Vorige week hadden ze hier nog genoeg liggen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:51 schreef Maria2.0 het volgende:
Nu zie ik weer de Catrice Royal Petrol voorbij komen en die wil ik nog zo graag hebbenHij is alleen niet te koop bij de Kruidvatten in mijn omgeving. Is hij uberhaupt nog wel te koop?
Dat is ook niet zo. Wat obli op had was een mood polish, andere nagellak doet dat niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef PartyHardy het volgende:
Haha ik was het topic in een keer aan het lezen en wou er net op reageren wat je in hemels naam in je hand had
Verder die verkleuring van je nagellak in heet water, ik had geen idee dat het zo werkte! ga ik ook eens proberen! Ik denk dat het te maken heeft doordat de moleculen/atomen in de nagellak reageren (uitzetten of zo) door de hitte en hierdoor veranderen, en je dat dan ziet als kleurverschil..Zoiets..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vorige week hadden ze hier nog genoeg liggen.Als ik weer in het dorp kom kijk ik wel even en dan neem ik er een voor je mee.
![]()
[..]
Dat is ook niet zo. Wat obli op had was een mood polish, andere nagellak doet dat niet.![]()
Ik vond die gele nagels met die beestjes van bernies (?) wel gaaf, verder ook weer mooie nagels.
Maar 'Glas in Lood' komt daarentegen wel weer heel crea en technisch onderlegd overquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
They'll find out eventually
Ik heb "mozaieken" er ook maar niet bij staan... vind dat altijd zo "puzzeleh en fietseh" overkomen![]()
leukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef maartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels.Nu heb ik trouwens hetzelfde, alleen dan met 'champagne-kleur'.
Leuk! Feestelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef maartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels.Nu heb ik trouwens hetzelfde, alleen dan met 'champagne-kleur'.
Oeh!! Yay! Die heb ik van de week ook nog voor mezelf gekochtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuk! Feestelijk.
P2 lak!
248 Rich.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit ooit eerder gehad?quote:U probeert transdesign.com te bereiken, maar u heeft een server bereikt die zich identificeert als www.transdesign.com. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie op de server, of door iets ernstigers. Een hacker op uw netwerk wil u misschien een nepversie laten bezoeken van transdesign.com, die mogelijk schadelijk is. U kunt beter niet verder gaan.
nooit last van gehad, maar sommige browsers zijn erg waarschuwend tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een vraagje tussendoor.. Ik wil een bestelling plaatsen bij TD, maar als ik door wil klikken naar de betaalpagina krijg ik een veiligheidswaarschuwing:
[..]
Heeft iemand dit ooit eerder gehad?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vorige week hadden ze hier nog genoeg liggen.Als ik weer in het dorp kom kijk ik wel even en dan neem ik er een voor je mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Nageltjes; Gosh sparkle met zwarte konad
[ afbeelding ]
(oei, en een gore haar, zie ik...)
leuk, beetje barok-achtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zo'n handige Harry bij het postagentschap die daar niet moeilijk over doet en als de postbode bij jou aan de deur staat en hij krijgt het er niet door zal hij heus wel even aanbellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:35 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Héél graag! Ik hoop dat ze ze nog hebben als je er langs gaat, woehoe!
Zou het wel door de brievenbus passen?
Het is een vloek, hoor je, een vloek...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Heel leuk maartjeh!
Obli, wats met het paars lately?
staat je leuk hoor, dat paarsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is een vloek, hoor je, een vloek...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Nageltjes; Gosh sparkle met zwarte konad
[ afbeelding ]
(oei, en een gore haar, zie ik...)
Lace!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice doggie..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Lindy! Wat voor ras is Sien?
[..]
Ik heb zo'n handige Harry bij het postagentschap die daar niet moeilijk over doet en als de postbode bij jou aan de deur staat en hij krijgt het er niet door zal hij heus wel even aanbellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Obli: lace??!! En dankje, ik zal het compliment doorgeven aan de doggie
@Mirjam: dankje!
@Snkr: dankje
Don't come closer, I might hurt you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |