wereldbevolking toch vele malen groter is geworden dan toen en dan zou de natuurlijk in de lijn van die theorie toch eindelijk eens de handrem op de bevolkingsgroei moeten zetten door iedereen zon beetje homoseksueel te maken
Heeft iedereen die ,in jouw woorden, foutjes dan niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom alleen vrouwen? Zou biologisch gezien niet logisch zijn..homo's zijn in dat opzicht net zo nutteloos als lesbiennes aangezien ze zich niet voort kunnen planten. Strikt biologisch gezien zijn ze foutjes
nee, is dat gek?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Doodnormale vraag in dat wereldje hoor. Je bent nooit per ongeluk op een gay chat terecht gekomen ?
Maar met alleen homo's sterft een soort uit, lijkt me niet bepaald bevordelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Menselijke omgangspatronen zijn best wel ingewikkeld dus heel veel dingen die niet nuttig lijken zouden een functie kunnen hebben.
Daar ben ik nog niet over uit. Niet praktiserend, in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je nou een platonische homo of ben je een echte man en homo?
Heb je het over seksuele chat op internet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Doodnormale vraag in dat wereldje hoor. Je bent nooit per ongeluk op een gay chat terecht gekomen ?
Bewijs voor mijn eerdere post.quote:
ach hou op man, word ik op me werk ook nog eens nep turk genoemdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
En nog Turks ook! Dat jij je nog durft te vertonen op straat
Ik volg je niet, sorry, ligt misschien aan de 2 limoncello, 4 bier en 3 champagnequote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heeft iedereen die ,in jouw woorden, foutjes dan niet?
Mensen zijn allesbehalve unieke wezens, dus waarom "treft" dit dan een enkeling zogenaamd?
Of is dat niet zo????
99% v/d geys wel denk ik..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je het over seksuele chat op internet?
Maar niet alle homo's en hetero's doen daaraan toch?
wat?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik volg je niet, sorry, ligt misschien aan de 2 limoncello, 4 bier en 3 champagne
Vaker naar knoflooksaus gaan ruikenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach hou op man, word ik op me werk ook nog eens nep turk genoemd
dit is standaard zo iets wat je zegt om mensen niet te beledigen.quote:
1 op de 8 hoor je vaak vallenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat ging alleen op voor de oudere mannen. De enige vorm van homoseksualiteit die geaccepteerd was, is homoseksuele pedastrie. Bovendien vond dat toch op een veel kleinere schaal plaats dan aangenomen wordt. De enige reden waarom het zoveel aandacht heeft verworven heeft ermee te maken dat het een ongebruikelijke verschijnsel is dat zoiets in die tijd geaccepteerd werd.
Verder is de theorie inderdaad niet waterdicht. Wel wordt geschat dat er wel degelijk meer homoseksuelen zijn, zo'n 10 tot 15 % van alle mensen. Aan de andere kant kan er natuurlijk nog terugwerkende kracht zijn van de drang tot voortplanting.
Anyway. De theorie is nog te vaag.
Het ligt er maar net aan op wat voor chatplatform je terecht bent gekomen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb wat vrienden die gay zijn en die kicken er allemaal op. Grote kans dat de rest ook zo is.quote:
Je bent ook nog eens een light gayquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan op wat voor chatplatform je terecht bent gekomen.
Overigens was die vraag inderdaad niet netjes.
Ok.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb wat vrienden die gay zijn en die kicken er allemaal op. Grote kans dat de rest ook zo is.
eigenlijk welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
dit is standaard zo iets wat je zegt om mensen niet te beledigen.
Net zoals dat je zegt dat het eten lekker was als je op bezoek bent. Is het dan ook haram om te liegen?
Denk dat ze een oogje hebben op je en je niet bang willen maken,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok.
Ik ken ook mensen die gay zijn en ik heb ze er niet vaak over praten eigenlijk, maar misschien praten ze er niet over met mij.
gule gulequote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:32 schreef Min-e het volgende:
Ik ben slapen, ciao.![]()
oef nog eentje dan maar:
trusten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:32 schreef Min-e het volgende:
oef nog eentje dan maar:
Want die zijn representatief voor de meerderheid?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb wat vrienden die gay zijn en die kicken er allemaal op. Grote kans dat de rest ook zo is.
Ik weet niet zijn best normale mensen verder, behalve dat ze niet op vrouwen vallen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Denk dat ze een oogje hebben op je en je niet bang willen maken,
Ik ga ook maar eens tukken, later mensen en relnichtenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:32 schreef Min-e het volgende:
oef nog eentje dan maar:
Stiekem genoot je er wel van.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:32 schreef Min-e het volgende:
oef nog eentje dan maar:
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet zijn best normale mensen verder, behalve dat ze niet op vrouwen vallen.
nu we er toch over hebben, die homo ontmoetingsplekken in bosjes enzo heh, waarom is dat? deze vraag schiet me te binnen omdat ik paar dagen terug 2 gasten de bosjes in zag duikenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan op wat voor chatplatform je terecht bent gekomen.
Overigens was die vraag inderdaad niet netjes.
Whehe. Mensen. En relnichten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens tukken, later mensen en relnichten![]()
Light gay. Stoere slang.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je bent ook nog eens een light gayNou sorry hoor.
![]()
Weet het wel zeker..quote:
Dat weet ik niet en dat vraag ik me zelf ook af.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu we er toch over hebben, die homo ontmoetingsplekken in bosjes enzo heh, waarom is dat? deze vraag schiet me te binnen omdat ik paar dagen terug 2 gasten de bosjes in zag duiken
als je het een gekke vraag vind gewoon negeren
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:33 schreef IHVK het volgende:
'sabaha kadar napiyon bilgasayarin basinda'
ik praat over de mogelijke oorsprong van homoseksualiteit.
Een beetje echte gay had gewoon geantwoord namelijk, maar jij bent nog te preuts blijkbaar,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Light gay. Stoere slang.Wat knap dat je dat direct vanaf je beeldscherm kan concluderen, overigens.
Ze vinden het opwindend als jij ze betrapt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu we er toch over hebben, die homo ontmoetingsplekken in bosjes enzo heh, waarom is dat? deze vraag schiet me te binnen omdat ik paar dagen terug 2 gasten de bosjes in zag duiken
als je het een gekke vraag vind gewoon negeren
en meedoet,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze vinden het opwindend als jij ze betrapt.
nou liever nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze vinden het opwindend als jij ze betrapt.
hij is ook niet echt gelovig toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:38 schreef IHVK het volgende:
weetje ik wil je niet sad ofzo maken met deze video Genus, maar als ik zo een video zie denk ik , damn wat een mongolen. Dit is toch niet mijn religie. Zo intolerant en alles?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:38 schreef ClioSporT het volgende:
Denk dat er in Rotterdam - Kralingsebos nu flink wat nieuwjaarswensen in vervulling gaan.
Zal ik maar niet vragen hoe het komt dat jij die 2 mannen de bosjes in zag duiken. Dat gebeurt namelijk meestal op die bepaalde ontmoetingsplaatsen waar ALLEEN homo's komen.quote:
Dude, waarschijnlijk heb je erover heen gelezen dat ik geen praktiserende homo ben. Dan vervalt je vraag meteen. Sowieso, wat is een 'echte gay'?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:37 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Een beetje echte gay had gewoon geantwoord namelijk, maar jij bent nog te preuts blijkbaar,
Dat gevoel is wederzijds, echt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:41 schreef IHVK het volgende:
Tenminste voor mij voelt het in ieder geval niet alsof ik zelfde religie aanhang als die man met zijn gewaad.
Oh,, Homo in opleiding..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dude, waarschijnlijk heb je erover heen gelezen dat ik geen praktiserende homo ben. Dan vervalt je vraag meteen. Sowieso, wat is een 'echte gay'?
Klopt. Maar niet religiegebonden.quote:
Dat is een beetje kort door de bocht. Maar goed. Er heersen dus veel stereotypes over homo's, mensen.quote:
Hoezo, raak je er opgewonden van ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:45 schreef IHVK het volgende:
maar zijn we hier over uitgepraat, of gaan we nog vrolijk door?
Over homo's.quote:
Denk dat hij het ook over jou denktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:41 schreef IHVK het volgende:
Tenminste voor mij voelt het in ieder geval niet alsof ik zelfde religie aanhang als die man met zijn gewaad.
Jup enorme boner nu.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hoezo, raak je er opgewonden van ?
Zelfmoord en homo's . Ik zie het verband ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Over homo's.Eerst ging het over zelfmoord.
Hij zit nog in ontkenningsfase, dat is een stapje terug dan waar we nu zitten. We zitten nu op niveau Genusquote:
Maar niet over jou zeker?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Denk dat hij het ook over jou denkt.
Homo betekent mens en inderdaad dat ben ik.quote:
waar?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:47 schreef Burakius het volgende:
Aww dude. laten we het ff op niveau houden. Er zitten kleine meisjes bij.
Okey.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Homo betekent mens en inderdaad dat ben ik.
Maar jij doelde waarschijnlijk op sodomie. Allah korusun.
Daar doelde ik naar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zelfmoord en homo's . Ik zie het verband ja.
Kan toch niet zijn gedachten lezen. Het is waarschijnlijk dat als jij hem als een - ziet. Dat hij als een + zijnde jou ook als een tegenpool ziet.quote:
Zargon of misschien mag je Genus ontmaagden..quote:
Maar je kan je wel vinden in zijn manier van denken?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kan toch niet zijn gedachten lezen. Het is waarschijnlijk dat als jij hem als een - ziet. Dat hij als een + zijnde jou ook als een tegenpool ziet.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:48 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zargon of misschien mag je Genus ontmaagden..
Ik heb de video niet bekeken?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar je kan je wel vinden in zijn manier van denken?
In de Islam kan een persoon sodomitische gevoelens hebben. Het gaat erom, zoals jij dit al licht aanraakt, om het niet praktiseren van deze gevoelens. Dit is dan ook meteen een test voor die persoon.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is stiekem best een interessante sc.
Niet praktiserend homo, mag ik vragen hoe dat zit? Ik bedoel, ik snap wel dat er dan geen piemels bij komen kijken, maar is dat dan vanuit geloofsoverwegingen, of andere opvattingen, of sociale druk? Ik vind homoseksualiteit interessante materie, vooral in combinatie met geloof. Vooral omdat ik, net als IHVK me niet kan vinden in die fanatieke meningen.
Jij loopt toch er toch mee, niet ik!quote:
Ok, stel we nemen dit aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
In de Islam kan een persoon sodomitische gevoelens hebben. Het gaat erom, zoals jij dit al licht aanraakt, om het niet praktiseren van deze gevoelens. Dit is dan ook meteen een test voor die persoon.
Ja maar de Koran is niet echt duidelijk hierover en Hadith zijn soms onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:52 schreef Burakius het volgende:
Oké ik heb de video gezien IHVK.
Ik vroeg me af, of je als Moslim-zijnde je in Allah's wetten gelooft.. alszijnde de wetten vastgelegd in de Qu'ran en de Hadith.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:54 schreef ClioSporT het volgende:
Bah..Die taliban strijder komt het topic binnen en we beginnen weer.
Ik ga maar slapen.
Dit hangt van de situatie waarin het gebeurt. Ten eerste hangt het er vanaf, of de persoon in een land woont die door de Islam wordt geregeerd. Aangezien wij in Nederland wonen, moeten wij als Moslim-zijnde aan de Nederlandse wetten houden. De consequenties zijn naar Nederlandse wet dat er niets gebeurd. Dus dat is waar de Moslim zich aan dient te houden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok, stel we nemen dit aan.
Als die persoon faalt, wat is dan de consequentie volgens jou.
Ik bedoelde een andere vorm van ontmaagding, maar goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:54 schreef GenusButeo het volgende:
Hoog niveau weer.Maar goed, laat ik er ook even bij vermelden dat mijn ontmaagding gewoon met een meisje was. Ik kan me seksueel best tot meisjes aangetrokken voelen, maar emotioneel niet, en daarom beschouw ik mezelf gewoon als homo.
Het is er gewoon niet van gekomen. Ik heb het ook niet opgezocht. Ik heb er geen keiharde redenen voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is stiekem best een interessante sc.
Niet praktiserend homo, mag ik vragen hoe dat zit? Ik bedoel, ik snap wel dat er dan geen piemels bij komen kijken, maar is dat dan vanuit geloofsoverwegingen, of andere opvattingen, of sociale druk? Ik vind homoseksualiteit interessante materie, vooral in combinatie met geloof. Vooral omdat ik, net als IHVK me niet kan vinden in die fanatieke meningen.
Genoeg gesjord aan die kleine frutsel van je zeker. Heb je je dit keer aan de poster van Alex tegoed gedaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:54 schreef ClioSporT het volgende:
Bah..Die taliban strijder komt het topic binnen en we beginnen weer.
Ik ga maar slapen.
Zal ik hem eens om je nek binden..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Genoeg gesjord aan die kleine frutsel van je zeker.
Dit is gelukkig de meer ruimdenkende zienswijze binnen de Islam. Verder moet ik zeggen dat ik nogal naar word van de term 'sodomie', maar goed. Just sayin'.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
In de Islam kan een persoon sodomitische gevoelens hebben. Het gaat erom, zoals jij dit al licht aanraakt, om het niet praktiseren van deze gevoelens. Dit is dan ook meteen een test voor die persoon.
Het enige wat jij bind is een tandenstoker. Josti en nu opgerot.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:57 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zal ik hem eens om je nek binden..
Ik weiger de vriendelijke term homo te gebruiken, wat trouwens wetenschappelijk gezien ook niet de juiste term is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dit is gelukkig de meer ruimdenkende zienswijze binnen de Islam. Verder moet ik zeggen dat ik nogal naar word van de term 'sodomie', maar goed. Just sayin'.
Dude. Hoezo puberaal.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik bedoelde een andere vorm van ontmaagding, maar goed.
Ik moet nu ineens aan meisjes met voorbinddildo's denken enzo, maar volgens mij bedoel jij een gezonde manier..
de wetenschappelijke term is sodomie?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik weiger de vriendelijke term homo te gebruiken, wat trouwens wetenschappelijk gezien ook niet de juiste term is.
Het is sodomie.
Heb je niks beters?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het enige wat jij bind is een tandenstoker. Josti en nu opgerot.
In de goede ouwe tijden kon je nog zeggen, I'm happy and gay. Gay betekent gewoon een soort van blije toestand. Ik weiger daarom voor zoiets een "mooie"naam te geven. Ik noem het beestje bij zijn naam.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
de wetenschappelijke term is sodomie?
In de middeleeuwen misschien.
Sorry ouwe..quote:
Je zei net homo en nu zeg je gay. wie snapt het nog!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
In de goede ouwe tijden kon je nog zeggen, I'm happy and gay. Gay betekent gewoon een soort van blije toestand. Ik weiger daarom voor zoiets een "mooie"naam te geven. Ik noem het beestje bij zijn naam.
Heb je je Alex-onderbroek al besteld? Als je nu snel bent kun je er eentje halen met een mooie bruine streep erin. Kun je het mooi snuiven. Nep-Turk dat je bent.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heb je niks beters?![]()
Baardaap, veeg die oliebol eens uit je baard er hangt nog een stukje ergens tussen.. Oliebol is vast ook nog eens haram, foei, ga je reet wassen en begin met bidden. Prutser.
Snap het dan. Het zijn equivalent in dat het "mooie" omschrijfwoorden zijn. Snap je...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je zei net homo en nu zeg je gay. wie snapt het nog!!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heb je je Alex-onderbroek al besteld? Als je nu snel bent kun je er eentje halen met een mooie bruine streep erin. Kun je het mooi snuiven. Nep-Turk dat je bent.
Vooruit. Hier komen we toch niet uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik weiger de vriendelijke term homo te gebruiken, wat trouwens wetenschappelijk gezien ook niet de juiste term is.
Het is sodomie.
Wat praat jij. Ik koop jou.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
![]()
Heb je wel eens gedacht aan een carriere als komediant..Uiteraard als bijbaan want je fulltime baan als internet imam moet er niet onder lijden..
![]()
Je vraagt aan een infantiel, om niet infantiel te doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:08 schreef zarGon het volgende:
Doe eens niet zo infantiel.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
ulan danimarkali yapsa sokaga dokulursunuz
verder wel trieste grap.
Doe jij eens niet zo sjacho..?quote:
Ik wil echt graag dat jij naar die meet komt.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:13 schreef IHVK het volgende:
je bent wel sjaggo Zg. Maar jij doet ook wel een beetje infantiel Clio.
Ik ben tof uiteraard.
Dat was gericht aan beide heren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je vraagt aan een infantiel, om niet infantiel te doen.
Degene die het zegt zou dan enige volwassenheid moeten hebben om de uitspraak krediet te geven, wat helaas in jouw geval naar mijn mening niet het geval is.quote:
Je hoeft me niet serieus te nemen.quote:
Als jij je mening over mij alleen daarmee vormt, dan ben je erg kortzichtig, getuige van een capaciteit die niet voldoende gerijpt is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:18 schreef zarGon het volgende:
Ik verlaag mij niet tot het niveau om meteen te beginnen met schelden. Ja, iemand een josti noemen is schelden.
Als ik dan dus beredeneer zoals jij dat doet, ben jij niet capabel genoeg om zo'n mening te kunnen vormen.
Die opmerking was niet naar jou toe gericht...?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:18 schreef GenusButeo het volgende:
Ik weet niet, Burakius...
[..]
Je hoeft me niet serieus te nemen.
Dat weet ik!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Die opmerking was niet naar jou toe gericht...?
Retropatillaire gondropatiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:20 schreef IHVK het volgende:
bipolaire conceptualisaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |