trusten !quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik geef het op geloof ik, geloof niet dat ik nog veel spetterends kan verwachten..
Ow, in dit topic welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik geef het op geloof ik, geloof niet dat ik nog veel spetterends kan verwachten..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
Iedereen een fijne jaarwisseling gehad ? Ik wel iig.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Pubquizzen bij vrienden thuis met een groep. Ik won en de eerste prijs was een speelgoedhondje met afstandsbediening. Wraf wraf wraf!![]()
Ze vonden m'n muziekvragen te moeilijk, trouwens.Pfft amateurs.
Zekersquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar jij hebt de vragen bedacht? Dan is het niet zo gek dat je won
Ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
Klinkt als een prima avondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:54 schreef DaMook het volgende:
Wij waren met 11 man, eerst lekker gegeten, daarna gitaar gespeeld moppen getapt en gekletst.
Toen zijn we nog een spel gaan doen, weet niet hoe het heette, maar we moesten allemaal 3 woorden opschrijven die we daarna in 3 rondes moesten raden (eerst omschrijven, 2e ronde 1 woord noemen en aan de hand daarvan het woord raden en in de 3e ronde uitbeelden, was iig leuk.
Om 12 uur vuurwerk en rond 1 uur opstap gegaan waarvan ik half 6 thuis kwam(de rest bleef nog wat langer, maar ik vond het mooi geweest).
quote:
Daar moet je je niks van aan trekken. Ze draaien nu iets heel kuts zodat Venema zometeen nóg beter klinktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:59 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik luister volgens mij voor het eerst nu naar freaknacht.Maar wat is dit tergend gekweel dat ik nu hoor?
Ah okay. Zou ie een van onze suggesties meenemen voor z'n Freaknacht? Ik heb geen flauw idee wat voor platen er allemaal gedraaid worden tijdens zo'n uitzending.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar moet je je niks van aan trekken. Ze draaien nu iets heel kuts zodat Venema zometeen nóg beter klinkt
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:02 schreef Waalwijker het volgende:
Ah, we kijken naar Serious Request lees ik.
Idd, ik zal ook eens een keer kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:01 schreef hole1988 het volgende:
ze zijn dit keer donders vroeg op ned3
Vanalles watquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah okay. Zou ie een van onze suggesties meenemen voor z'n Freaknacht? Ik heb geen flauw idee wat voor platen er allemaal gedraaid worden tijdens zo'n uitzending.
Ach, Plork & de Aannemers zijn er!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah okay. Zou ie een van onze suggesties meenemen voor z'n Freaknacht? Ik heb geen flauw idee wat voor platen er allemaal gedraaid worden tijdens zo'n uitzending.
dat ze die smsjes ook niet wissenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:02 schreef Waalwijker het volgende:
Ah, we kijken naar Serious Request lees ik.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:05 schreef Piles het volgende:
En wanneer worden de SR-camera's in de stu-stu-studio geinstalleerd, dit ziet er toch niet uit
Als webcam kan het ook best, maar voor op tv echt nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Visual Radio webcamstream is op pc/mac nog best te doen:
http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx
Yup.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Als webcam kan het ook best, maar voor op tv echt niet
Nope, head & shoulders. Bert zat er afgelopen nacht na vieren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:10 schreef broer het volgende:
Wie zit er na vier uur eigenlijk?
Krijgt Bert weer eens een kansje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |