Klinkt als een prima avondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:54 schreef DaMook het volgende:
Wij waren met 11 man, eerst lekker gegeten, daarna gitaar gespeeld moppen getapt en gekletst.
Toen zijn we nog een spel gaan doen, weet niet hoe het heette, maar we moesten allemaal 3 woorden opschrijven die we daarna in 3 rondes moesten raden (eerst omschrijven, 2e ronde 1 woord noemen en aan de hand daarvan het woord raden en in de 3e ronde uitbeelden, was iig leuk.
Om 12 uur vuurwerk en rond 1 uur opstap gegaan waarvan ik half 6 thuis kwam(de rest bleef nog wat langer, maar ik vond het mooi geweest).
quote:
Daar moet je je niks van aan trekken. Ze draaien nu iets heel kuts zodat Venema zometeen nóg beter klinktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:59 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik luister volgens mij voor het eerst nu naar freaknacht.Maar wat is dit tergend gekweel dat ik nu hoor?
Ah okay. Zou ie een van onze suggesties meenemen voor z'n Freaknacht? Ik heb geen flauw idee wat voor platen er allemaal gedraaid worden tijdens zo'n uitzending.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar moet je je niks van aan trekken. Ze draaien nu iets heel kuts zodat Venema zometeen nóg beter klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |