ja is ook wel zo van dat pakketje, maar ik word er een beetje zout van, het is al de zesde keer ofzo dat hij het doet. Vorige keer ook *dingdong* ik doe open, vrij rap ook nog, staat ie al bij de buren in de tuin een briefje te schrijvenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
owh, das echt een naaistreek huup!maar ik vrees dat je er weinig aan kunt doen
die ligt al in het magazijn inmiddels
en die gaat pas maandag weer open..
hier liggen 8 mooie bladerdeegpakketjes klaar om gebakken te wordenomnomnomnomnom, ze zien er prachtig uit, al zeg ik het zelf! Ik hoop maar dat iedereen ze lekker vindt!
overigens een goed voornemen voor 1 januari: nieuwe batterijen voor de weegschaal kopen![]()
en nog een: coupeuse voor trouwjurk bellen voor afspraak half april. Als dat geen goed doel is om de komende maanden even die knop goed te vinden en vast te houdentrouwen
![]()
morgen is het jaar aangebroken dat we trouwen! Zo raar!
ik heb een vriend die een jaar naar japan ging als afscheidskadootje de dvd gegeven van Pixar met al die korte filmpjes erop. Ik vind ze echt stuk voor stuk briljantquote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Wall-E niet zo geweldig trouwens. Het eerste deel was leuk, maar het tweede deel niet.
Het filmpje dat eraan voorafgaat, met dat konijn, is wel episch!.
die moet ik ook nog eens hebben iddquote:Op donderdag 31 december 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb een vriend die een jaar naar japan ging als afscheidskadootje de dvd gegeven van Pixar met al die korte filmpjes erop. Ik vind ze echt stuk voor stuk briljant
dat filmpje vooraf hebben we niet gezienquote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Wall-E niet zo geweldig trouwens. Het eerste deel was leuk, maar het tweede deel niet.
Het filmpje dat eraan voorafgaat, met dat konijn, is wel episch!.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat filmpje vooraf hebben we niet gezien
nee klopt idd, volgens mij staat die er niet op.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die moet ik ook nog eens hebben idd.
Maar Presto staat er niet op geloof ik.
Nou ja.. ik troost me dan maar dat de postbodes het nu echt kut hebbenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja is ook wel zo van dat pakketje, maar ik word er een beetje zout van, het is al de zesde keer ofzo dat hij het doet. Vorige keer ook *dingdong* ik doe open, vrij rap ook nog, staat ie al bij de buren in de tuin een briefje te schrijventoen ik vroeg of hij niet wachtte tot er open werd gedaan zei ie dat hij haast had... je bent toch aan het werk of niet? Hoe kun je dan in hemelsnaam zo'n enorme haast hebben? Knurft.
Wij doen het niet al te groots, maar wel met een feest enzoquote:En wat lijkt me dat spannend zeg!trouwen
![]()
ik wil ook zooo graagmaar eerst maar ns sparen voor een groot feest ofzo want dat gaat er wel komen met al die indo-sleep-al-je-vage-vrienden-en-familieleden-mee-familie van mn lief
quote:
haaiquote:Op donderdag 31 december 2009 15:02 schreef pinquit het volgende:
hier wordt het vanaf morgen heul druk zeker?![]()
zielig tvp'tje
![]()
Toen mijn zus trouwde waren alleen ouders en broers en zussen + aanhang + kinderen uitgenodigd.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:59 schreef huuphuup het volgende:
wat schattigdie boerderie! <3
Ik zat ook te denken om alles inderdaad van begin tot het eind op 1 locatie te doen (ja alles is al uitgedacht in mijn hoofd). Want volgens mij is dat uiteindelijk veel goedkoper dan op een mooie locatie trouwen en dan weer een andere locatie afhuren voor eten en dan weer ergens een borrel/receptie.
Ik maakte me nooit zo druk om trouwen omdat ik zelf welgeteld iets van 8 familieleden heb ofzohad er nooit bij stilgestaan dat je je ook druk moet maken om de schoonfamilie... mn lief heeft zonder overdrijven denk ik 160 directe familieleden (ooms, tantes, neven/nichten) die allemaal wel van het soort zijn dat je het niet kunt maken om ze níét uit te nodigen
Ja maar mijn vaders familie is gereformeerd en vrijgemaakt enzo, ergo een beetje suf + veel oudere mensen bovendien (sorry voor de refo's hierquote:
Dan ligt het anders iddquote:en tsja, de familie van mn lief komt uit Indonesië, niet uitnodigen is not done zeg maar, ze zijn ook een hele hechte familie, hij ziet ze redelijk vaak. Het is ook niet zo dat ik die mensen er niet bij wil hebben hoor! Absoluut niet, het zijn gewenste gasten wat mij betreft. Maar het zijn er zó veelen de één wel uitnodigen en de ander niet is ook weer zo wat, dus het wordt nog een hele hoofdbreker om dat goed uit te selecteren.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef pinquit het volgende:
das niet zo moeilijk toch; jij verzint wie er van jou kant moet komen, hij verzint wie er van zijn kant moet komen!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
in de verkleedklerenhoek van de kinderspeelgoedwinkel![]()
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 15:02 schreef pinquit het volgende:
hier wordt het vanaf morgen heul druk zeker?![]()
zielig tvp'tje
![]()
Ik ook wel weerquote:
Ik vind persoonlijk Cava lekkerder dan champagne...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
Wij hebben een fles Cava zal ik een fles casave halen? aldus mijn liefik ben benieuwd, eerste keer weer een glas alcohol sinds 15 maanden
volgens mij heb k morgen een kater
Frituurpan met schone olie staat op de deel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |