abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76202089
Het vorige deel: Slank #906: 3 feestdagen in december, geen 30

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_76202145
Zag je die advertentie? Chatten en daten met volslanke mensen?!
pi_76202165
Oja de Stardust bruisbal ook afgelopen vakantie gebruikt
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:16:41 #4
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76202212
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef kwakz0r het volgende:
my sister's keeper. van de maker van the notebook. janken gegarandeerd. moet hem zelfs nog kijken, sprak er gisteren een vriend over die t niet droog kon houden bij die film... hij is al uit de bioscoop vandaan geloof ik...

ik wil nog zoveel films zien de komende tijd in de bios ook. wow...
Ik heb deze film in de bioscoop gezien. Inderdaad moeten huilen . Er zaten toen alleen hele puberale meisjes in de zaal die op alle zielige momenten in de film keihard gingen lachen. Heel irritant.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76202386
Ik TVP met een lijstje.

O: 1 sneetje geroosterd witbrood met eendenmousse en eentje met boter, frambozenjam en hagelslag en een gekookt eitje

L: 2x geroosterd brood met boter en serranoham

T: thee met 2 blokjes pure choco

T: wodka met gerookte zalm op warme toast met boter

D: lamsbout met honing mosterdsaus, rosevalaardappeltjes uit de oven en geglaceerde sperziebonen met lente-ui en sesamzaad. Toe vanille-ijs met citroensorbetijs.

pi_76202483
Oeh, oeh! Ik kan m'n iPhone ophalen. Kreeg een smsje!! Spann0nd!!
pi_76202488
Ik dacht dat mijn moeder overdreef met een 4e kerstdag, maar jij hebt zelfs een 5e
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:23:42 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76202560
Heb heul geen geduld voor een film

Trusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:25:49 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76202678
Ik heb ook een kwaliteitslijstje, in A'dam met zuslief en in de avond te laat thuis om te koken dus --> snackbar

O: stukje kerststol
L: spekpannekoek
T: warme choco en een blueberry muffin
D: grote loempia en een eggy burger

Ho hum. Ik beloof wederom beterschap.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76202685
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat mijn moeder overdreef met een 4e kerstdag, maar jij hebt zelfs een 5e
En nóg is het niet op. Maar ik heb wel heel veel in de vriezer gegooid. Alleen die kaas..........misschien maar een pasta maken met multi-kaassaus.

Ik kreeg vandaag m'n hocker binnen die bij mijn bank past. Hij is een tikkie aan de grote kant, maar het is wel heel lekker. Ik zit hier als een pashja met m'n benen omhoog!
pi_76202722
Hocker? Een chique voetenbank? Heel relaxt!
pi_76202725
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb heul geen geduld voor een film

Trusten
Dat had ik ook nooit....totdat ik mijn vriend tegenkwam (echt een filmfreak) en dankzij zijn filmsite is het ook wel leuk om films bij te houden en er op te stemmen (vind ik dan)
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:28:24 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76202809
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef conleche het volgende:

[..]

En nóg is het niet op. Maar ik heb wel heel veel in de vriezer gegooid. Alleen die kaas..........misschien maar een pasta maken met multi-kaassaus.

Ik kreeg vandaag m'n hocker binnen die bij mijn bank past. Hij is een tikkie aan de grote kant, maar het is wel heel lekker. Ik zit hier als een pashja met m'n benen omhoog!
Comfy is anders dunkt mien! </flauw>

"Hè? Pachaaa?"
pi_76202834
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef P.F het volgende:
Hocker? Een chique voetenbank? Heel relaxt!
Ja psies. En dattie verder m'n halve kamer in beslag neemt...........who cares. Ik denk dat als de kerstboom eenmaal weg is, ik het wel zo kan manoeuvreren dat het weer enigszins in verhouding lijkt. Hoop ik.

Hoe is het met jouw huisje?? Ik heb helemaal geen foto's meer gezien!
pi_76202838
ola... ik kijk top2000 a gogo dat vind ik leuk
Kwak
pi_76202907
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
Heel leuk zelfs!!! Maar ik heb het eerder op de avond al gezien. Zou best willen dat zo'n soort programma wekelijks zou zijn!!!
pi_76202919
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja psies. En dattie verder m'n halve kamer in beslag neemt...........who cares. Ik denk dat als de kerstboom eenmaal weg is, ik het wel zo kan manoeuvreren dat het weer enigszins in verhouding lijkt. Hoop ik.

Hoe is het met jouw huisje?? Ik heb helemaal geen foto's meer gezien!
Ik moet nog kasten.. En een kookplaatje Dus ik leef nog een beetje in de rotzooi.. Niet fotowaardig..
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:41:59 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76203542
Herkenbaar PFert, ik kom ook wel eens thuis en dan denk ik: "Mn huis is ontploft " En dan neem ik me weer voor om op te gaan ruimen *nieuwste voornemen: morgen!*

Nog een voornemen: mezelf morgenochtend bed uit sleuren om naar de sportschule te gaan, zodat ik in de avond thuis kan blijven Ben benieuwd... Op dagen dat het niet hoeft ben ik echt een luie bal gehakt

Trusten!
pi_76203713
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
Nou, daarvoor hoef je je helemaal niet te schamen! Wij kijken het via uitzendinggemist bij de koffie. Goeie mini-documentaires zitten er ook bij. Die bassiste vond ik geweldig (van het loopje tussen alle nummers door), Carol ...? Pijnlijk dat ze ook niet meer in de opnamestudio mocht kijken van die 2 nieuwe piefjes daar. Vond het een geweldige vrouw
pi_76203752
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Herkenbaar PFert, ik kom ook wel eens thuis en dan denk ik: "Mn huis is ontploft " En dan neem ik me weer voor om op te gaan ruimen *nieuwste voornemen: morgen!*

Nog een voornemen: mezelf morgenochtend bed uit sleuren om naar de sportschule te gaan, zodat ik in de avond thuis kan blijven Ben benieuwd... Op dagen dat het niet hoeft ben ik echt een luie bal gehakt

Trusten!
Hahaha.. Ik kan het alleen niet opruimen want ik heb geen kasten
En ik wou liever laarzen (die ik nog terug moet betalen) want kou is erger dan rommel !
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:46:26 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76203759
Ik bén aan het opruimen omdat mn vriend morgen weer thuiskomt, en het hier uitpuilt van mijn troep

Wel jammer dat ik ondertussen in een plas kattenkots ben gestapt
pi_76203850
Ik zou het wel leuk vinden om nu een kat op schoot te hebben !

Ik had een nieuw bandje gekocht voor "mijn" kat bij mijn ouders Metalic felblauw/zwart met tijgerprint. !
pi_76203923
Hij heeft nu een zwarte met strass steentjes, maar ondertussen heeft bijna iedere kat in de buurt zo een halsband. Zoo passé!
pi_76204096
kattenkots

My Sisters Keeper is mooi
Into the Wild vond ik een nare film over een nare egoistische jongen Mooi gemaakt, mooi gefilmd, Sean Penn

maar die stomme jongen verpestte alles... en de wereld maar vervloeken en kut vinden terwijl hij zelf geen greintje minder egoistisch was....

De rest moet ik nog zien. Avatar (op de beelden na) alleen maar slechte verhalen over gehoord en ik ben (zoals het een elitaire trut betaamt) vooral liefhebber van Filmhuisfilms

Morgen weer eens wat nieuwe neerhalen. Ciudade de dios vind ik te langdradig overigens net als Once Upon a time in the West
Ja doei.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:54:52 #25
331 Merel
Be here now.
pi_76204201
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

Merel: kusje op maakt beter En vallen doet iedereen wel es! Vooral deze winter
Ik ben niet gevallen door gladheid ofzo, gewoon door een loszittende stoeptegel. Al was er bij nadere inspectie geen losse stoeptegel te bekennen dus ik zal gewoon wel over m'n eigen voeten gestruikeld zijn, maar loszittende stoeptegel klinkt beter. Wat kunnen een paar suffe schaafwonden pijn doen! En m'n knie is stijf en m'n enkel doet pijn en ik voel me een enorme aansteller

Had ik LadyBlack eigenlijk al welkom geheten? Zo niet, dat alsnog HOOOOOOOOOI

Ik moet echt beter gaan eten, maar eigenlijk heb ik december gewoon al opgegeven en ga ik in januari wel gewoon weer aan de slag, die twee dagen hebben nu toch geen zin meer En volgens mij ga ik met O&N gewoon in m'n eentje thuisblijven. En dat vind ik eigenlijk wel prima
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')