680 Euro voor 2 nachten...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Bevestiging van http://www.taiseikan.co.jp/ is binnen
84.000 yen voor 2 nachten.
Ryokan krijgt fantastische reviews op tripadvisor. Ik ben benieuwd.Vorige keer ook in enkele ryokans overnacht, maar dat waren meer goedkope B&B.
Ach, je vlucht naar Japan is per uur duurder.quote:
Dat is inclusief briljant ontbijt en diner.quote:
170 euro pppn, inclusief eten en een ultiem relaxmoment van twee dagen. Ik vond het de vorige keer ook heerlijk.quote:
De tijd dat ik backpackend een land verkende, sliep in hostels tussen snurkende en ruftende mensen en me slechts voedde met instant noedels heb ik gelukkig al lang achter me gelaten. Al had dat ook zijn charme.quote:
Het ziet er idd leuk uit, je moet natuurlijk jezelf wel verwennen natuurlijk, maar voor 170 pppn?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
170 euro pppn, inclusief eten en een ultiem relaxmoment van twee dagen. Ik vond het de vorige keer ook heerlijk.
'Neko?..wakarimasen.."quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ze vroegen nog tot twee keer toe of we special food requests hadden.
Ik heb geantwoord: “we can eat anything, including the cat”.
Nu vraag ik me af of ze de grap wel begrijpen.
Vorig jaar zat ik in het Tokyo Tower Prince Hotel, naast Tokyo Tower, dus op redelijke loopafstand van Midtown, Roppongi, het Paleis en zelfs naar Ometesando was te lopen. Dat kostte iets van 80 euro voor een grote kamer met vrij uitzicht op de Tokyo Tower en vier sterren servicequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Melochan het volgende:
@ DutchTrain: Gaan prijzen voor businesshotels echt omlaag ja? Zal zo eens zoeken danZoek verder ook niet veel meer dan een fatsoenlijk bed en een nette badkamer, dus zou op zich wel mooi zijn. Lijkt me ook wel heel leuk om Tokyo eens rustig mee te maken, dus nog een voordeeltje dan.
Oh really? Zou best kunnen, zal het zeker checken - bedankt voor je tip! Tzou wel iets voor mij zijn om daar dan te staan met mn camera, waarna blijkt dat er niks te fotograferen valtquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:39 schreef Jabberwocky het volgende:
Het kasteel van Himeji staat tegenwoordig toch in de steigers? Dat is wel iets om rekening mee te houden.
-20?! Aaah! Was je op vakantie in Seoul? Mja dan zijn temperaturen van 10+ graden idd tropischquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:47 schreef gifkwal het volgende:
Wellicht was het een uitzonderlijk zachte winter, kan ook. Al is het wel zo dat ik toen net uit Seoul kwam waar je half dood vroor met -20, dus dat zegt ook niet alles.
Maar tof dat je misschien voor langere tijd naar Japan gaat!
Als je je hotels en treintickets van te voren al boekt moet het gewoon lukken, toch? Maak je gelijk de kersenbloesems mee
Ja dat hotel ken ik! Daar wilden wij ook heen in eerste instantie toen we daar waren, maar die waren volgeboekt. Toen maar voor Keio Plaza gegaan. Overpriced, maar wel een goede locatiequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik in het Tokyo Tower Prince Hotel, naast Tokyo Tower, dus op redelijke loopafstand van Midtown, Roppongi, het Paleis en zelfs naar Ometesando was te lopen. Dat kostte iets van 80 euro voor een grote kamer met vrij uitzicht op de Tokyo Tower en vier sterren service
Nee, ik deed daar mijn uitwisselingssemester. Deze winter was ik er weer en weer hetzelfde barre verhaal, 1.5 maand in temperaturen van rond de -15 rondgehangen daarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:08 schreef Melochan het volgende:
-20?! Aaah! Was je op vakantie in Seoul? Mja dan zijn temperaturen van 10+ graden idd tropisch![]()
[..]
Oh myquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:38 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Nee, ik deed daar mijn uitwisselingssemester. Deze winter was ik er weer en weer hetzelfde barre verhaal, 1.5 maand in temperaturen van rond de -15 rondgehangen daarDan lijken die 10 graden van Japan ineens prachtig lenteweer, ja!
Tof! Ik had destijds ook naar Japan gekund maar heb zelf persoonlijk wat meer met Korea. Al had Japan me ook super gaaf geleken. Ga je dan naar Tokyo, eventueel? Achteraf was ik zelf wel blij met mijn keuze, want ik heb Koreaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:46 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh my![]()
Ik ga ook voor uitwisseling trouwens. Heb ook de mogelijkheid om naar Seoul te gaan, zal eens kijken
Dank, dank.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef gifkwal het volgende:
Lekker goedkoop! Gefeliciteerd! Is dat een voorstad van Tokyo of zo? (sorry ik ken het niet)
Zeker te doen hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:53 schreef Perenijsje het volgende:
Is het bovenstaande te doen in 3 - 4 weken? Met alle voorpret besef ik me dat Japan een zeer interessant land is en dat ik ongetwijfeld nog terug ga keren. Deze vakantie hoef ik dus niet alles in detail te bezichtigen. Interessante steden zijn gewoon voer voor een volgende trip naar Japan!
1x in de 2 maanden is er een toernooi dat 15 dagen duurt. Dit jaar is het herfsttoernooi van 12 t/m 26 september in Tokio. Aan het begin van het toernooi vallen er nog geen beslissingen en spelen de hooggeplaatste worstelaars nog niet tegen elkaar. Als je op een doordeweekse dag gaat kun je in de eerste week over het algemeen makkelijk aan kaartjes komen.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:53 schreef Perenijsje het volgende:
- Sumo wedstrijd (zijn deze makkelijk te vinden?)
De tip over het observatory deck in het Metropolitan Government Building is toegevoegd aan ons lijstje! Dat het keizerlijke paleis niet echt de moeite waard is, heb ik al van meerdere mensen gehoord. Het park lijkt me wel een welkome afwisseling op de hectiek van Tokyo-stad en ik neem aan dat je het paleis in 1 moeite door kunt "bezichtigen"?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:19 schreef gifkwal het volgende:
Ik ben niet in alle steden geweest die je noemt, maar over die waar ik wel ben geweest heb ik misschien nog wel een paar leuke tips voor je:
Het keizerlijke paleis kun je helemaal niet bezichtigen. Het binnenhof van het paleis is slechts twee dagen per jaar open voor het publiek, op twee januari, met nieuwjaar, en op 23 december, de verjaardag van de keizer.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:42 schreef Perenijsje het volgende:
Dat het keizerlijke paleis niet echt de moeite waard is, heb ik al van meerdere mensen gehoord. Het park lijkt me wel een welkome afwisseling op de hectiek van Tokyo-stad en ik neem aan dat je het paleis in 1 moeite door kunt "bezichtigen"?
Ja hoor, als je in dat park bent zie je meteen wat kleine stukjes van het paleis (zoals die ene beroemde brug, weet even niet hoe die heet).quote:Op zondag 21 februari 2010 15:42 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
De tip over het observatory deck in het Metropolitan Government Building is toegevoegd aan ons lijstje! Dat het keizerlijke paleis niet echt de moeite waard is, heb ik al van meerdere mensen gehoord. Het park lijkt me wel een welkome afwisseling op de hectiek van Tokyo-stad en ik neem aan dat je het paleis in 1 moeite door kunt "bezichtigen"?
Kunnen jullie misschien een overzicht maken van de must-see tempels? Ik ben zeer geïnteresseerd, maar ik weet uit ervaring dat ik nog wel eens tempel-moe kan worden. Dat is mij ook overkomen in China/Tibet.
Ik ga even Googlen op Fushimi Inari. Zoals je het omschrijft lijkt het mij de moeite waard.
Het reisschema zoals hierboven vermeld is niet helemaal compleet. We zitten in dubio of de route nog wat verder kan reiken. Zo hadden we het idee om na Hiroshima een uitstap te maken naar Miyajima eiland en er na door te reizen naar Nagasaki. Dit ligt in Kyushu, dus misschien is dit wishful thinking.
Oh wacht, dan heb ik iets verkeerds gezegd. Ik was in de veronderstelling dat die brug bij het paleis hoorde en dat je daar ook een klein stukje van het paleis zelf kon zien (het dak?) maar dan heb ik dat verkeerd en was dat waarschijnlijk een ander gebouw, sorry!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:49 schreef captaintokyo het volgende:
[..]
Het keizerlijke paleis kun je helemaal niet bezichtigen. Het binnenhof van het paleis is slechts twee dagen per jaar open voor het publiek, op twee januari, met nieuwjaar, en op 23 december, de verjaardag van de keizer.
In mijn reisgids werd de Toyota-fabriek gemeld als interessant uitje. Ik heb ook helemaal niets met auto's en ook niet met de bijhorende industrie, dus kun je mij vertellen wat zo'n uitstap de moeite waard maakt? Het bijwonen van een honkbal-wedstrijd klinkt leuk. Wat moet ik verwachten m.b.t. entreeprijzen? Het is niet dat we een krap budget hebben, maar (heel) veel geld uitgeven aan een vermakelijk tussendoortje (en niet meer dan dat) vind ik onzin.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:29 schreef _Arual_ het volgende:
In Hiroshima zijn wij naar het Mazdamuseum geweest. Ook zijn we naar een honkbalwedstrijd geweest. Ik heb niks met auto's en nog minder met sport, maar ik heb me in beide gevallen uitstekend weten te vermaken.
Warenhuizen / shoppingmalls heb ik niet vermeld, maar zullen we ongetwijfeld tegen gaan komen tijdens onze trip.quote:Ik ben ook wel van het eindeloos rondhangen in idioot grote shopping malls en warenhuizen als Tokyu Hands. Daar kon ik hele dagen aan kwijt zijn, terwijl ik helemaal niet zo'n shopaholic ben.
Nee, wat je zegt klopt wel, maar dat is dan ook zo'n beetje het enige wat je van het paleis kunt zien. Bijna niets dus.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:52 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oh wacht, dan heb ik iets verkeerds gezegd. Ik was in de veronderstelling dat die brug bij het paleis hoorde en dat je daar ook een klein stukje van het paleis zelf kon zien (het dak?) maar dan heb ik dat verkeerd en was dat waarschijnlijk een ander gebouw, sorry!
Ah, ok.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:59 schreef captaintokyo het volgende:
[..]
Nee, wat je zegt klopt wel, maar dat is dan ook zo'n beetje het enige wat je van het paleis kunt zien. Bijna niets dus.
Ik moet morgen weer naar kantoor. Een mooie gelegenheid om de blog even door te lezen.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:29 schreef matthijst het volgende:
Zeker te doen hoor.
Wij hebben ongeveer hetzelfde gedaan in 3 weken.
Weblog: http://mthalen-japan.blogspot.com/
In Kyoto is de golden pavillion een must
Verder is Nara wel leuk, en de Fushimi Inari shrine (op weg naar Nara).
In Kamakura kan je bij het station fietsen huren, dan kan je alle tempels langsfietsen![]()
We vertrekken in de tweede week van augustus en blijven 4 weken weg. Dat toernooi komt dus net te laat om nog mee te maken. Ik neem aan dat er buiten dit toernooi om nog andere wedstrijden zijn? Het hoeft overigens niet perse een wedstrijd te zijn, als we ergens naar toe kunnen waar deze worstelaars getraind worden of waar het een ander te beleven / zien valt m.b.t. sumo-worstelen zijn wij ook al tevreden.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:42 schreef captaintokyo het volgende:
1x in de 2 maanden is er een toernooi dat 15 dagen duurt. Dit jaar is het herfsttoernooi van 12 t/m 26 september in Tokio. Aan het begin van het toernooi vallen er nog geen beslissingen en spelen de hooggeplaatste worstelaars nog niet tegen elkaar. Als je op een doordeweekse dag gaat kun je in de eerste week over het algemeen makkelijk aan kaartjes komen.
Tussen de toernooien door zijn er wel zogenaamde tours waar alle beroemde worstelaars aan mee moeten doen. Dit kan overal in Japan zijn. Heb even op de Sumo site (http://www.sumo.or.jp/eng/) gekeken. Er staat (nog) geen gedetailleerde informatie op over komende zomer en hersft. Alleen dit:quote:Op zondag 21 februari 2010 16:15 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
We vertrekken in de tweede week van augustus en blijven 4 weken weg. Dat toernooi komt dus net te laat om nog mee te maken. Ik neem aan dat er buiten dit toernooi om nog andere wedstrijden zijn? Het hoeft overigens niet perse een wedstrijd te zijn, als we ergens naar toe kunnen waar deze worstelaars getraind worden of waar het een ander te beleven / zien valt m.b.t. sumo-worstelen zijn wij ook al tevreden.
Wij vonden het wel lachen daar, beetje rondfietsen, anders is het allemaal vrij ver lopen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:09 schreef Perenijsje het volgende:
Is Kamakura de stad bij uitstek om per fiets te verkennen? Sowieso is de fiets een perfect vervoermiddel om je te verplaatsen in steden. Eerder New York en Beijing op die manier ontdekt!Hoe leg je in je beste Japans uit dat de remmen moeten werken en dat de banden moeten worden opgepompt?
In het sumo stadium zit een klein museum , en in de wijk nabij zijn wel wat kleine trainingsruimtes, waar je gewoon naar binnen mag wandelen. Maar ook bij het stadium zijn ze 's-ochtends aan het trainen, alleen wel achter een hek.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:15 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
We vertrekken in de tweede week van augustus en blijven 4 weken weg. Dat toernooi komt dus net te laat om nog mee te maken. Ik neem aan dat er buiten dit toernooi om nog andere wedstrijden zijn? Het hoeft overigens niet perse een wedstrijd te zijn, als we ergens naar toe kunnen waar deze worstelaars getraind worden of waar het een ander te beleven / zien valt m.b.t. sumo-worstelen zijn wij ook al tevreden.
Ja helaas draaide hij niet om, en foto is precies tussen 2 spijlen door gemaakt.quote:
Als het al geen typisch Japans plaatje was geweest had ik gezegd: Only in Japan!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:18 schreef Moro het volgende:
[..]
In het sumo stadium zit een klein museum , en in de wijk nabij zijn wel wat kleine trainingsruimtes, waar je gewoon naar binnen mag wandelen. Maar ook bij het stadium zijn ze 's-ochtends aan het trainen, alleen wel achter een hek.
[ afbeelding ]
Danke schön!quote:In het sumo stadium zit een klein museum , en in de wijk nabij zijn wel wat kleine trainingsruimtes, waar je gewoon naar binnen mag wandelen. Maar ook bij het stadium zijn ze 's-ochtends aan het trainen, alleen wel achter een hek.
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt, maar zoals je hierboven kunt lezen, is mijn ervaring juist, dat het er compleet uitgestorven is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:55 schreef Dickbride het volgende:
Wat zijn de plekken om te zien tijdens Golden Week? Tokyo schijnt dan _nog_ drukker te zijn dan normaal (gasp)![]()
Bedankt! Ik had het topic nog niet goed doorgelezenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt, maar zoals je hierboven kunt lezen, is mijn ervaring juist, dat het er compleet uitgestorven is.
Ook in Tokyo met de Golden Week?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:42 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Bedankt! Ik had het topic nog niet goed doorgelezen![]()
Maar das juist mooi, dan ga ik een beetje uitrusten in Tokyo.
Yep! Jij dus ook? Ben je al es eerder in Tokyo/Japan geweest? Ik al vaker, dus als je tips/gids nodig hebt, zeg het maarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:57 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ook in Tokyo met de Golden Week?
Hmja, dat is goed om in het achterhoofd te houden. Gelukkig zijn tempels niet echt aan mij besteedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:13 schreef speknek het volgende:
Hmm mijn ervaring is niet dat het compleet uitgestorven is tijdens Golden Week, toch ook echt het tegenovergestelde. Senso-Ji was behoorlijk packed (zie plaatje; alleen erger tijdens Hana-Bi) en ook Nikko was in een lange rij mensen langs de leuke plekjes.
[ afbeelding ]
Jep! Ik ben erquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:08 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Yep! Jij dus ook? Ben je al es eerder in Tokyo/Japan geweest? Ik al vaker, dus als je tips/gids nodig hebt, zeg het maar.
edit: al wel dus, misschien moet ik een topic eerst eens lezen![]()
Hmm..dichtbij Tokyo he?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:18 schreef Melochan het volgende:
[..]
Jep! Ik ben erEn idd al vaker naar Japan geweest. Daarom hoef ik ook niet zozeer naar de drukke touristische trekpleisters zoals Senso-ji enzo, dat scheelt
![]()
Maar goed, tips zijn altijd welkom hoor! Nog leuke plekjes die we moeten zien die niet in de reisgidsen staan? Onontdekte hotelletjes? Kom maar op!
Thanks! Wat is er precies te doen? Google vertelt me niet zo heel veelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Hmm..dichtbij Tokyo he?
35°25'54.31"N, 139°14'17.03"O (Isehara, Kanagawa) ..een paar uurtjes rijden met trein vanaf Tokyo! Daar was ik bij mijn eerste trip geweest! Erg mooi...
Dat was wel een aantal jaren geleden dat ik daar was geweest! Wel tempelsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Melochan het volgende:
[..]
Thanks! Wat is er precies te doen? Google vertelt me niet zo heel veel
En evt iets in de buurt van Kyoto? Vriendlief wilt per sé daarheen.. Maar ik zie het niet zo zitten om alleen maar tempels te gaan kijkenHebben we afgelopen jaar al gedaan, maar goed, compromises he..
Bij de toeristische attracties is het uiteraard wel druk. Probeer bijvoorbeeld ook maar niet naar Hakone te komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:13 schreef speknek het volgende:
Hmm mijn ervaring is niet dat het compleet uitgestorven is tijdens Golden Week, toch ook echt het tegenovergestelde. Senso-Ji was behoorlijk packed (zie plaatje; alleen erger tijdens Hana-Bi) en ook Nikko was in een lange rij mensen langs de leuke plekjes.
Doe eens laten zien dan! Een verlaten Ginza op 3/4 mei ben ik wel benieuwd naar. Ik heb foto's van een veel te drukke Ginza tijdens een heet weekend in juliquote:Op zondag 28 februari 2010 09:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij de toeristische attracties is het uiteraard wel druk. Probeer bijvoorbeeld ook maar niet naar Hakone te komen.
Ik heb van Tokyo foto's van een verlaten Akihabara en Ginza op 3 of 4 mei.
Ja. Wat moet er in?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:31 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand zin om een leuke header voor het topic te maken?
Tja, hangt er vanaf waar je van houdt. Als je iets 'bijzonders' van Japan wilt zien, zou ik als jou was de volgende plekken bezoeken:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:18 schreef Melochan het volgende:
[..]
Jep! Ik ben erEn idd al vaker naar Japan geweest. Daarom hoef ik ook niet zozeer naar de drukke touristische trekpleisters zoals Senso-ji enzo, dat scheelt
![]()
Maar goed, tips zijn altijd welkom hoor! Nog leuke plekjes die we moeten zien die niet in de reisgidsen staan? Onontdekte hotelletjes? Kom maar op!
Jepquote:Op zondag 28 februari 2010 16:28 schreef Dickbride het volgende:
- In Akiba zit mijn favoriete "Maid Cafe" genaamd "MaiDreamin" waar je echt langs moet gaan. Je krijgt dan gegarandeerd je portie MOE binnen!![]()
Toen ik er was geen meisjes gezien. Ooit wel een keer een film gezien waar een geeky meisje er wel zat; geen idee wat de representativiteit is.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Melochan het volgende:
Is het eigenlijk wat voor een meisje? Een Maid Cafe? Kan ik daar ook gewoon gaan zitten en m'n ogen uit m'n kop kijken, of is het echt iets voor jongens?
Hmmja, met ketchup, Smaakte niet echt goed maar dat kan ook komen omdat ik niet begreep dat ik een "magic spell" die het eten lekkerder zou maken na moest doen, inclusief spreuk en gebaren...quote:
En daar ga je dus vrijwillig heen?quote:Op maandag 1 maart 2010 00:29 schreef Kyoshi het volgende:
[..]
Hmmja, met ketchup, Smaakte niet echt goed maar dat kan ook komen omdat ik niet begreep dat ik een "magic spell" die het eten lekkerder zou maken na moest doen, inclusief spreuk en gebaren...
nu snap ik animequote:Op maandag 1 maart 2010 00:29 schreef Kyoshi het volgende:
[..]
Hmmja, met ketchup, Smaakte niet echt goed maar dat kan ook komen omdat ik niet begreep dat ik een "magic spell" die het eten lekkerder zou maken na moest doen, inclusief spreuk en gebaren...
quote:Op maandag 1 maart 2010 08:34 schreef patatmetfriet het volgende:
Laatst met JAL gevlogen voor iets meer dan 600. Goedkoopste was toen British Airways, iets van 400/500, maar ik had geen zin in een overstap op Heathrow.
Nagoya heeft heel veel leuke plekjes, maar als je 1 ding in Nagoya kan zien, moet je echt naar het "Expo 2005 Aichi Commemorative Park". Naast het feit dat het gewoon een heel erg mooi park is, staat hier namelijk een levensechte versie van het huis van Satsuke en Mei, uit de film My Neighbor Totoro van Hayao Miyazaki!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:31 schreef gifkwal het volgende:
Emirates gaat vanaf mei ook op Amsterdam EN Tokyo vliegen, dus wellicht hebben die ook een goede deal (vaak wel namelijk).
Even uit nieuwsgierigheid: wat was je van plan in Nagoya te gaan doen? Mij leek het namelijk niet zo'n heel interessante stad vergeleken met andere plaatsen die je in die omgeving kan bezoeken.
Ik kom regelmatig meisjes tegen in Maid Cafe's, dus je zal niet echt opvallen hoor. En waarschijnlijk is het niet jouw ding, maar je moet het gewoon eens hebben meegemaaktquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef Melochan het volgende:
Happy Neko? Lopen daar echt katten rond enzo?
Maid Cafe's zijn dan weer niet zo mijn ding. Toen we in Akihabara liepen had ik al last van plaatsvervangende schaamteDie meisjes totally dressed up met paraplutjes enzo.. Is het eigenlijk wat voor een meisje? Een Maid Cafe? Kan ik daar ook gewoon gaan zitten en m'n ogen uit m'n kop kijken, of is het echt iets voor jongens?
enige watik wil zeggen is:quote:Op maandag 1 maart 2010 08:57 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig meisjes tegen in Maid Cafe's, dus je zal niet echt opvallen hoor. En waarschijnlijk is het niet jouw ding, maar je moet het gewoon eens hebben meegemaakt![]()
Dus ik zeg, gewoon proberen!
Wat leuk! Kan je dat huis ook in? Ben destijds Nagoya alleen maar doorgecrosst met de bullettrain, ik kende iemand die daar heeft gestudeerd en die zei dat er niet zoveel te beleven viel. Wellicht een volgende keer toch maar bezoeken.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:52 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Nagoya heeft heel veel leuke plekjes, maar als je 1 ding in Nagoya kan zien, moet je echt naar het "Expo 2005 Aichi Commemorative Park". Naast het feit dat het gewoon een heel erg mooi park is, staat hier namelijk een levensechte versie van het huis van Satsuke en Mei, uit de film My Neighbor Totoro van Hayao Miyazaki!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een aanrader!
Aeroflot, Emirates en Finnair voor indirect, JAL en KLM voor direct is het en beetje op het moment. Als je ook vanaf AMS, BRU of DUS kan vertrekken. Goedkoopste die ik pas heb gezien is AMS>NRT voor 540 met een lay over tijd van ~3 uur zowel heen als terug.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:46 schreef Pheno het volgende:
Is er een makkelijke manier om prijzen in de gaten te houden? Naast dit topic
Ik heb me wel op wat nieuwsbrieven gezet (Emirates nu ook net).
Je kan er zeker ook in! Wel je schoenen uitdoenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:27 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wat leuk! Kan je dat huis ook in? Ben destijds Nagoya alleen maar doorgecrosst met de bullettrain, ik kende iemand die daar heeft gestudeerd en die zei dat er niet zoveel te beleven viel. Wellicht een volgende keer toch maar bezoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |