abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82263510
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb sindskort een supermooi Flamenco showkostuum en ik vroeg me af of er fotografen zijn die dit leuk vinden om te fotograferen (natuurlijk met mij erin).
Ik weet niet wat voor locaties daar goed bij passen, kom zelf niet veel verder dan een studioshoot verzinnen.
Ken je Vengo?
Moet je toch genoeg inspiratie geven?

Maar gezien je woonplaats wellicht Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen
pi_82269104
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:27 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

ik zie nu pas wat Esmeralda's is

had al wat posters gezien , maar met 80km was het niet echt leesbaar wat er verder op stond
Woon jij dan zo dichtbij mij in de buurt?
Maar ja je moet er ook niet zo hard langs rijden en komen kijken

En bedankt voor de tips ik ga erover nadenken
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 juni 2010 @ 07:45:47 #153
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_82269214
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee joh. In een veld met mais die nog niet zo hoog is of koren ofzo.
Vroeg in de morgen of laat in de middag zodat het licht dan zachter is.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_82269429
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 07:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Vroeg in de morgen of laat in de middag zodat het licht dan zachter is.
jij snapt het
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:02:43 #155
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_82270306
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:57 schreef sanger het volgende:
Nog een tip Als je er geen goed gevoel bij hebt, neem iemand mee (of eigenlijk is dat altijd wel een goede tip)
ja, maar geen ouders of jaloerse vriendjes/vriendinnetjes, maar een goede vriend/vriendin, iemand waar je als model jezelf kan zijn en niet voor schut voelt gezet of afgeleid wordt.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:41:28 #156
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_82273227
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:02 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ja, maar geen ouders of jaloerse vriendjes/vriendinnetjes, maar een goede vriend/vriendin, iemand waar je als model jezelf kan zijn en niet voor schut voelt gezet of afgeleid wordt.
Ja inderdaad! Een jaloers vriendje erbij die wel verteld hoe ver je mag gaan is niet erg prettig!
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:51:59 #157
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_82273650
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:41 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Ja inderdaad! Een jaloers vriendje erbij die wel verteld hoe ver je mag gaan is niet erg prettig!
Hey
Je hebt ervaring? Ik alleen met moeders-die geen-model-konden-worden die dochterlief-die-het-dan-wel-mag-gaan-maken voor schut zet met haar opmerkingen.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:47:07 #158
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_82276235
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Hey
Je hebt ervaring? Ik alleen met moeders-die geen-model-konden-worden die dochterlief-die-het-dan-wel-mag-gaan-maken voor schut zet met haar opmerkingen.
Heej!

Haha 1x ooit meegemaakt jah, vreselijk!
Dus had de fotograaf hem maar weggestuurd haha
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:50:25 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_82276403
Dames, heren, misschien kan de discussie over HOE je het beste een afspraak kan maken via een ander kanaal?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_82277343
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef Debsterr het volgende:
Dames, heren, misschien kan de discussie over HOE je het beste een afspraak kan maken via een ander kanaal?
hoezo? ik vind het hierbij wel passen eigenlijk!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:06:50 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_82279451
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef Tamashii het volgende:

[..]

hoezo? ik vind het hierbij wel passen eigenlijk!
De uitkomst wel, in de OP, maar denk dat handig is dit topic "schoon" te houden met vraag & aanbod.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:10:03 #162
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_82322784
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Tipje omdat je geen ervaring hebt: wees zorgvuldig in je keuze qua fotograaf, om teleurstellingen te voorkomen. Vraag om een portfolio. Als deze voornamelijk uit naakt/lingerie bestaat kun je je misschien beter bedenken. En andersom: zorg ervoor dat jij een portfolio of in ieder geval een paar representatieve kiekjes kan laten zien. Afhankelijk van of je portret of fashion wil moet je dus foto's geven waarop je gezicht/lichaam goed te zien is, zodat de fotograaf weet wat 'ie aan je heeft...
Veel plezier.
Ja dankjewel voor de tips . En nee ik ben gelukkig niet zo iemand die met de eerste de beste afspreekt voor foto's, als iemand niet kan aantonen dat hij het alleen maar doet voor zijn portofolio/hobby dan hoeft het voor mij ook niet. En er gaat sowieso iemand mee dat was het plan al . (en geen jaloers vriendje haha).

Iemand anders vroeg waar ik woonde dacht dat ik het erin had gezet maar kennelijk was ik een beetje scheef. Ik woon in Den Haag en ben helaas niet in bezit van een auto en of rijbewijs. Na de 14e heb ik meestal wel wat geld om rond te reizen dus op zich kan ik overal wel komen (niet te ver natuurlijk en misschien niet al te vroeg ook fijn )
En helaas heb ik niet echt hele goede foto's van mijzelf maar ik zal even kijken.

En dit zijn vooral de wat oudere foto's,
Een foto waar ik helemaal opsta heb ik niet echt of althans kan ze niet echt vinden.
Maar hoop dat deze genoeg zijn.

Ik verander wel vaak van haarkleur op het moment is het kort en donkerbruin.
Ik ben ook vrij bleek van mezelf al doe ik er alles aan op het moment om wat bruiner te worden
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
pi_82323085
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:10 schreef Essiejj het volgende:

En helaas heb ik niet echt hele goede foto's van mijzelf maar ik zal even kijken.
Die 2e foto is gaaf
quote:
Ik verander wel vaak van haarkleur op het moment is het kort en donkerbruin.
Ik ben ook vrij bleek van mezelf al doe ik er alles aan op het moment om wat bruiner te worden
Kort donker haar en bleke huid? Hmm, is een Twenties-thema iets voor je?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:04:25 #164
306362 sitetree
3P Fotografie
pi_82494337
Hoi,

Ik ben net nieuw op het forum.
Het lijkt mij leuk om met een model in combiantie met een oud gebouw/huis te shooten op tfp basis. Graag omgeving Nijmegen.
Portfolio staat op http://3pfotografie.nl
pi_82494852
Sitetree, ik denk dat het verstandig is om eerst iets meer van jezelf te laten zien. Dan hebben de users meer indruk van je gekregen en krijg je eerder reacties.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 juni 2010 @ 18:01:05 #166
301593 mrmpro
pi_82506461
Zijn er mensen die het leuk vinden om met onderstaande paintwall als achtergrond foto's te maken. Hij is eigenlijk te combineren met allerlei stijlen. Casual, strak in 't pak, verwaarloosd, fashion, enz.

Ik heb het "genoegen" mogen smaken afgelopen weekend voor het eerst niet achter de camera maar ervoor te moeten staan.. Nou ja, moeten. Met deze wand als backdrop. Ik moet nog even wachten op toestemming van de fotografe maar als ik die krijg dan zal ik er hier een paar posten.
Tot die tijd een aantal overzichtfoto's van de wall

Voor de liefhebbers heb ik er nog wel meer.
De muur is ruim 100 meter lang en wordt wekelijks voorzien van andere paints.
pi_82616968
Ik zoek voor een webdesign een model. Kan er niet teveel over zeggen maar de doelgroep van de website zijn vrouwen die net moeder geworden zijn.
Kan dus niet een mager model of een heel jong model voor poseren.
Daarbij, het is deels van de shoot naakt (al zie je niets), zoals deze foto: http://www.istockphoto.co(...)ed-woman-sitting.jpg (en als iemand liever een heel losse string ofzo aantrekt die weg te photoshoppen is, dan is dat denk ik geen probleem)
Fotograaf doet veel voor artiesten en landelijke bladen dus kan een leuke opdracht voor een portfolio zijn.
De vergoeding is niet enorm maar het is zeker niet gratis poseren.
Waar zou ik een model kunnen vinden die 25+ is met ongeveer maat 38 en liefst lang haar?
Hoeft echt niet superknap te zijn, een goede positieve uitstraling is belangrijker. Wat ik tot nog toe op internet vind is 16-23 jaar en maat 36. Mooi ook maar niet voor deze opdracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door eleo op 10-06-2010 14:45:31 ]
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:43:59 #168
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_82617337
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef mrmpro het volgende:
Zijn er mensen die het leuk vinden om met onderstaande paintwall als achtergrond foto's te maken. Hij is eigenlijk te combineren met allerlei stijlen. Casual, strak in 't pak, verwaarloosd, fashion, enz.

Ik heb het "genoegen" mogen smaken afgelopen weekend voor het eerst niet achter de camera maar ervoor te moeten staan.. Nou ja, moeten. Met deze wand als backdrop. Ik moet nog even wachten op toestemming van de fotografe maar als ik die krijg dan zal ik er hier een paar posten.
Tot die tijd een aantal overzichtfoto's van de wall
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Voor de liefhebbers heb ik er nog wel meer.
De muur is ruim 100 meter lang en wordt wekelijks voorzien van andere paints.
Waar is die muur?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:20:08 #169
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_82619117
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef eleo het volgende:
Ik zoek voor een webdesign een model. Kan er niet teveel over zeggen maar de doelgroep van de website zijn vrouwen die net moeder geworden zijn.
Kan dus niet een mager model of een heel jong model voor poseren.
Daarbij, het is deels van de shoot naakt (al zie je niets), zoals deze foto: http://www.istockphoto.co(...)ed-woman-sitting.jpg (en als iemand liever een heel losse string ofzo aantrekt die weg te photoshoppen is, dan is dat denk ik geen probleem)
Fotograaf doet veel voor artiesten en landelijke bladen dus kan een leuke opdracht voor een portfolio zijn.
De vergoeding is niet enorm maar het is zeker niet gratis poseren.
Waar zou ik een model kunnen vinden die 25+ is met ongeveer maat 38 en liefst lang haar?
Hoeft echt niet superknap te zijn, een goede positieve uitstraling is belangrijker. Wat ik tot nog toe op internet vind is 16-23 jaar en maat 36. Mooi ook maar niet voor deze opdracht.
Ik wil wel informeren of een amateur-model van mij interesse heeft in de opdracht als ze het type is dat je zoekt. Ze voldoet aan je profiel, is zelf ook moeder, maar ik weet niet of ze aan de kledingmaat voldoet.

fotos

Laat maar weten of ze het juiste type is, dan zoek ik haar wel even op.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_82629447
Bedankt RonaldV, ik vind het een hele goede voor wat we zoeken. Ik heb zelf niet de eindbeslissing maar ze heeft een leuke positieve uitstraling. Ik mail je even via je site!
  FOK!fotograaf vrijdag 11 juni 2010 @ 01:00:54 #171
301593 mrmpro
pi_82648097
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:43 schreef sanger het volgende:

[..]

Waar is die muur?
Muur staat in Doetinchem. Achterhoek, Gelderland Sorry was ik even vergeten te melden
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:11:43 #172
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_82651837
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 01:00 schreef mrmpro het volgende:

[..]

Muur staat in Doetinchem. Achterhoek, Gelderland Sorry was ik even vergeten te melden

Ik pm je even voor het exacte adres
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:59:45 #173
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_82838027
Meldt:

Ervaring: 0,0
23jaar, (m) 1m85 80kilo, sportief (maar gelukkig niet overdreven)
vind plaatjes met vervallen huisjes/ leegstaande fabrieken erg mooi. Maar iets anders (mits het me leuk lijkt) vind ik ook niet erg.
Vergoeding: niet nodig (wel vrijheid om foto's (met tag) op internet te gebruiken)
Omgeving: eindhoven, kan met OV heel ver komen, max 1.5uur reizen.

Foto's? heb alleen huis-tuin-kuiken foto's waar ik (vaak bezopen) op sta maar die wil ik best op aanvraag tonen

edit:
Zoals ik zei heb geen prof materiaal. hier wel een 'normale' foto

[ Bericht 5% gewijzigd door skittelman op 15-06-2010 21:49:32 ]
Lege virente, virent cuncta
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:37:54 #174
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_82851219
Skittelman, een behulpzame suggestie: je krijgt een stuk meer reacties als je even zorgt voor tenminste een portret-fotootje.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_82851674
Ohja goed punt. Ook gelijk even twee van mij:

I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')