Ik had het anders voorgesteld, maar nu ik er toch ben, doe ik wel meequote:Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een avondje dom lullen hoor
M. luistert nu naar naar de nieuwste cd van Kathleen.. tis echt erg! Wat een zoetsappige kut cdquote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had het anders voorgesteld, maar nu ik er toch ben, doe ik wel mee
maar Nick en Simon...nee hedie stonden zelfs in de top2000 ergens, geloof ik!
Dat is K1 toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
M. luistert nu naar naar de nieuwste cd van Kathleen.. tis echt erg! Wat een zoetsappige kut cd
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef moussy het volgende:
Ja hoi! Er is er 1 uit zichzelf naar bed gegaan
ja die ja..quote:
Oke oke Rob is leukerquote:Op donderdag 31 december 2009 21:23 schreef Belana het volgende:
Vicky....meisje....Nick en Simon is NIET leukecht niet hoor! luister nog maar es goed
ik zeg: scheiding aanvragen!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja die ja..
om mèn nu luistert ie naar Samson en Gert
`quote:
gewoon lekker niks doen dusquote:Op donderdag 31 december 2009 21:30 schreef miss_sly het volgende:
koorts is volgens mij wel zo'n beetje weg. En alles vanaf mijn sleutelbeen naar omhoog doet pijn en zit vol ofzo. Lang leve paracetamol, dan is het een beetje uit te houden. En als ik dan niet beweeg, lijkt het net alsof er niets is
beetje wel ja.. maar das de leeftijd hequote:Op donderdag 31 december 2009 21:32 schreef Belana het volgende:
Ik vermoed dat onze muzieksmaak toch wat uiteen loopt vicky
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yepquote:Op donderdag 31 december 2009 21:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
beetje wel ja.. maar das de leeftijd he![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:36 schreef Belana het volgende:
[..]
yep
wij oudjes weten pas wat muziek is
hear hear!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:36 schreef Belana het volgende:
[..]
yep
wij oudjes weten pas wat muziek is
meerdere keren zelfs....quote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had het anders voorgesteld, maar nu ik er toch ben, doe ik wel mee
maar Nick en Simon...nee hedie stonden zelfs in de top2000 ergens, geloof ik!
jamaar ik hou ook best wel van andere muziek hoor.... ik vind Queen ook wel goed en Genesisquote:
mallequote:Op donderdag 31 december 2009 21:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
jamaar ik hou ook best wel van andere muziek hoor.... ik vind Queen ook wel goed en Genesis
quote:
da's geen broekie, da's een groen blaadje en dat is goedquote:Op donderdag 31 december 2009 21:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik voel me wel een broekie hoor tussen jullie![]()
![]()
maakt helemaal niks uit..quote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef Belana het volgende:
ieder zijn eigen smaak toch, wat maakt dat in godsnaam uit? en miss sly is veul ouder dan ik hoor
en dus met nog betere muzieksmaaKquote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef Belana het volgende:
ieder zijn eigen smaak toch, wat maakt dat in godsnaam uit? en miss sly is veul ouder dan ik hoor
whaha mutsquote:Op donderdag 31 december 2009 21:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en dus met nog betere muzieksmaaK
Ja, die doet ook gezellig meequote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
da's geen broekie, da's een groen blaadje en dat is goed
diaan ik weet dat ze verslavend werken, want ik ben schaap ook al de hele week kwijt
goed dat je het zegt, we hebben nog viennettaquote:Op donderdag 31 december 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
maakt helemaal niks uit..
De een houdt van vanille ijs de ander van chocolade ijs
wij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, we hebben nog viennetta
ik heb net besloten dat dat goed is voor mijn arme pijnlijke keelquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Guido Weijers vind ik ook niet leuk
voor ijs is ALTIJD plekquote:Op donderdag 31 december 2009 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Mmmm ijs, ik geloof dat ik er zo ook nog wel een toetje bij in kan proppen.
Ik zal even een foto maken van mijn woonkamer *trots is*
Ik ga zo aan de WKD... heb net 3 oliebollen gehad.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
voor ijs is ALTIJD plek
Mijn kindertjes liggen nog steeds heerlijk te slapen
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:53 schreef Vicky het volgende:
oehh WKD is lekker!!
ik kan het hier alleen nergens vinden
Mag ik gokken dat de vader de naam Senna heeft bedacht ?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:55 schreef miss_sly het volgende:
Nieuwe poging om Senna in bed te krijgen. Ben benieuwd of het nu wel gaat lukken. Ze ligt weer schattig te kirren naar schaap, hoor ik via de babyfoon
Dat mag je gokken, maar ik zou er niet al te veel geld op inzettenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik gokken dat de vader de naam Senna heeft bedacht ?
ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Mitra dan?
Oke gelukkig maarquote:Op donderdag 31 december 2009 22:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
ook niet
Mooi Rocks!!
Weet ik LL, de dvdrecorder is al bezig
Whaha zo grappig, mijn vriendin is regelmatig in beeld
Ik las 'Nu echt de allerlaatste.' Die wilde ik niet missen.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mag je gokken, maar ik zou er niet al te veel geld op inzetten
Smirnoff Ice ken ik niet echt... het is wel lekker zoetig en je wordt er ook niet echt tipsy van. Gewoon lekker.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
WKD zoiets als smirnoff ice ?
Dat drink J. op dit moment. Ik zit gewoon aan een lekker zoet wijntje
Vicky op RTL 5 is Robbie Williams!
Ik wil je wel een keer wat flessen sturen?? Goed ingepakt dan... maar dan wordt het wel wat duur bedenk ik me net door de verzendkosten. De flessen kosten geloof ik rond de 3 euro.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
ook niet
Mooi Rocks!!
Weet ik LL, de dvdrecorder is al bezig
Whaha zo grappig, mijn vriendin is regelmatig in beeld
De allerlaatste van dit jaar...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las 'Nu echt de allerlaatste.' Die wilde ik niet missen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Warm, Rocka!
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:02 schreef krijtlijk het volgende:
Hallo, Ik zit vanavond 'gezellig' alleen, dus ik kom hier even om het hoekje kijken.
Hier ook lekker de radio aan met de top 2000.
ik ga gewoon goed zoeken hierquote:Op donderdag 31 december 2009 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Smirnoff Ice ken ik niet echt... het is wel lekker zoetig en je wordt er ook niet echt tipsy van. Gewoon lekker.
[..]
Ik wil je wel een keer wat flessen sturen?? Goed ingepakt dan... maar dan wordt het wel wat duur bedenk ik me net door de verzendkosten. De flessen kosten geloof ik rond de 3 euro.
Smirnoff drinkt ook wel lekker weg hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Smirnoff Ice ken ik niet echt... het is wel lekker zoetig en je wordt er ook niet echt tipsy van. Gewoon lekker.
Ah kijk die had ik nog niet gezien, al 44 delen gemist zie ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]hier is het ook gezellig: Top 2000 #44 (editie 2009): The Top2000 is not my son
Is elk jaar traditie... lekker zeuren en mopperen over de nummers of nummers prijzen!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:06 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ah kijk die had ik nog niet gezien, al 44 delen gemist zie ik.
quote:
Fijne Jaarwisseling Vicks!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:12 schreef Vicky het volgende:
Ik ga de pc een gooi geven.. Nog ff tv kijken met mijn wederhelft.
Fijne jaarwisseling!!
Wij zitten met zn tweeën te Fokkenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:15 schreef pinquit het volgende:
heeft iedereen een leuke avond?wij zitten ons vol te proppen voor de tv
gezellig!
Ben je aan het werk??quote:Op donderdag 31 december 2009 22:21 schreef krijtlijk het volgende:
Vriendlief is net heel lief een paar biertjes komen brengen, heb ik ook nog een beetje feest
Nee ik zit thuis en de kleine ligt op bed. vriend is naar een feestje. De kleine kon wel uit logeren maar ik ben de laatste tijd nogal moe dus het leek mij verstandig om maar gewoon thuis te blijven anders heb ik 2 weken nodig om bij te komen.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom jullie alvast een fijne jaarwisseling wensen! En een heel gelukkig en gezond 2010!
Mijn ouders zijn er nu. De kinders slapen. (nog?)
We hebben 8 oliebollen en 8 appelflappen gekregen van de bakker. En nog een tas met oa kaas, thee en grillworst van de pizzeria. Dat hadden ze nog van de sponsors gehad.
Dus genoeg te eten!
Ja, dan is het wel zo verstandig. Ik vind het zelf ook wel prettig om de eerste keer oudejaarsavond bij je eigen kind te zijn, je weet toch niet hoe zo'n kind zal reageren. Dan is papa of mama in de buurt wel fijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:26 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Nee ik zit thuis en de kleine ligt op bed. vriend is naar een feestje. De kleine kon wel uit logeren maar ik ben de laatste tijd nogal moe dus het leek mij verstandig om maar gewoon thuis te blijven anders heb ik 2 weken nodig om bij te komen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zitten met zn tweeën te Fokken
Nou idd. Het logeeradres zou dan ook 20 km. verderop zijn dus daar ben je ook niet 1 2 3 (als je een borrel op hebt) En het telefoonverkeer ligt na 12 uur altijd plat dus zouden we ook nog eens niet te bereiken zijn, ik vind dat dan geen prettig idee.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel zo verstandig. Ik vind het zelf ook wel prettig om de eerste keer oudejaarsavond bij je eigen kind te zijn, je weet toch niet hoe zo'n kind zal reageren. Dan is papa of mama in de buurt wel fijn.
Ow dat is niet om de hoek dan. Nee, groot gelijk hoor!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:34 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Nou idd. Het logeeradres zou dan ook 20 km. verderop zijn dus daar ben je ook niet 1 2 3 (als je een borrel op hebt) En het telefoonverkeer ligt na 12 uur altijd plat dus zouden we ook nog eens niet te bereiken zijn, ik vind dat dan geen prettig idee.
Volgend jaar is het weer mijn beurt om de bloemetjes buiten te zettenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is niet om de hoek dan. Nee, groot gelijk hoor!!
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Volgend jaar is het weer mijn beurt om de bloemetjes buiten te zetten
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:41 schreef miss_sly het volgende:
Geen idee, zou best kunnen hoor. Het klinkt hier zo nu en dan alsof het al middernacht is en soms klinkt het werkelijk alsof we in oorlogsgebied wonen, zo hard zijn de knallen dan.
wat fijn en leuk van die sponsorsquote:Op donderdag 31 december 2009 22:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom jullie alvast een fijne jaarwisseling wensen! En een heel gelukkig en gezond 2010!
Mijn ouders zijn er nu. De kinders slapen. (nog?)
We hebben 8 oliebollen en 8 appelflappen gekregen van de bakker. En nog een tas met oa kaas, thee en grillworst van de pizzeria. Dat hadden ze nog van de sponsors gehad.
Dus genoeg te eten!
Het is toch weer een ander geluid... hopelijk valt ze snel nog even in slaap.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:48 schreef miss_sly het volgende:
Senna is best wat gewend, die wordt ook nooit wakker van sirenes enzo die hier geregeld langskomen of de onderbuurman die zijn voordeur weer eens met grof geweld dichtdreunt. Hiet zit denk ik wat te onregelmatigs en hards tussen ofzo. Nou ja, en de babyfoon reageert op sommige knallen dus dan weet je het wel
quote:schaap en ik zingen samen voor Senna met Paradise by the dashboardlight mee en dat vindt ze geweldig![]()
Wat lief...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:48 schreef Luchtbel het volgende:
Vreselijk he Miss_sly die harde knallen, dat is hier ook....het gaat gelukkig wel door de muziek van onze buren (Nick en Simon en ergerheen)
En Joliedie wilde met z'n drietjes onder de kerstboom slapen vannacht
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:49 schreef p_iglet het volgende:
Zo ik nestel me hier ook maar op het bankje.
Bij gebrek aan real life gezelschap maar virtueel gezelschap opzoeken![]()
Hier liggen alleen 3 slapende kinderen boven.
Ben benieuwd of die door het vuurwerk heen slapen.
(ben aan het werk, heb nachtdienst)
Zielig vind ik dat als ze zo bang zijn... is ook maar weinig aan te doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:49 schreef Belana het volgende:
langzamerhand begint het hier ook op oorlogsgebied te lijken en ik word er onrustig van, ben ook bang dat de kleinste meneer wakker gata worden en dat is op zich niet erg, maar vorig jaar was ie nog zo bang en daar ben ik dan weer bang voor
Eet smakelijk en voor jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een gelukkign 2010.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:50 schreef Saffier het volgende:
gezellig hier! Ik ga een zelfgemaakte appelflap eten met mijn zoon, die kan niet slapenben benieuwd of hij morgen uitslaapt. Lief klein ding.
Fijne jaarwisseling allemaal en tot snel
Gezellig!! Twan is vanavond bij zn vader... toch vreemd...quote:Op donderdag 31 december 2009 23:02 schreef Belana het volgende:
Overigens hebben we beide heertjes beloofd ze wakker te maken, dus dat gaan we wel doen over een half uurtje ofzo, kunnen ze even wakker worden en warme kleren aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |