Ik had het anders voorgesteld, maar nu ik er toch ben, doe ik wel meequote:Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een avondje dom lullen hoor
M. luistert nu naar naar de nieuwste cd van Kathleen.. tis echt erg! Wat een zoetsappige kut cdquote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had het anders voorgesteld, maar nu ik er toch ben, doe ik wel mee
maar Nick en Simon...nee hedie stonden zelfs in de top2000 ergens, geloof ik!
Dat is K1 toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
M. luistert nu naar naar de nieuwste cd van Kathleen.. tis echt erg! Wat een zoetsappige kut cd
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef moussy het volgende:
Ja hoi! Er is er 1 uit zichzelf naar bed gegaan
ja die ja..quote:
Oke oke Rob is leukerquote:Op donderdag 31 december 2009 21:23 schreef Belana het volgende:
Vicky....meisje....Nick en Simon is NIET leukecht niet hoor! luister nog maar es goed
ik zeg: scheiding aanvragen!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja die ja..
om mèn nu luistert ie naar Samson en Gert
`quote:
gewoon lekker niks doen dusquote:Op donderdag 31 december 2009 21:30 schreef miss_sly het volgende:
koorts is volgens mij wel zo'n beetje weg. En alles vanaf mijn sleutelbeen naar omhoog doet pijn en zit vol ofzo. Lang leve paracetamol, dan is het een beetje uit te houden. En als ik dan niet beweeg, lijkt het net alsof er niets is
beetje wel ja.. maar das de leeftijd hequote:Op donderdag 31 december 2009 21:32 schreef Belana het volgende:
Ik vermoed dat onze muzieksmaak toch wat uiteen loopt vicky
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yepquote:Op donderdag 31 december 2009 21:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
beetje wel ja.. maar das de leeftijd he![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:36 schreef Belana het volgende:
[..]
yep
wij oudjes weten pas wat muziek is
hear hear!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:36 schreef Belana het volgende:
[..]
yep
wij oudjes weten pas wat muziek is
meerdere keren zelfs....quote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had het anders voorgesteld, maar nu ik er toch ben, doe ik wel mee
maar Nick en Simon...nee hedie stonden zelfs in de top2000 ergens, geloof ik!
jamaar ik hou ook best wel van andere muziek hoor.... ik vind Queen ook wel goed en Genesisquote:
mallequote:Op donderdag 31 december 2009 21:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
jamaar ik hou ook best wel van andere muziek hoor.... ik vind Queen ook wel goed en Genesis
quote:
da's geen broekie, da's een groen blaadje en dat is goedquote:Op donderdag 31 december 2009 21:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik voel me wel een broekie hoor tussen jullie![]()
![]()
maakt helemaal niks uit..quote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef Belana het volgende:
ieder zijn eigen smaak toch, wat maakt dat in godsnaam uit? en miss sly is veul ouder dan ik hoor
en dus met nog betere muzieksmaaKquote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef Belana het volgende:
ieder zijn eigen smaak toch, wat maakt dat in godsnaam uit? en miss sly is veul ouder dan ik hoor
whaha mutsquote:Op donderdag 31 december 2009 21:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en dus met nog betere muzieksmaaK
Ja, die doet ook gezellig meequote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
da's geen broekie, da's een groen blaadje en dat is goed
diaan ik weet dat ze verslavend werken, want ik ben schaap ook al de hele week kwijt
goed dat je het zegt, we hebben nog viennettaquote:Op donderdag 31 december 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
maakt helemaal niks uit..
De een houdt van vanille ijs de ander van chocolade ijs
wij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, we hebben nog viennetta
ik heb net besloten dat dat goed is voor mijn arme pijnlijke keelquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Guido Weijers vind ik ook niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |