Halve modellen ?!?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef bateend het volgende:
Oproep
Ik ben op zoek naar 1/2 modellen (v)
Heb m'n post maar heel snel aangepast.............. hele modellen graagquote:
De keuze of iemand wel of niet op internet wil komen, is ieders goed recht. Ik zie het nut er niet van in om tegen de nadrukkelijke wens van een model foto's te plaatsen, laat staan dat het respectvol is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:16 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Die was al gemaakt dus dat doe ik niet meer.
[..]
Vind het vreemd dat niemand zijn of haar gezicht op het internet wil tegen komen. De meeste mensen die ik fotografeer zetten zichzelf wel op internet met mijn foto's.
Is daar een reden voor dat de modellen dat niet wilden?
Ben ik volledig met je eens. Dat was ook niet wat ik bedoelde. Ik zei alleen dat de meeste modellen die ik fotografeer er geen bezwaar tegen hebben en ze ook zelf online zetten. Verder nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:37 schreef bateend het volgende:
De keuze of iemand wel of niet op internet wil komen, is ieders goed recht. Ik zie het nut er niet van in om tegen de nadrukkelijke wens van een model foto's te plaatsen, laat staan dat het respectvol is.
Done. Nog twee te gaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef photolex het volgende:
Urbex-fotoshoot: Doel bij Antwerpen:
[ afbeelding ]
En voor degenen die Debsterr al lange tijd niet gezien hebben: ze is nog net zo leuk als 'vroegâh'!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef Debsterr het volgende:
Aangezien de opzet van het topic veranderd is, en ik vandaag weer eens na een lange pauze voor de camera heb gestaan:
Hoi! Ik ben Debsterr en ik ben 22 jaar. Ik woon in Eindhoven en heb een auto. Ervaring heb ik al best veel, kijk maar in m'n fotoboek voor een impressie. Graag zou ik eens wat shoots doen met thema's zoals sprookjes, snoep of enge monsters. Allerliefst met visagie!
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 31 mei 2010 09:30 schreef RonaldV het volgende:
En voor degenen die Debsterr al lange tijd niet gezien hebben: ze is nog net zo leuk als 'vroegâh'!
Jij vroeg laatst toch nog of ik nog beschikbaar was? Heb je ook nog ideeën, danquote:
Ik heb zat ideeen, maar niet even iets wat direct aansluit op jouw wensenquote:Op maandag 31 mei 2010 09:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij vroeg laatst toch nog of ik nog beschikbaar was? Heb je ook nog ideeën, dan?
Als ik je gezicht zo zie lijk jij mij geen 'maatje meer' eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:53 schreef Barretje80 het volgende:
brr.. spannend..
Ook ik zal maar eens een postje wagen..Een keertje model te staan lijkt me ook wel leuk..
een omschrijving van mezelf:
Blond, blauwe ogen, 1,74 en een maatje meer.
Beschikbaar in omgeving den haag, maar heb een auto dus R'dam, A'dam en Utrecht moet ook nog lukken..
Wat zijn mijn intresses? Ik vind zwart-wit errug mooi.. de "gekke" dingen moeten maar even wachten tot ik wat gewend ben.. dan sta ik er zeker ook voor open..
Voor Foto's zie het FoBo ( ook al zijn het er niet zo veel)
WZZquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als ik je gezicht zo zie lijk jij mij geen 'maatje meer' eigenlijk.
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:53 schreef Barretje80 het volgende:
brr.. spannend..
Ook ik zal maar eens een postje wagen..Een keertje model te staan lijkt me ook wel leuk..
een omschrijving van mezelf:
Blond, blauwe ogen, 1,74 en een maatje meer.
Beschikbaar in omgeving den haag, maar heb een auto dus R'dam, A'dam en Utrecht moet ook nog lukken..
Wat zijn mijn intresses? Ik vind zwart-wit errug mooi.. de "gekke" dingen moeten maar even wachten tot ik wat gewend ben.. dan sta ik er zeker ook voor open..
Voor Foto's zie het FoBo ( ook al zijn het er niet zo veel)
Grote vraag is dan, Waar kom je vandaan, welke regio.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef Essiejj het volgende:
Laat ik het ook maar is proberen dan als model.
Ik ben 1.67 lang, maat 34/36.
En 18 jaartjes jong, ik heb niet veel ervaring met shoots.
Mij lijkt het erg leuk om artistieke shoots te doen in aftandse gebouwen.
Maar ik sta overal wel voor open, behalve naakt/lingerie.
Tipje omdat je geen ervaring hebt: wees zorgvuldig in je keuze qua fotograaf, om teleurstellingen te voorkomen. Vraag om een portfolio. Als deze voornamelijk uit naakt/lingerie bestaat kun je je misschien beter bedenken. En andersom: zorg ervoor dat jij een portfolio of in ieder geval een paar representatieve kiekjes kan laten zien. Afhankelijk van of je portret of fashion wil moet je dus foto's geven waarop je gezicht/lichaam goed te zien is, zodat de fotograaf weet wat 'ie aan je heeft...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef Essiejj het volgende:
Laat ik het ook maar is proberen dan als model.
Ik ben 1.67 lang, maat 34/36.
En 18 jaartjes jong, ik heb niet veel ervaring met shoots.
Mij lijkt het erg leuk om artistieke shoots te doen in aftandse gebouwen.
Maar ik sta overal wel voor open, behalve naakt/lingerie.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef -Trinity- het volgende:Vraag om een portfolio. Als deze voornamelijk uit naakt/lingerie bestaat kun je je misschien beter bedenken.
Zou het een idee zijn om een paar handige tips zoals die in de OP te zetten?quote:
Nog een beter tip; bij twijfel niet doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:57 schreef sanger het volgende:
Nog een tipAls je er geen goed gevoel bij hebt, neem iemand mee
(of eigenlijk is dat altijd wel een goede tip)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |