Er zijn zelfs nog een paar over hieroquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De oliebollen ook weer overleefd
Prima te doen als je aan het doortrekken bent, een warme hap in de maag (dit geval een lekker stikkende).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Brennel het volgende:
De vriendin waar ik oud&nieuw vierde heeft vannacht ergens rond 3u of 4u nog shoarma staan bakken voor zichzelf, een vriend en mij. Net zoiets als na het stappen nog een vette hap gaan eten
heb er nog 3 , maar heb er nu 21 op , vind het wel even genoeg voor vandaag.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zijn zelfs nog een paar over hiero. Zijn ze bij jou al op dan??
Oh My God 21 stuks?! Fuck ! respectquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb er nog 3 , maar heb er nu 21 op , vind het wel even genoeg voor vandaag.
en savonds nog een keer gourmettenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh My God 21 stuks?! Fuck ! respectNa 4 stuks vind ik het wel weer genoeg
21?! Jezusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb er nog 3 , maar heb er nu 21 op , vind het wel even genoeg voor vandaag.
Heftigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en savonds nog een keer gourmetten
Roosmarijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:00 schreef ScottTracy het volgende:
Maar we krijgen straks wel een freaknacht dus? Met Michiel en...?
Ah oke, thanksquote:
Leuk inderdaad, ken er alleen een paar niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:17 schreef themauster het volgende:
zag dit net op youtube erg gaaf gedaan ook al is het niet helemaal mijn muziek
Jep, blijkbaar... op de site staat ook dat er vanaf 1:00 weer een 'normale' programmering is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:28 schreef Waalwijker het volgende:
Dus er is vannacht wel NachteGiel? Met Michiel dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |