Ik denk dat ik Scott tracy !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:24 schreef ScottTracy het volgende:
Goedemiddag
Iedereen de beste wensen hierGa proberen veel langs te komen in het 3fm topic in 2010
Krijgen we straks dan die Miranda? Oef, dan haak ik toch wel hard af hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:27 schreef ScottTracy het volgende:
Mijn tijdsbesef is wel helemaal naar de klote zegEn die zondagprogrammering van 3fm werkt ook niet echt mee
Geen idee... maar dat zou wel logisch zijn na Guis en Klaas. Wat anders, Der Rudy?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijgen we straks dan die Miranda? Oef, dan haak ik toch wel hard af hoor
Rudy zou te gek zijn! Hoop hetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geen idee... maar dat zou wel logisch zijn na Guis en Klaas. Wat anders, Der Rudy?
Miranda komt inderdaad om 23:00.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijgen we straks dan die Miranda? Oef, dan haak ik toch wel hard af hoor
Dan is ze flink te laatquote:
NachteMichiel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Miranda komt inderdaad om 20:00.
Ik schakel pas weer om 1:00 in voor NachteGiel.
Typfout.quote:
Voor mij is dat geen probleem, ben wel vaker afwezig geweest.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef ScottTracy het volgende:
Moet wel weer even wennen aan de 3fm muziek na een week lang Top2000
Zagen wij Rob Stenders dat doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:54 schreef ScottTracy het volgende:
Klaas staat flink mee te airguitaren en te playbacken
Geen idee... heb dat niet echt op de webcam gevolgd. Hij kende wel aardig wat nummers uit de Top 2000 nietquote:
En dat terwijl er nog vrij veel nummers uit zijn jeugd werden gedraaid...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geen idee... heb dat niet echt op de webcam gevolgd. Hij kende wel aardig wat nummers uit de Top 2000 niet
Maar 'de vondeling van Ameland' van Boudewijn de Groot en 'Stop de Tijd' van Marco Borsato kende hij niet. Al was dat natuurlijk geen schandequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dat terwijl er nog vrij veel nummers uit zijn jeugd werden gedraaid...
Shitquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Miranda komt inderdaad om 23:00.
Ik schakel pas weer om 1:00 in voor NachteGiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |