Er zijn zelfs nog een paar over hieroquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De oliebollen ook weer overleefd
Prima te doen als je aan het doortrekken bent, een warme hap in de maag (dit geval een lekker stikkende).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Brennel het volgende:
De vriendin waar ik oud&nieuw vierde heeft vannacht ergens rond 3u of 4u nog shoarma staan bakken voor zichzelf, een vriend en mij. Net zoiets als na het stappen nog een vette hap gaan eten
heb er nog 3 , maar heb er nu 21 op , vind het wel even genoeg voor vandaag.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zijn zelfs nog een paar over hiero. Zijn ze bij jou al op dan??
Oh My God 21 stuks?! Fuck ! respectquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb er nog 3 , maar heb er nu 21 op , vind het wel even genoeg voor vandaag.
en savonds nog een keer gourmettenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh My God 21 stuks?! Fuck ! respectNa 4 stuks vind ik het wel weer genoeg
21?! Jezusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb er nog 3 , maar heb er nu 21 op , vind het wel even genoeg voor vandaag.
Heftigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en savonds nog een keer gourmetten
Roosmarijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:00 schreef ScottTracy het volgende:
Maar we krijgen straks wel een freaknacht dus? Met Michiel en...?
Ah oke, thanksquote:
Leuk inderdaad, ken er alleen een paar niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:17 schreef themauster het volgende:
zag dit net op youtube erg gaaf gedaan ook al is het niet helemaal mijn muziek
Jep, blijkbaar... op de site staat ook dat er vanaf 1:00 weer een 'normale' programmering is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:28 schreef Waalwijker het volgende:
Dus er is vannacht wel NachteGiel? Met Michiel dan
de nr1 van TopSR : RYAN SHAW - IT GETS BETTERquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:33 schreef ScottTracy het volgende:
Maar er is ook nog geen MEEEGAAAHIT voor aankomende week dan?
Ohja natuurlijk! Goed dat die traditie weer wordt opgepakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de nr1 van TopSR : RYAN SHAW - IT GETS BETTER
Idd. Too much....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alweer?! die hoorde ik 's ochtends ook al..
...Roosmarijn will kill you?quote:
Trustenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:57 schreef ScottTracy het volgende:
Luitjes, ik hou het voor gezien. Moet even wat bijslapen
Trusten !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:57 schreef ScottTracy het volgende:
Luitjes, ik hou het voor gezien. Moet even wat bijslapen
Rudy had ik ook ouder ingeschat hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
ik kom er tot mijn grote schrik achter dat ik 1,5 jaar ouder dan Mackay ben
![]()
Dacht dat hij minstens 5 jaar ouder dan mij was
![]()
OMG en Miranda is 3 jaar ouder! Die had ik dus weer 5 jaar jonger geschat zo ongeveer..Misschien moet ik maar eens stoppen met het raden van leeftijden
![]()
Het is ook de EO hequote:
Ja ik had hem dus ook minstens 35 geschat idd..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy had ik ook ouder ingeschat hoor. Jaartje of 35 ofzo, maar hij is maar 1 jaar ouder dan ik.
Zal eerlijk toegeven dat ik wel even vreemd opkeek toen ik zijn leeftijd hoorde. Gezien zijn leeftijd kan hij in elk geval nog een flinke periode mee op 3FMquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik had hem dus ook minstens 35 geschat idd..![]()
Er zullen ook heel veel mensen zijn die haar vanochtend tussen 10 en 12 hebben gehoord en zometeen tussen 04 en 07 weer. Maar dan niet.quote:
Stoute bibliothecaresses!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen houden van tuttig en degelijk ja
Tuttig,degelijk en christelijk aan de buitenkant maar een beest in bed denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen houden van tuttig en degelijk ja
trusten !quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik geef het op geloof ik, geloof niet dat ik nog veel spetterends kan verwachten..
Ow, in dit topic welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik geef het op geloof ik, geloof niet dat ik nog veel spetterends kan verwachten..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
Iedereen een fijne jaarwisseling gehad ? Ik wel iig.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Pubquizzen bij vrienden thuis met een groep. Ik won en de eerste prijs was een speelgoedhondje met afstandsbediening. Wraf wraf wraf!![]()
Ze vonden m'n muziekvragen te moeilijk, trouwens.Pfft amateurs.
Zekersquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar jij hebt de vragen bedacht? Dan is het niet zo gek dat je won
Ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
Klinkt als een prima avondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:54 schreef DaMook het volgende:
Wij waren met 11 man, eerst lekker gegeten, daarna gitaar gespeeld moppen getapt en gekletst.
Toen zijn we nog een spel gaan doen, weet niet hoe het heette, maar we moesten allemaal 3 woorden opschrijven die we daarna in 3 rondes moesten raden (eerst omschrijven, 2e ronde 1 woord noemen en aan de hand daarvan het woord raden en in de 3e ronde uitbeelden, was iig leuk.
Om 12 uur vuurwerk en rond 1 uur opstap gegaan waarvan ik half 6 thuis kwam(de rest bleef nog wat langer, maar ik vond het mooi geweest).
quote:
Daar moet je je niks van aan trekken. Ze draaien nu iets heel kuts zodat Venema zometeen nóg beter klinktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:59 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik luister volgens mij voor het eerst nu naar freaknacht.Maar wat is dit tergend gekweel dat ik nu hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |