abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76263972
Tadaaaaaaa!

Het vorige deel: Slank #907: Stardust is ook een badbruisbal

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door P.F op 31-12-2009 15:44:25 ]
pi_76263986
Van ongeveer 73 naar ongeveer 78 is maar 5 kilo hoor

En volgens mij is S gezelliger dan ooit EN zit ze beter in haar vel, ik zie het probleem niet zo?

En de periode van 25 december tot 1 januari is ook niet zo heel lang. Dus neem nog een oliebol en een glas champagne en doe vanaf 1 januari weer gezond! Champagne is by the way wel het drankje met de minste kcal Dus drink liever champagne met je vriendinnen dan een cocktail (En hoeveel mensen hier drinken niet 's ochtends een vruchtensapje en 's avonds een cola light + sterker drankje? dat is samen ook een cocktail qua kcal hoor !!!)

Oja. Ik ben blijvend 12 kilo afgevallen Dus luister vooral naar mij !
pi_76264166
oh vadsig ben ik al! Nou nog slank

blijvend 12 kg en blijvend 20 kg
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76264242
tvp

nog maar 3 beignets te gaan
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:33:36 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76264406
Even een snelle tvp. Fijne jaarwisseling alvast allemaal!
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:39:07 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76264654
hoi
Niet meer actief op Fok!
pi_76264670
hi!
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:40:45 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76264714
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
hi!
je had al een tvp geplaatst .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 december 2009 @ 14:41:21 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76264736
Ik vond Wall-E niet zo geweldig trouwens . Het eerste deel was leuk, maar het tweede deel niet.
Het filmpje dat eraan voorafgaat, met dat konijn, is wel episch! .
Niet meer actief op Fok!
pi_76264763
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
owh, das echt een naaistreek huup! maar ik vrees dat je er weinig aan kunt doen die ligt al in het magazijn inmiddels en die gaat pas maandag weer open..

hier liggen 8 mooie bladerdeegpakketjes klaar om gebakken te worden omnomnomnomnom, ze zien er prachtig uit, al zeg ik het zelf! Ik hoop maar dat iedereen ze lekker vindt!

overigens een goed voornemen voor 1 januari: nieuwe batterijen voor de weegschaal kopen
en nog een: coupeuse voor trouwjurk bellen voor afspraak half april. Als dat geen goed doel is om de komende maanden even die knop goed te vinden en vast te houden trouwen morgen is het jaar aangebroken dat we trouwen! Zo raar!
ja is ook wel zo van dat pakketje, maar ik word er een beetje zout van, het is al de zesde keer ofzo dat hij het doet. Vorige keer ook *dingdong* ik doe open, vrij rap ook nog, staat ie al bij de buren in de tuin een briefje te schrijven toen ik vroeg of hij niet wachtte tot er open werd gedaan zei ie dat hij haast had... je bent toch aan het werk of niet? Hoe kun je dan in hemelsnaam zo'n enorme haast hebben? Knurft.

En wat lijkt me dat spannend zeg! trouwen
ik wil ook zooo graag maar eerst maar ns sparen voor een groot feest ofzo want dat gaat er wel komen met al die indo-sleep-al-je-vage-vrienden-en-familieleden-mee-familie van mn lief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76264816
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Wall-E niet zo geweldig trouwens . Het eerste deel was leuk, maar het tweede deel niet.
ik heb een vriend die een jaar naar japan ging als afscheidskadootje de dvd gegeven van Pixar met al die korte filmpjes erop. Ik vind ze echt stuk voor stuk briljant
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 31 december 2009 @ 14:46:05 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76264915
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb een vriend die een jaar naar japan ging als afscheidskadootje de dvd gegeven van Pixar met al die korte filmpjes erop. Ik vind ze echt stuk voor stuk briljant
die moet ik ook nog eens hebben idd .
Maar Presto staat er niet op geloof ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_76264930
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
dat filmpje vooraf hebben we niet gezien

maar ik vond Wall-E lief de film was niet briljant zei ook al tegen Mr.Mo "eigenlijk is het een hele slechte film.." maar Wall-E zelf is echt te schattig !
Ja doei.
pi_76264957
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:48:02 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76264980
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat filmpje vooraf hebben we niet gezien

Echt, als je down bent, moet je deze even bekijken. Ik lig iedere keer weer in een deuk .

Which reminds me: ik heb nog een boxset met oude korte Disneyfilmpjes! . Zal ik? .
Niet meer actief op Fok!
pi_76265105
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

die moet ik ook nog eens hebben idd .
Maar Presto staat er niet op geloof ik .
nee klopt idd, volgens mij staat die er niet op.

hier heb ik zo beschamend hard om gelachen in de bioscoop

En Disneyfilms ik moet zó lachen om de dubbelzinnigheid van sommige grappen die ik als kind helemaal niet meekreeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76265239
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja is ook wel zo van dat pakketje, maar ik word er een beetje zout van, het is al de zesde keer ofzo dat hij het doet. Vorige keer ook *dingdong* ik doe open, vrij rap ook nog, staat ie al bij de buren in de tuin een briefje te schrijven toen ik vroeg of hij niet wachtte tot er open werd gedaan zei ie dat hij haast had... je bent toch aan het werk of niet? Hoe kun je dan in hemelsnaam zo'n enorme haast hebben? Knurft.
Nou ja.. ik troost me dan maar dat de postbodes het nu echt kut hebben
Mijn vader is 30 jaar postbode geweest en heeft gelukkig toen ze gingen schrappen in de banen op zijn 50ste nog een andere baan kunnen vinden maar dat wat er nu nog zit krijg loonsverlagingen en nou ja, dan zou ik ook niet meer happy met m'n baan zijn... (wat het niet goedpraat overigens!)
quote:
En wat lijkt me dat spannend zeg! trouwen
ik wil ook zooo graag maar eerst maar ns sparen voor een groot feest ofzo want dat gaat er wel komen met al die indo-sleep-al-je-vage-vrienden-en-familieleden-mee-familie van mn lief
Wij doen het niet al te groots, maar wel met een feest enzo
www.hetreirinck.nl <-- op deze boerderij, alles, van trouwen tot eten tot feest
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:58:47 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76265428
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:

Hahahaha, die kende ik nog niet! Supergrappig . Ik ga de rest van de filmpjes eens opzoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_76265449
wat schattig die boerderie! <3
Ik zat ook te denken om alles inderdaad van begin tot het eind op 1 locatie te doen (ja alles is al uitgedacht in mijn hoofd ). Want volgens mij is dat uiteindelijk veel goedkoper dan op een mooie locatie trouwen en dan weer een andere locatie afhuren voor eten en dan weer ergens een borrel/receptie.

Ik maakte me nooit zo druk om trouwen omdat ik zelf welgeteld iets van 8 familieleden heb ofzo had er nooit bij stilgestaan dat je je ook druk moet maken om de schoonfamilie... mn lief heeft zonder overdrijven denk ik 160 directe familieleden (ooms, tantes, neven/nichten) die allemaal wel van het soort zijn dat je het niet kunt maken om ze níét uit te nodigen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76265549
hier wordt het vanaf morgen heul druk zeker? zielig tvp'tje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76265598
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:02 schreef pinquit het volgende:
hier wordt het vanaf morgen heul druk zeker? zielig tvp'tje
haai
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76265619
hey huupel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 31 december 2009 @ 15:10:52 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76265892
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:59 schreef huuphuup het volgende:
wat schattig die boerderie! <3
Ik zat ook te denken om alles inderdaad van begin tot het eind op 1 locatie te doen (ja alles is al uitgedacht in mijn hoofd ). Want volgens mij is dat uiteindelijk veel goedkoper dan op een mooie locatie trouwen en dan weer een andere locatie afhuren voor eten en dan weer ergens een borrel/receptie.

Ik maakte me nooit zo druk om trouwen omdat ik zelf welgeteld iets van 8 familieleden heb ofzo had er nooit bij stilgestaan dat je je ook druk moet maken om de schoonfamilie... mn lief heeft zonder overdrijven denk ik 160 directe familieleden (ooms, tantes, neven/nichten) die allemaal wel van het soort zijn dat je het niet kunt maken om ze níét uit te nodigen
Toen mijn zus trouwde waren alleen ouders en broers en zussen + aanhang + kinderen uitgenodigd.
Daarnaast kun je nog een aantal goede vrienden uitnodigen, maar ooms, tantes, neven en nichten, no way! Zou ik zelf niet doen iig, alleen al niet omdat ik ze toch al nooit zie . Waarom zou ik ze dan wel op m'n bruiloft uitnodigen?

Wel een beetje lullig: toen m'n broer trouwde in '95 nodige 'ie 's middags de familie van m'n vader uit en 's avonds op het knalfeest mocht de familie van m'n moeder komen . Werd niet zo gewaardeerd toen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76266023
haha zomaar die splitsing

en tsja, de familie van mn lief komt uit Indonesië, niet uitnodigen is not done zeg maar, ze zijn ook een hele hechte familie, hij ziet ze redelijk vaak. Het is ook niet zo dat ik die mensen er niet bij wil hebben hoor! Absoluut niet, het zijn gewenste gasten wat mij betreft. Maar het zijn er zó veel en de één wel uitnodigen en de ander niet is ook weer zo wat, dus het wordt nog een hele hoofdbreker om dat goed uit te selecteren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 31 december 2009 @ 15:20:14 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76266238
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
haha zomaar die splitsing
Ja maar mijn vaders familie is gereformeerd en vrijgemaakt enzo, ergo een beetje suf + veel oudere mensen bovendien (sorry voor de refo's hier ) en die van m'n moeder is jeugdig en hip. Dus ik snap het op zich wel, hoewel het wel kwetsend was voor m'n vader.
quote:
en tsja, de familie van mn lief komt uit Indonesië, niet uitnodigen is not done zeg maar, ze zijn ook een hele hechte familie, hij ziet ze redelijk vaak. Het is ook niet zo dat ik die mensen er niet bij wil hebben hoor! Absoluut niet, het zijn gewenste gasten wat mij betreft. Maar het zijn er zó veel en de één wel uitnodigen en de ander niet is ook weer zo wat, dus het wordt nog een hele hoofdbreker om dat goed uit te selecteren.
Dan ligt het anders idd Het is maar net hoe je familie in elkaar zit. Ik heb een enorm grote familie. M'n vader en moeder komen beiden uit een gezin van zeven kinderen en aan m'n vaders kant hebben die kinderen vaak ook weer veel kinderen en hun kinderen ook weer; mijn vader is met zijn 67 jaar de jongste en ik heb een hoop achterneven en -nichten van mijn eigen leeftijd. Ik zie mijn ooms en tantes bijna nooit, neven en nichten ook niet. Ik ken ze niet eens allemaal .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')