Ah okay. Zou ie een van onze suggesties meenemen voor z'n Freaknacht? Ik heb geen flauw idee wat voor platen er allemaal gedraaid worden tijdens zo'n uitzending.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar moet je je niks van aan trekken. Ze draaien nu iets heel kuts zodat Venema zometeen nóg beter klinkt
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:02 schreef Waalwijker het volgende:
Ah, we kijken naar Serious Request lees ik.
Idd, ik zal ook eens een keer kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:01 schreef hole1988 het volgende:
ze zijn dit keer donders vroeg op ned3
Vanalles watquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah okay. Zou ie een van onze suggesties meenemen voor z'n Freaknacht? Ik heb geen flauw idee wat voor platen er allemaal gedraaid worden tijdens zo'n uitzending.
Ach, Plork & de Aannemers zijn er!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah okay. Zou ie een van onze suggesties meenemen voor z'n Freaknacht? Ik heb geen flauw idee wat voor platen er allemaal gedraaid worden tijdens zo'n uitzending.
dat ze die smsjes ook niet wissenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:02 schreef Waalwijker het volgende:
Ah, we kijken naar Serious Request lees ik.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:05 schreef Piles het volgende:
En wanneer worden de SR-camera's in de stu-stu-studio geinstalleerd, dit ziet er toch niet uit
Als webcam kan het ook best, maar voor op tv echt nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Visual Radio webcamstream is op pc/mac nog best te doen:
http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx
Yup.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Als webcam kan het ook best, maar voor op tv echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |