quote:- En iedere vatanda�ü die ik vergeten ben,.
daarom voelen we ons aangetrokken tot de andere sekse, daarom gaan we relaties aan, daarom produceren mannen zaadcellen en de vrouwen eicellen, copulatie, populatiequote:
Gelukkig worden we hier op Fok van elkaar gescheiden door de beeldschermen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb altijd zelfmoordgedachtes gehad en moord gedachtes, echt de gruwelijkste dingen doe ik altijd mezelf en andere mensen aan, het is een wonder, dat ik het allemaal in mijn hoofd heb weten te houden
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef IHVK het volgende:
Kut IHVK, zou je daar 248 van willen maken.
Ja ik begin ook een beetje bang te worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gelukkig worden we hier op Fok van elkaar gescheiden door de beeldschermen.
Nu ja, het is dat er een vrouw aan vast zit...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
daarom voelen we ons aangetrokken tot de andere sekse, daarom gaan we relaties aan, daarom produceren mannen zaadcellen en de vrouwen eicellen, copulatie, populatie
het leven is heel simpel
Vurtellll.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bizar, wel leuk, maar ik trek altijd rare mensen aan geloof ik.
dunyaquote:
Niet iedereen!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
daarom voelen we ons aangetrokken tot de andere sekse, daarom gaan we relaties aan, daarom produceren mannen zaadcellen en de vrouwen eicellen, copulatie, populatie
het leven is heel simpel
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik begin ook een beetje bang te worden.
het is niet andersquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN GESTOORDE TUSSEN ONS.
Maar wij gaan sowieso trouwen toch.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yes. Ik heb het je al heel lang willen vertellen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yes. Ik heb het je al heel lang willen vertellen.
irl zou je me echt heel lief vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gelukkig worden we hier op Fok van elkaar gescheiden door de beeldschermen.
ik zal jullie de prachtige details van mijn fantasieen maar besparenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik begin ook een beetje bang te worden.
Alle sociopaten maken eerst een positieve indruk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
irl zou je me echt heel lief vinden
Eerlijk gezegd ben ik daar best benieuwd naar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal jullie de prachtige details van mijn fantasieen maar besparen
Ik neem mijn moeder mee. Ik wil er een vaart achter zetten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:44 schreef IHVK het volgende:
Ik stel een Rotterdam meet voor, en deze keer kom ik echt.
...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik wil graag samen zelfmoord plegen met jullie.
Je moeder?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem mijn moeder mee. Ik wil er een vaart achter zetten.
Beter van niet, heb de hele avond vreemde gasten ontweken. Uiteindelijk moest ik er toch aan geloven en heb ze moeten zoenen. Zag er als een berg tegenop, wat iedereen ook wist.quote:
Leef je uit, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal jullie de prachtige details van mijn fantasieen maar besparen
je hebt 'ze' moeten zoenen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Beter van niet, heb de hele avond vreemde gasten ontweken. Uiteindelijk moest ik er toch aan geloven en heb ze moeten zoenen. Zag er als een berg tegenop, wat iedereen ook wist.
We hebben het over psychoses gehad en dat was het meest normale onderwerp eigenlijk.
Ik moest gewoon lachen om de situatie.
Ja, maar leedvermaak is leuk. Lachen we die vreemde gasten samen uit. "Ze"? Hoeveel heb je er gezoend?!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Beter van niet, heb de hele avond vreemde gasten ontweken. Uiteindelijk moest ik er toch aan geloven en heb ze moeten zoenen. Zag er als een berg tegenop, wat iedereen ook wist.
quote:We hebben het over psychoses gehad en dat was het meest normale onderwerp eigenlijk.
Ik moest gewoon lachen om de situatie.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
je hebt 'ze' moeten zoenen?
hoeveel echt?
Een goed begin van het jaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoi, waar hebben jullie het nou over, zelfmoord?? Het jaar is pas begonnen jongens.
tja dat zijn de mensen met een afwijking, no offence uiteraard, maar het is wel zo, sex dient ergens voor en bij een man man vrouw vrouw relatie heb je dat niet, is sex eigenlijk zonder nutquote:
Echt. Dat is waar wij op letten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
hoeveel echt?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
hoeveel echt?
Je hebt gelijk. De allereerste topic van 2010 gaat over zelfmoord.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoi, waar hebben jullie het nou over, zelfmoord?? Het jaar is pas begonnen jongens.
Naar wat voor een feest was je ook alweer gegaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb niet geteld, maar zeker wel 30 zoenen. Voel me gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |