Mooi zo! En katertechnisch gezienquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Verbazend goed gelukkig!Thnx allemaal
En HAPPY 2010!!![]()
![]()
Wow, how nice!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:13 schreef romika het volgende:
Weer prachtige nagels allemaal!!
@Niena: Mooi hoor, de rest volgt wel hoor![]()
@Puckz: Sterkte met je rug en hopelijk heb je ondanks dat wel een fijne avond.
@Obli: Mooi geworden![]()
Nou na een middag klooien heb ik er eindelijk iets op gekregen![]()
Ik wens jullie ook allemaal een fantastische avond en de allerbeste wensen voor 2010.
En dat we maar veel nagels mogen lakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We'll always have Paris suede
Goed!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi zo! En katertechnisch gezien?
En dan poedersuiker morsenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:32 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, wat zijn oliebollen toch lekker
Heerlijk om die te eten in bed
Hoop dat iedereen een goede wisseling heeft gehad!
Haha, nee!! Ik had bijna van alle kleuren uit het rek er wel 1quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:00 schreef Linnie20v het volgende:
Sterkte Lindy!!!
Ik zie dat niet iedereen dezelfde kleurtjes heeft gewenst!
Dank je PeRi!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:12 schreef PeRi het volgende:
Happy new year ladies! Ik had heel saai eenkleurige nagels, van Carice - Nougat Praline en geen foto's want die had ik niet gemaakt en het is er net af want het was alweer gechipt dankzij het vele Kolonisten spelen van gisteravond en sleutelen aan mn nieuwe laptop (VAIO ftw) en mn externe hdd formatteren die van de week doodging ( I lost everything
).
Romika, erg mooie nagels!
Nu ik beter kijk zie ik het ja, met een snelle blik lijkt het net zo'n simpel plakkertje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:36 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind dit stiekem echt ontzettend mooi, net of er studs opzitten![]()
[ afbeelding ]
Echt gaaf ja!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:36 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind dit stiekem echt ontzettend mooi, net of er studs opzitten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:32 schreef Lindytje het volgende:
P2 legertje:
[ afbeelding ]
Mijn stompjes:
[ afbeelding ]
Ik denk dat er iets inzit wat reageert op hitte.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wat doet heet water voor nagels dan?
Ja ik zie dat de kleur veranderd wordt, maar hoe kan dat?
Is die van MiMuquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:51 schreef Oblivion het volgende:
Heb maar eens een nagellak opgedaan die ik nog nooit heb opgedaan..![]()
En hij is best heel erg mooi..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee nagels in heet water gedipt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een giller, hoe kan je deze nou over het hoofd zien?
mnooh! moodnagellak!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:51 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij jou staat hij prachtigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:51 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paars is echtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:01 schreef Skaai het volgende:
Mijn pinknagel is heel kort afgescheurd, ik zal nog eens de tas van een gekke Indiër visiteren.
Maar gisteren heb ik eindelijk de Action lakjes gekocht en heb er net paars op gesmeerd, leuk. Droogt wel rete snel zeg
, eens kijken of ze de nacht overleven
.
Je moet wel een beetje je normale gewoontes wijzigen. Bijv. een blikje drinken maak je open met de zijkant van je duim of 1 of ander object (sleutel ofzo)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Alweer 2 nagels afgebroken.De tips zaten er echt niet goed op deze keer. Maandag gelukkig weer voor nieuwe, het ziet er nu zo lelijk uit.
Misschien ben ik ook wel gewoon te lomp.
Nouja, daar heb ik geen last van, ik drink nooit blikjes drinken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje je normale gewoontes wijzigen. Bijv. een blikje drinken maak je open met de zijkant van je duim of 1 of ander object (sleutel ofzo)
doe je toch gewoon die ene nagel opnieuw? zo gepieptquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:24 schreef Diconnected het volgende:
Godver. Is er gewoon een heel stuk van m'n rechterduimnagel gechipt. Als het ware m'n tip, die ligt er gewoon helemaal af. En de rest zit nog zo mooi. Zucht.
Dat ik daar zelf niet aan heb gedachtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
doe je toch gewoon die ene nagel opnieuw? zo gepiept
Enne Obli, MiMu Modderkleurtjes staan jou blijkbaar ook al goed![]()
Nou ziet er best netjes uit hoor!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
zo teruglezen, eerst maar mijn faalpoging tot patroon-konadden
[ afbeelding ]
allejezus, wat een uitdaging om het er recht op te krijgen, wat dus niet gelukt is
Maar ik ga veel oefenen!
en ik laat het er op zitten, want als je niet nauw kijkt ziet het er best leuk uit. Retro
tofquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
allejezus, wat een uitdaging om het er recht op te krijgen, wat dus niet gelukt is
Maar ik ga veel oefenen!
en ik laat het er op zitten, want als je niet nauw kijkt ziet het er best leuk uit. Retro
Daarom! Ik vind ze gaaf.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
het scheelt dat ze allemaal onder dezelfde hoek scheef zitten, dan lijkt het of het zo hoort
Da's toch geen faalpoging? Ziet er netjes uit hoor!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik ga veel oefenen!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:00 schreef buzzwheedle het volgende:
een heeel gelukkig nieuwjaarallemaal met mooie nagels
dit waren m'n oud en nieuw nagels met m'n super kitsch jurk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi Buzzwheedle....past perfect bij je jurk hoor!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:00 schreef buzzwheedle het volgende:
een heeel gelukkig nieuwjaarallemaal met mooie nagels
dit waren m'n oud en nieuw nagels met m'n super kitsch jurk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:49 schreef Debsterr het volgende:
Buzzwheedle en SQ, tof!
Ik heb gister de stash van oma gekregen, ik zal Seche Vite restore moeten bestellen! Allemaal rood/roze/bruin en tinten daar tussenin.
Zijn dat niet gewoon de universele oma kleurenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Hebben wij stiekem dezelfde oma?
Wow, jouw nagels!quote:
Oh lief.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:45 schreef snkr-xxx het volgende:
ObliZo beter? Dan doe ik die ook bij 't blog
![]()
Thanks dames![]()
![]()
Buzzwheedle, *noteert* Mooi kleurtje hoor![]()
Noek, ik ben geen expert, maar misschien heb je te dunne gellaag erop zitten?
En MiMu, mijn moeder was zo verliefd op die van Obli, dat ze er 2 van Ebay heeft geplukt, en ik mocht er eentje hebben
Hehehehe die heeft ze van jou.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef romika het volgende:
@SNKR: Mooiiiiiiiiiiiiii en wat een prachtige nagels heb je toch
Hihi ik zag je net op MissLipglossquote:
Prachtige avatar!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:45 schreef snkr-xxx het volgende:
ObliZo beter? Dan doe ik die ook bij 't blog
![]()
Thanks dames![]()
![]()
Buzzwheedle, *noteert* Mooi kleurtje hoor![]()
Noek, ik ben geen expert, maar misschien heb je te dunne gellaag erop zitten?
En MiMu, mijn moeder was zo verliefd op die van Obli, dat ze er 2 van Ebay heeft geplukt, en ik mocht er eentje hebben
Oranjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:47 schreef Sarabi het volgende:
Ahh hier zijn jullie
Nog allemaal de beste wensen!
Iemand nog voorkeuren welke kleuren het beste bij een zwarte konad passen?
Heb tot nu toe alleen nog maar de witte geprobeerd en wil nu wel weer iets anders
Mooie kleurcombinatie! Is toch netjes gedaan? Scheef Shmeefquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik ga veel oefenen!
quote:
Ja he? Ik ben net ff binnen gewipt en de Koraal, Roze en Zwarte gehaald. Wit was opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:48 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, eindelijk de paarse lak van de action weten te bemachtigen, hij is leuk!
Ziet er goed uit hoor puckzzz!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja he? Ik ben net ff binnen gewipt en de Koraal, Roze en Zwarte gehaald. Wit was op
Gisteren 7 uur () lang bezig geweest mijn badgeljob te herstellen. Is nog niet perfect maar iig al een heel stuk beter.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ik ga maar meteen voor een foute combiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oranje![]()
Nee, alle kleuren kunnen bij zwart, zolang je maar wat contrast hebt toch?
rood met zwart is niet fout joh!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga maar meteen voor een foute combi
Heb voor rood gekozen, zometeen maar eens aan de slag gaan
Guess was dat volgens mijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:25 schreef bernies het volgende:
@Puckzzz: Netjes gedaan zeg!
Hoe'st met je rug? Beter al?
@ snkr-xxx: Je weet dat ik niet meer reageer op je nagels![]()
Wie was er ook alweer zwanger hier? En vooral hoe lang nog?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rood met zwart is niet fout joh!
Geel met zwart, okee, maar rood met zwart is gewoon leuk
Geel met zwart:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rood met zwart is niet fout joh!
Geel met zwart, okee, maar rood met zwart is gewoon leuk
Zag al gelijk dat het een zoutvaatje is, op de foto met een buttplug is zo 2009....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat ik in een ander topic al drie keer de vraag heb gekregen of ik nu een buttplug in mijn hand had bij het posten van mijn nagelfoto, hier ook even de verduidelijking. Mochten mensen rare dingen denken. Mijn buttplug is namelijk zwart
[ afbeelding ]
Het is een zoutvaatje
ja, vind ik ook, en wie heeft er nou een witte buttplugquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:58 schreef bernies het volgende:
[..]
Zag al gelijk dat het een zoutvaatje is, op de foto met een buttplug is zo 2009....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |