Ken je Vengo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb sindskort een supermooi Flamenco showkostuum en ik vroeg me af of er fotografen zijn die dit leuk vinden om te fotograferen (natuurlijk met mij erin).
Ik weet niet wat voor locaties daar goed bij passen, kom zelf niet veel verder dan een studioshoot verzinnen.
Woon jij dan zo dichtbij mij in de buurt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik zie nu pas wat Esmeralda's is![]()
had al wat posters gezien , maar met 80km was het niet echt leesbaar wat er verder op stond
Vroeg in de morgen of laat in de middag zodat het licht dan zachter is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee joh. In een veld met mais die nog niet zo hoog is of koren ofzo.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vroeg in de morgen of laat in de middag zodat het licht dan zachter is.
ja, maar geen ouders of jaloerse vriendjes/vriendinnetjes, maar een goede vriend/vriendin, iemand waar je als model jezelf kan zijn en niet voor schut voelt gezet of afgeleid wordt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:57 schreef sanger het volgende:
Nog een tipAls je er geen goed gevoel bij hebt, neem iemand mee
(of eigenlijk is dat altijd wel een goede tip)
Ja inderdaad! Een jaloers vriendje erbij die wel verteld hoe ver je mag gaan is niet erg prettig!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja, maar geen ouders of jaloerse vriendjes/vriendinnetjes, maar een goede vriend/vriendin, iemand waar je als model jezelf kan zijn en niet voor schut voelt gezet of afgeleid wordt.
Heyquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:41 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Een jaloers vriendje erbij die wel verteld hoe ver je mag gaan is niet erg prettig!
Heej!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hey
Je hebt ervaring? Ik alleen met moeders-die geen-model-konden-worden die dochterlief-die-het-dan-wel-mag-gaan-maken voor schut zet met haar opmerkingen.
hoezo? ik vind het hierbij wel passen eigenlijk!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef Debsterr het volgende:
Dames, heren, misschien kan de discussie over HOE je het beste een afspraak kan maken via een ander kanaal?
De uitkomst wel, in de OP, maar denk dat handig is dit topic "schoon" te houden met vraag & aanbod.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hoezo? ik vind het hierbij wel passen eigenlijk!
Ja dankjewel voor de tipsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Tipje omdat je geen ervaring hebt: wees zorgvuldig in je keuze qua fotograaf, om teleurstellingen te voorkomen. Vraag om een portfolio. Als deze voornamelijk uit naakt/lingerie bestaat kun je je misschien beter bedenken. En andersom: zorg ervoor dat jij een portfolio of in ieder geval een paar representatieve kiekjes kan laten zien. Afhankelijk van of je portret of fashion wil moet je dus foto's geven waarop je gezicht/lichaam goed te zien is, zodat de fotograaf weet wat 'ie aan je heeft...
Veel plezier.
Die 2e foto is gaafquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:10 schreef Essiejj het volgende:
En helaas heb ik niet echt hele goede foto's van mijzelf maar ik zal even kijken.
Kort donker haar en bleke huid? Hmm, is een Twenties-thema iets voor je?quote:Ik verander wel vaak van haarkleur op het moment is het kort en donkerbruin.
Ik ben ook vrij bleek van mezelf al doe ik er alles aan op het moment om wat bruiner te worden
Waar is die muur?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef mrmpro het volgende:
Zijn er mensen die het leuk vinden om met onderstaande paintwall als achtergrond foto's te maken. Hij is eigenlijk te combineren met allerlei stijlen. Casual, strak in 't pak, verwaarloosd, fashion, enz.
Ik heb het "genoegen" mogen smaken afgelopen weekend voor het eerst niet achter de camera maar ervoor te moeten staan.. Nou ja, moeten. Met deze wand als backdrop. Ik moet nog even wachten op toestemming van de fotografe maar als ik die krijg dan zal ik er hier een paar posten.
Tot die tijd een aantal overzichtfoto's van de wall
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers heb ik er nog wel meer.
De muur is ruim 100 meter lang en wordt wekelijks voorzien van andere paints.
Ik wil wel informeren of een amateur-model van mij interesse heeft in de opdracht als ze het type is dat je zoekt. Ze voldoet aan je profiel, is zelf ook moeder, maar ik weet niet of ze aan de kledingmaat voldoet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef eleo het volgende:
Ik zoek voor een webdesign een model. Kan er niet teveel over zeggen maar de doelgroep van de website zijn vrouwen die net moeder geworden zijn.
Kan dus niet een mager model of een heel jong model voor poseren.
Daarbij, het is deels van de shoot naakt (al zie je niets), zoals deze foto: http://www.istockphoto.co(...)ed-woman-sitting.jpg (en als iemand liever een heel losse string ofzo aantrekt die weg te photoshoppen is, dan is dat denk ik geen probleem)
Fotograaf doet veel voor artiesten en landelijke bladen dus kan een leuke opdracht voor een portfolio zijn.
De vergoeding is niet enorm maar het is zeker niet gratis poseren.
Waar zou ik een model kunnen vinden die 25+ is met ongeveer maat 38 en liefst lang haar?
Hoeft echt niet superknap te zijn, een goede positieve uitstraling is belangrijker. Wat ik tot nog toe op internet vind is 16-23 jaar en maat 36. Mooi ook maar niet voor deze opdracht.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:00 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Muur staat in Doetinchem. Achterhoek, GelderlandSorry was ik even vergeten te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |