Leuk! Feestelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef maartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels.Nu heb ik trouwens hetzelfde, alleen dan met 'champagne-kleur'.
Oeh!! Yay! Die heb ik van de week ook nog voor mezelf gekochtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuk! Feestelijk.
P2 lak!
248 Rich.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit ooit eerder gehad?quote:U probeert transdesign.com te bereiken, maar u heeft een server bereikt die zich identificeert als www.transdesign.com. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie op de server, of door iets ernstigers. Een hacker op uw netwerk wil u misschien een nepversie laten bezoeken van transdesign.com, die mogelijk schadelijk is. U kunt beter niet verder gaan.
nooit last van gehad, maar sommige browsers zijn erg waarschuwend tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een vraagje tussendoor.. Ik wil een bestelling plaatsen bij TD, maar als ik door wil klikken naar de betaalpagina krijg ik een veiligheidswaarschuwing:
[..]
Heeft iemand dit ooit eerder gehad?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vorige week hadden ze hier nog genoeg liggen.Als ik weer in het dorp kom kijk ik wel even en dan neem ik er een voor je mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Nageltjes; Gosh sparkle met zwarte konad
[ afbeelding ]
(oei, en een gore haar, zie ik...)
leuk, beetje barok-achtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zo'n handige Harry bij het postagentschap die daar niet moeilijk over doet en als de postbode bij jou aan de deur staat en hij krijgt het er niet door zal hij heus wel even aanbellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:35 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Héél graag! Ik hoop dat ze ze nog hebben als je er langs gaat, woehoe!
Zou het wel door de brievenbus passen?
Het is een vloek, hoor je, een vloek...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Heel leuk maartjeh!
Obli, wats met het paars lately?
staat je leuk hoor, dat paarsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is een vloek, hoor je, een vloek...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Nageltjes; Gosh sparkle met zwarte konad
[ afbeelding ]
(oei, en een gore haar, zie ik...)
Lace!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice doggie..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Lindy! Wat voor ras is Sien?
[..]
Ik heb zo'n handige Harry bij het postagentschap die daar niet moeilijk over doet en als de postbode bij jou aan de deur staat en hij krijgt het er niet door zal hij heus wel even aanbellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Obli: lace??!! En dankje, ik zal het compliment doorgeven aan de doggie
@Mirjam: dankje!
@Snkr: dankje
Don't come closer, I might hurt you
Mooi!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Hm heel slecht licht hier, het is die paars van de actionmet scheve witte stipjes, maar goed verveling heerste..
(haha mn vingers lijken worstjes)
en wat een leuke konadjes en kleurtjes hier weer allemaal
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:05 schreef snkr-xxx het volgende:
En Obli en paars, you know you love it
Kant aan mijn broek nagels, kant aan mijn broek nagels!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:07 schreef Lindytje het volgende:
@Obli: lace??!! En dankje, ik zal het compliment doorgeven aan de doggie
Is dit de kleur stroll?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:10 schreef Nieners het volgende:
Mooi Lindy!! En lieve hondjes.
Stroll:
[ afbeelding ]
Moet nog bijwerken. Sorry voor m'n stompjes.
Leuk!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Hm heel slecht licht hier, het is die paars van de actionmet scheve witte stipjes, maar goed verveling heerste..
(haha mn vingers lijken worstjes)
en wat een leuke konadjes en kleurtjes hier weer allemaal
Is de lak te dik? Of gewoon vervelend?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:54 schreef Nieners het volgende:
Jep, Obli.. van CG! Hij is echt mooi maar een pain in the ass om op te doen vind ik. Echt jammer!
thanks Lindy. Mooie nagels Joysa!
Mag ik er ook 1 als ze er nog zijn? De display staat in Eindhoven bij alle Kruidvatten maar nooooit die lakquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vorige week hadden ze hier nog genoeg liggen.Als ik weer in het dorp kom kijk ik wel even en dan neem ik er een voor je mee.
![]()
[..]
Dat is ook niet zo. Wat obli op had was een mood polish, andere nagellak doet dat niet.![]()
Ik vond die gele nagels met die beestjes van bernies (?) wel gaaf, verder ook weer mooie nagels.
Oei Essie's Neo Whimsical en Liliacism lijken me tofquote:Op zondag 3 januari 2010 10:19 schreef bernies het volgende:
[..]
Is de lak te dik? Of gewoon vervelend?
Zag trouwens op TD dat vanaf 6 januari de nieuwe Essie kleurtjes te koop zijn. Zal op 7 januari dan de nieuwe CG te koop zijn?
Eens!quote:Op zondag 3 januari 2010 10:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oei Essie's Neo Whimsical en Liliacism lijken me tof.
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:45 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop zo dat OPI Hong Kong ook snel uit is!.
Heb n.a.v. de geziene types op transdesign wel wat op zitten googlen, ze hebben wel mooie effecten ja!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:03 schreef bernies het volgende:
Ken en/of heeft iemand de CND Effects?
http://theedgeofsanity.org/?p=3689
Het is een topcoat met een toevoeging om je bestaande kleuren een ander effect te geven.
De opwinding als je bestelt, de dikke glimlach als je een mail krijgt dat het is geshipped..De juich en springbuien als het doosje binnenkomt en dan de eerste blik werpen op je nieuwe kleurtjes. Love it love it love it!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja ik ook, dan kan het gewoon in een bestelling!
Wat is dat trouwens met nagellak? We hebben hier samen genoeg lakjes om tot de vierde generatie na ons de nagels te laten lakken, maar toch willen we nog meer kleurtjes.... Iemand een verklaring?
da's vrouwen eigen denk ik... we raken zo snel gewend aan dingen als schoenen, tassen, jeans, nagellakjes etc. dat de nieuwigheidskick er af is. En dan heb je dus dringend nieuwe nodigquote:Op zondag 3 januari 2010 11:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja ik ook, dan kan het gewoon in een bestelling!
Wat is dat trouwens met nagellak? We hebben hier samen genoeg lakjes om tot de vierde generatie na ons de nagels te laten lakken, maar toch willen we nog meer kleurtjes.... Iemand een verklaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |