Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Als jullie het maar latenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
En het is nog geen nieuw jaar. Deze KSC kan vandaag best wel eens vol gepost worden namelijk.
ik ken hemquote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
je hebt GF goed ingeschat. Die zat alweer Fap5'end klaar om naar de lapo te spammen.
Precies. GF nokken nu.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
je hebt GF goed ingeschat. Die zat alweer Fap5'end klaar om naar de lapo te spammen.
DaMuckquote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
En het is nog geen nieuw jaar. Deze KSC kan vandaag best wel eens vol gepost worden namelijk.
ik heb weinig tijd dus aan mij zal het niet liggenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
tvp.
Damuck.
[..]
Als jullie het maar laten.
Spammertjes!
WOKquote:
Ik heb gisteren oliebollen gehad als avondeten. Ik vond dat toch een beter alternatief dan eten opwarmen in de magnetron.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ze van de week al gebakken. Ik heb nu net dus de oven aangezet om er weer een paar op te warmen voor een vroege lunch.
Ik had ze gisteren als lunch toen ik terugkwam uit het duin. En vandaag dus ook weer als lunch. Er liggen er alweer een paar op te warmen in de oven nuquote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb gisteren oliebollen gehad als avondeten. Ik vond dat toch een beter alternatief dan eten opwarmen in de magnetron.
brrrrrr....quote:Op donderdag 31 december 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ze gisteren als lunch toen ik terugkwam uit het duin. En vandaag dus ook weer als lunch. Er liggen er alweer een paar op te warmen in de oven nu.
Engelse ziekte?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
jaar afsluiting doen voor de accountant![]()
maar dan ben ik er maar vanaf.
Tweetyquote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb gisteren oliebollen gehad als avondeten. Ik vond dat toch een beter alternatief dan eten opwarmen in de magnetron.
Symquote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef Symphonic het volgende:
DaMuck
Ik ga zo eerst de kids eens uit hun bedje rammelen.
Ze hebben nu lang genoeg geslapen
Marcquote:Op donderdag 31 december 2009 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
Spammennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
grappig, ik had er nog nooit van gehoord, en ik maak mezelf er regelmatig schuldig aanquote:
vergat ik bijna SjowHanquote:
ik wist het eerlijk gezegd ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
grappig, ik had er nog nooit van gehoord, en ik maak mezelf er regelmatig schuldig aan
collega's ?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe kan jij Swojahn nou vergeten GF, jullie zijn bijna collega's.
hoe smaken de oliebollen Tweetyquote:
daar mag ik morgen aan gaan beginnenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
jaar afsluiting doen voor de accountant![]()
maar dan ben ik er maar vanaf.
ben ik blij dat wij hier in het "buitengebied" zittenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
Kunnen ze die kutpubers dat klotevuurwerk niet gewoon afpakken?.
Het lijkt wel oorlog hiet met dat geknal steeds. De flat stond net te trillen op zijn fundamenten. Al dat nog ontbreekt is het luchtalarm.
whehehehequote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie zitten allebei in de seksindustrie. Jij in Limburg, en Sjowhan op FOK!
Dat is heeel irritant en het gaat de hele dag door.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt wel oorlog hiet met dat geknal steeds. De flat stond net te trillen op zijn fundamenten. Al dat nog ontbreekt is het luchtalarm.
Niets afpakkenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
Dat mogen ze wat mij betreft in Nederland ook instellen. Gewoon geen consumentenvuurwerk meer verkopen. Organiseer per gemeente een of meer professionele vuurwerkshows met oud en nieuw. Het is niet alleen veiliger, maar als je met de hele buurt naar één plek gaat voor het vuurwerk, dan spreek je ook nog eens mensen, dus het is ook nog eens gezelliger.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is heeel irritant en het gaat de hele dag door.
ik ben wel blij dat in Portugal geen individueel vuurwerk afgestoken mag worden.
Fijne jaarwisselingquote:
dat mogen ze van mij in heel europa invoerenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mogen ze wat mij betreft in Nederland ook instellen. Gewoon geen consumentenvuurwerk meer verkopen. Organiseer per gemeente een of meer professionele vuurwerkshows met oud en nieuw. Het is niet alleen veiliger, maar als je met de hele buurt naar één plek gaat voor het vuurwerk, dan spreek je ook nog eens mensen, dus het is ook nog eens gezelliger.
Gezellig, een beetje in de sfeer van dat strandfeestquote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mogen ze wat mij betreft in Nederland ook instellen. Gewoon geen consumentenvuurwerk meer verkopen. Organiseer per gemeente een of meer professionele vuurwerkshows met oud en nieuw. Het is niet alleen veiliger, maar als je met de hele buurt naar één plek gaat voor het vuurwerk, dan spreek je ook nog eens mensen, dus het is ook nog eens gezelliger.
morgen is weer voorbijquote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
De hele dag scheurenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:32 schreef Klonk het volgende:
Ikke niet, ik heb een superdeluxescheurmobiel meegekregen van het verhuurbedrijf, met van die flippertjes aan het stuur, autorijden is net een spelletje zo
Zou het morgen echt voorbij zijn? Vaak is dat restanten dagquote:Op donderdag 31 december 2009 13:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
morgen is weer voorbij![]()
ola iedereen
Have funquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Klonk het volgende:
We zijn er vandoor
tot in het nieuwe jaar
de kindertjes knallen nog alles op, maar de volwassenen leggen het overschot een jaartje in de dressoirquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het morgen echt voorbij zijn? Vaak is dat restanten dag
De uitbreidingssets al gevonden?
Hoi
Smakelijk en feest ze straksquote:Op donderdag 31 december 2009 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga de hort op. Hapje eten, douchen, omkleden en dan eens uitvogelen hoe we bij de nachtclub komen. Vooralsnog is er geen file.
Das omdat de donderdagmiddag nog niet over isquote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Kon het niet laten, en het is nog geen vrijdagmiddag ook nog.
Selamat tahun baru 2010!
whehehequote:Op donderdag 31 december 2009 13:32 schreef Klonk het volgende:
Ikke niet, ik heb een superdeluxescheurmobiel meegekregen van het verhuurbedrijf, met van die flippertjes aan het stuur, autorijden is net een spelletje zo
JFquote:Op donderdag 31 december 2009 13:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
morgen is weer voorbij![]()
ola iedereen
fijne jaarwisseling Klonkquote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Klonk het volgende:
We zijn er vandoor
tot in het nieuwe jaar
eet zequote:Op donderdag 31 december 2009 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga de hort op. Hapje eten, douchen, omkleden en dan eens uitvogelen hoe we bij de nachtclub komen. Vooralsnog is er geen file.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Selamat tahun baru 2010!
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das omdat de donderdagmiddag nog niet over is
Hoe tafels? Waar is de grond dan voor?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffff
heel het restaurant aan het ombouwen![]()
extra tafels erbij aan het zetten anders krijgen we de schalen met koud buffet niet kwijt
Selamat tahun baru 2010quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Selamat tahun baru 2010!
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe tafels? Waar is de grond dan voor?
Je gasten welquote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
eten mag je niet op de grond zetten
Gewoon goed schoonmaken, zodat je gasten wél van de vloer kunnen eten dan!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
eten mag je niet op de grond zetten
Hoezo schoonmaken? Juist niet. Dan alleen wel al je gerechten een naam geven die eindigen op .... verrassingsmenuquote:Op donderdag 31 december 2009 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon goed schoonmaken, zodat je gasten wél van de vloer kunnen eten dan!
Ohhh, wat erg nou. Maar je hebt wel fok!.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik ben nou al moe en ik moet nog tot morgen een uur of 10
Nee, maar ik zit dan ook nog op mijn werkquote:Op donderdag 31 december 2009 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heyy....Marc.![]()
![]()
Heb je al oliebollen en appel dingen gehaald? Verse.
Vloerkadetten ipv stokbrood.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo schoonmaken? Juist niet. Dan alleen wel al je gerechten een naam geven die eindigen op .... verrassingsmenu
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit dan ook nog op mijn werk
Hoi Bengeltjequote:Op donderdag 31 december 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat wist ik niet.
Stomme gedachte ook dat vandaag de meesten wel vrij hebben.
Dm.
Op een of andere manier krijg ik hier mental images bij die mijn eetlust niet bevorderen....quote:Op donderdag 31 december 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vloerkadetten ipv stokbrood.
En daar waar de avond daarvoor klanten zijn beziggeweest:
Het Jaap en Mieke-verrassingsmenu.
Het Leo en Patriciamenu met vandaag extra Joopsaus...
Bengelquote:Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh, wat erg nou. Maar je hebt wel fok!.
Heb ik je wel verteldquote:Op donderdag 31 december 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat wist ik niet.
Stomme gedachte ook dat vandaag de meesten wel vrij hebben.
Dm.
dat welquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon goed schoonmaken, zodat je gasten wél van de vloer kunnen eten dan!
vetkeesquote:Op donderdag 31 december 2009 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo schoonmaken? Juist niet. Dan alleen wel al je gerechten een naam geven die eindigen op .... verrassingsmenu
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vloerkadetten ipv stokbrood.
En daar waar de avond daarvoor klanten zijn beziggeweest:
Het Jaap en Mieke-verrassingsmenu.
Het Leo en Patriciamenu met vandaag extra Joopsaus...
ik ookquote:Op donderdag 31 december 2009 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit dan ook nog op mijn werk
ik ookquote:Op donderdag 31 december 2009 15:52 schreef Symphonic het volgende:
Hoi B.
[..]
Op een of andere manier krijg ik hier mental images bij die mijn eetlust niet bevorderen....
Bij die joopsaus? Kan ik me iets bij voorstellen, ik heb ook geen smakelijke gedachtes bij Joopsaus.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:52 schreef Symphonic het volgende:
Hoi B.
[..]
Op een of andere manier krijg ik hier mental images bij die mijn eetlust niet bevorderen....
Goldi.quote:
Is die er dan nog? Ga je ze dan opeten achter de pc of ga je nog ergens heen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik je wel verteld
Maar op de weg naar huis kan ik dus langs de oudhollandsegebakkraam
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goldi.Tot hoe laat moet je? Morgenvroeg?
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga richting huis, tot straks of een spannende avond
Blijf je dan wel zo lang wakker?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot de laatste gasten weggaan.
en de vorige jaren is dat niet voor 8 uur geweest
Misschien tot straks.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga richting huis, tot straks of een spannende avond
Zeg je dat ook tegen je gasten?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en voorzichtig met de sterretjes
whehehehequote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijf je dan wel zo lang wakker?![]()
en de rest van de familie zitten te kijken wat heeft hij nouquote:Op donderdag 31 december 2009 16:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De tranen biggelen nu echt over mijn wangen
Sorryquote:Op donderdag 31 december 2009 16:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De tranen biggelen nu echt over mijn wangen
zijn koffie is iig niet over het scherm gegaanquote:
net nietquote:Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn koffie is iig niet over het scherm gegaan
jij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 16:30 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Druk , druk , druk vandaag.
Toch iedereen een prettige jaarwisseling gewenst!
Tot in 't nieuwe jaar
![]()
[ afbeelding ]
Een prettig uiteinde, een prettig eind erin ....,.
friemelquote:Op donderdag 31 december 2009 16:30 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Druk , druk , druk vandaag.
Toch iedereen een prettige jaarwisseling gewenst!
Tot in 't nieuwe jaar
![]()
[ afbeelding ]
Een prettig uiteinde, een prettig eind erin ....,.
Tweetyquote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen,
alvast een fijne jaarwisseling!
Ik kom morgen denk ik niet meer online, dus ben ik op zn vroegst maandag als ik weer aan het werk moet online!
Groetjess
Jij ook alvast een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen,
alvast een fijne jaarwisseling!
Ik kom morgen denk ik niet meer online, dus ben ik op zn vroegst maandag als ik weer aan het werk moet online!
Groetjess
Zoals ik ook al tegenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga ff wat pitten
laters
en diegene die ik dit jaar niet meer zie,
een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook alvast een fijne jaarwisseling.
En tot volgend jaar.
gelukkig nieuwjaarquote:Op donderdag 31 december 2009 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Voor die er vanavond niet zijn,
een mooie jaarwisseling
stoken ze niet bij jouw op het werkquote:
tot volgend jaar Symquote:Op donderdag 31 december 2009 17:07 schreef Symphonic het volgende:
Tweet en GF: Hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar
zoals ik ook tegen Sym zeiquote:Op donderdag 31 december 2009 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik ook al tegenTweety
zei:
[..]
en een fijn jaarwisselingquote:
dus voor mij nietquote:Op donderdag 31 december 2009 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Voor die er vanavond niet zijn,
een mooie jaarwisseling
hetzelfde voor jouw kerelquote:Op donderdag 31 december 2009 19:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gelukkig nieuwjaar
even een opkikker liedje
Ik weet een goed voornemen voor jou voor 2010: multiquotenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
en met deze SEXTET eindig ik![]()
ik ga werken
ik heb geen goed voornemens voor 2010 nodig ik heb 2009 alles al goed gedaanquote:Op donderdag 31 december 2009 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet een goed voornemen voor jou voor 2010: multiquoten.
hetzelfde Symquote:Op donderdag 31 december 2009 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo ook afscheid nemen van de computer voor dit jaar.
Allemaal een fijne jaarwisseling, eet genoeg, drink niet teveel en voorzichtig met vuurwerki![]()
Nee, want jou spreek ik blijkbaar nogquote:
Behalve het multiquoten danquote:Op donderdag 31 december 2009 21:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen goed voornemens voor 2010 nodig ik heb 2009 alles al goed gedaan
Fijne jaarwisseling Symphonicquote:Op donderdag 31 december 2009 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo ook afscheid nemen van de computer voor dit jaar.
Allemaal een fijne jaarwisseling, eet genoeg, drink niet teveel en voorzichtig met vuurwerki![]()
Die tweede ken ik. Is goed jaquote:Op donderdag 31 december 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
Beide films waren best goed.
The Hangover is erg grappig, en het plot zit voor een komedie zelfs goed in elkaar!.
National Treasure 2 was ook het kijken zeker waard. Leuke avonturenfilm met actie en ook humor erin.
Het is me wel duidelijk geworden waar Dan Brown inspiratie vandaan heeft gehaald voor The Lost Symbolquote:Op donderdag 31 december 2009 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die tweede ken ik. Is goed ja
Die moet ik nog lezen, ligt al weten te wachtenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is me wel duidelijk geworden waar Dan Brown inspiratie vandaan heeft gehaald voor The Lost Symbol.
Ik kan het lezen van dat boek aanbevelenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet ik nog lezen, ligt al weten te wachten
Bierquote:Op donderdag 31 december 2009 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie drinkt er nu nog koffie? Kom mensen het is bier en wijn tijd nu.
Waterquote:Op donderdag 31 december 2009 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie drinkt er nu nog koffie? Kom mensen het is bier en wijn tijd nu.
*de nummer 1 is voorspelbaar, dus die vermeld ik alleen nog als die verrassend isquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 074 indahnesia.com
03. 034 Symphonic
04. 032 marcb1974
05. 031 DaMart
06. 013 Klonk
07. 012 --Tweety--
08. 011 Sjowhan
09. 009 friemelaar
10. 006 wel.o.k
11. 006 Bengeltje
12. 002 MPG
13. 002 john-frusciante
14. 001 gebrokenglas
15. 001 cablegunmaster
16. 001 Pheno
Reeks-statistieken!
*zoals hier dusquote:Top 100 van donderdag 31 december 2009
29. 130 Symphonic
31. 127 goldfinger1963
70. 081 indahnesia.com
Jouw sms was ook getimed. Exact om 00:06:37quote:
Hoe vaak heb je hem ontvangen? Want ik moest 3 keer op verzenden drukken voordat hij alles kon verzenden... en ik drukte om 0:00 al voor de eerste keer op verzendenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:17 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw sms was ook getimed. Exact om 00:06:37
1xquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem ontvangen? Want ik moest 3 keer op verzenden drukken voordat hij alles kon verzenden... en ik drukte om 0:00 al voor de eerste keer op verzenden.
quote:Overigens kreeg ik ook een sms van Telfort, met het verzoek op te waarderen omdat ze mijn sms'jes niet van mijn beltegoed konden afschrijven. Niet vreemd als je je bedenkt dat ik gewoon een abonnement heb.
Jij ook gelukkig nieuwjaar en goede vlucht morgenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:26 schreef --Tweety-- het volgende:
Gelukkig nieuw jaar iedereen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben net terug van het feest bij mn zus, twas gezellig en ik vond het jammer dat ik zo vroeg weg moest, maarjah, het vliegen naar Engeland zal de nodige energie kosten dus moet ik verstandig doen en in elk geval een beetje slapen!!!![]()
Groetjes.
sorry ik heb het te druk gehadquote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, want jou spreek ik blijkbaar nog
dat doe ik alquote:
idemquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:36 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben het oude jaar uitgepost gisteren?
De KSC*:
[..]
![]()
![]()
![]()
de volgende keer doe ik jouw cijfers posten![]()
*de nummer 1 is voorspelbaar, dus die vermeld ik alleen nog als die verrassend is.
FOK!:
[..]
*zoals hier dus.
zo vroeg alquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:32 schreef DaMart het volgende:
Maar ik vind het mooi geweest. Ik ga voor het eerst in 2010 eens mijn bed opzoeken.
je gaat zelf fladerenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:26 schreef --Tweety-- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben net terug van het feest bij mn zus, twas gezellig en ik vond het jammer dat ik zo vroeg weg moest, maarjah, het vliegen naar Engeland zal de nodige energie kosten dus moet ik verstandig doen en in elk geval een beetje slapen!!!![]()
Groetjes.
heb jij al geslapenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:16 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.nl/index.php?blog=15
Even geen gezeik over Enters en alineasering. Zit nog een foutje in :p dat ik ernog uit moet halen ^^ maar hierbij mijn Ei
Paginasering haal ik er morgen of overmorgen wel in :p een stom iets wat fout is gegaan.![]()
JF ook voor jouw een gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
erg exact![]()
![]()
merryhappy new year
morgenquote:
quote:Top 100 van donderdag 31 december 2009
29. 130 Symphonic
31. 127 goldfinger1963
70. 081 indahnesia.com
paar uurtjes is genoeg. Net terug van de lunch en een film. Nu dus even een uurtje platquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij al geslapen![]()
ik ga straks ook wat slapen
Statistieken van vorig jaar. Hoe nutteloosquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou hier de cijfers van de top 100 van Fok!
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar en als we je niet meer spreken alvast een goede vluchtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:26 schreef --Tweety-- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes.
Niet zo zeuren, de FOK!-cijfers illustreerden mooi wanneer er sprake is van een onverwachte volgordequote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de volgende keer doe ik jouw cijfers posten![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou hier de cijfers van de top 100 van Fok!
[..]
Nog een uur later dan gepland hoor. Maar er was nog te veel herrie buiten om eerder al te kunnen slapenquote:
jou.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF ook voor jouw een gelukkig nieuwjaar![]()
LL is net vertrokken naar jouw toe
Eetsmakelijk!quote:
Goedemorgen Symphonicquote:
Marcquote:
Indahquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's een goeie nieuwjaarswens voor het jaar 2029
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Statistieken van vorig jaar. Hoe nutteloos
quote:
quote:
Goedemorgenquote:
Dat is nooit een goede nieuwjaarswensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's een goeie nieuwjaarswens voor het jaar 2029
Hoiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen
Zijn er ook gehele 2009 jaar statistieken?![]()
DMquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:11 schreef DaMart het volgende:
Marc.
En ik probeer nu het goede voorbeeld te geven.
Volgens mij werd dat dit keer wat lastig omdat degene die de dagcijfers verzorgt, niet over alle data van 2009 beschikt.quote:
heel goed, lekker overzichtelijk ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar en als we je niet meer spreken alvast een goede vlucht.
[..]
Niet zo zeuren, de FOK!-cijfers illustreerden mooi wanneer er sprake is van een onverwachte volgorde.
En het weerhoudt jou er toch niet van om toch een extra post (nu zelfs twee) te plaatsen:
[..]
[..]
Nog een uur later dan gepland hoor. Maar er was nog te veel herrie buiten om eerder al te kunnen slapen.
[..]
jou.
Of is ze naar zijn 'toe'' gegaan?
[..]
Eetsmakelijk!
[..]
Goedemorgen Symphonic.
[..]
Marc.
[..]
Indah.
Voor 2010 is het ook een goed voornemen voor GF. Acht posts achter elkaar kunnen ook in één post namelijk.
En ik probeer nu het goede voorbeeld te geven.
FAIL....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat dit keer wat lastig omdat degene die de dagcijfers verzorgt, niet over alle data van 2009 beschikt.
Waarom ook niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
En we beginnen gewoon met een kwartet gok ik
Ik zag net dat er een top 1.000 voor 2009 is. En de volgende mensen kon ik daarin terugvinden die in mijn herinnering in de KSC hebben gepost vorig jaar:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Zijn er ook gehele 2009 jaar statistieken?![]()
quote:Jaarcijfers voor 2009: wie hebben het vaakst gepost in 2009?
36. 19895 Pheno
43. 18547 goldfinger1963
53. 17705 Ladylike
65. 16368 Houniet
70. 16112 PeZu
96. 13885 Dr_Flash
117. 12735 Pien85
124. 12413 DaMart
145. 11498 MPG
156. 11220 Klonk
157. 11066 Bengeltje
176. 10448 BrandX
182. 10366 marcb1974
199. 9944 Papierversnipperaar
218. 9377 OA
252. 8524 Frutsel
281. 8038 Californium
282. 8024 Sjowhan
308. 7673 indahnesia.com
332. 7340 Muck
387. 6626 DR34M3R
433. 6017 Nijns
447. 5915 dndiek
505. 5377 cablegunmaster
539. 5113 JortK
564. 4945 Dark_Angelus
657. 4342 Memento-Mori
890. 3333 eer-ik
894. 3322 vrolijke-frits
Hier zijn geen oliebollen over hoor. En ik ben nog steeds allergisch voor katten, dus ook geen kater in huisquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:59 schreef Symphonic het volgende:
Fok! komt maar langzaam op gang vandaag
Altijd leuk zo'n dag vol katers en overgebleven oliebollen.
dan heb jij mazzelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier zijn geen oliebollen over hoor. En ik ben nog steeds allergisch voor katten, dus ook geen kater in huis.
182. 10366 marcb1974quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag net dat er een top 1.000 voor 2009 is. En de volgende mensen kon ik daarin terugvinden die in mijn herinnering in de KSC hebben gepost vorig jaar:
[..]
met een beetje mazzel heb ik dat in 2013quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
182. 10366 marcb1974
Dat zijn er ook wel eens veel meer geweest
Uh. hoezo in 2013quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een beetje mazzel heb ik dat in 2013
Dat kan ineens hard gaan hoor!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:08 schreef Symphonic het volgende:
Voordat ik op de 10000 posts zit zal het ongeveer 2013 zijn
Ah zo, die 10000 was mijn 'opbrengst' van afgelopen jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:08 schreef Symphonic het volgende:
Voordat ik op de 10000 posts zit zal het ongeveer 2013 zijn
ik heb er minder dan 8.000, ook niet bar veel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
182. 10366 marcb1974
Dat zijn er ook wel eens veel meer geweest
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo een biertje opentrekken denk ik
No offense, maar mag ik vragen hoe oud je bent?quote:
Ja hoor, dat mag je bestquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
No offense, maar mag ik vragen hoe oud je bent?
Leeftijden schatten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
6 jaar jonger dan ik benquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
klopt en het gaat alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mooi he?
Ze zeggen dat het leven dan begint
MPGquote:
jullie ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wij wensen, dat jullie in 2010 al jullie mooie wensen in goede gezondheid in vervulling zien gaan.
Biekse2009 & Friemelaar
Van hetzelfde, Wokquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
beste wensen, goed begin, gelukkige dinges enz.
bijna goedquote:
borrel zequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijna
Ik ga even nieujaarsborrelen bij de buren van m'n moeder
jij ook WOKquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
beste wensen, goed begin, gelukkige dinges enz.
mijn eerste multiquote van het jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bijna goed![]()
[..]
borrel ze
[..]
jij ook WOK
Jij ook een gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Happy New Year nog mensen
Vandaag lekker wezen fotograferen bij de Nieuwjaarsduik
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn eerste multiquote van het jaar
ik zal het proberenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar!
En, veel vrouwen met koude bikinitopjes op de foto gezet?.
[..]
Ik ben trots op je.
Dat er nog maar vele mogen volgen.
Drie... dat mogen er meer worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
Nog ouderquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bijna goed![]()
[..]
borrel ze
[..]
jij ook WOK
bengelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Drie... dat mogen er meer worden.
drukte viel meequote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
gf
Hoe was je feest gisterenavond? Beetje druk nog?
Dus je hebt zelf ook nog wat kunnen feesten, of vooral hard werken?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
drukte viel mee![]()
maar was wel beregezellig
zelf mee kunnen feestenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt zelf ook nog wat kunnen feesten, of vooral hard werken?
Jij ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Gelukkig nieuwjaar, koffievrienden.![]()
die je dan uiteraard zelf even moet quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was even Transformers aan het kijken. Gave filmquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een rust zeg. Zo komen we dit jaar nog niet eens bij de 2000
Ik ga het zo uitproberen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Nog steeds op dezelfde pagina
Soms mis je een heel topic als je even rustig naar de wc gaat
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, Papier!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Ejjj Klonk, webee in de beschavingquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef Klonk het volgende:
Hallo lieverds
Wij zijn ook weer in de beschaving, iedereen nog de beste wensen enzo
ik heb hem niet meer gezien hier inderdaad?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef FFSletop het volgende:
iemand nog vernomen hoe het gaat met Fles, btw?
Marcb toch? alles dat ik weet is dat ie in het ziekenhuis ligt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem niet meer gezien hier inderdaad?
Iemand die een sms van hem heeft gehad of iets dergelijks?
lijkt er wel opquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een rust zeg. Zo komen we dit jaar nog niet eens bij de 2000
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Nog steeds op dezelfde pagina
Soms mis je een heel topic als je even rustig naar de wc gaat
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef Klonk het volgende:
Hallo lieverds
Zelfde voor jullie!quote:
* DaMart leest originele bericht.quote:
jij ook Papierquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die je dan uiteraard zelf even moet quoten voor het nageslacht
jij en klonkette ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef Klonk het volgende:
Hallo lieverds
Sletjequote:
quote:
hij heeft nog gereageerd vanuit het ziekenhuis en wist nog niet of hij geopereerd moest worden.\Daarna heb ik hem niet meer gezien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Marcb toch? alles dat ik weet is dat ie in het ziekenhuis ligt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef FFSletop het volgende:
iemand nog vernomen hoe het gaat met Fles, btw?
Volgens mij is er nog een post van Duvel geweest, die Fles heeft opgezocht in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft nog gereageerd vanuit het ziekenhuis en wist nog niet of hij geopereerd moest worden.\Daarna heb ik hem niet meer gezien.
in het vorige topic staat een bericht van duvel met een foto van fles in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Marcb toch? alles dat ik weet is dat ie in het ziekenhuis ligt.
Heb je wel royalties betaald aan MPG voor deze mosterd-maaltijdreactie?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het vorige topic staat een bericht van duvel met een foto van fles in het ziekenhuis
welke categorieën?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart leest originele bericht.
Sorry, ik had helemaal niet aan jou gedacht bij die categorieën. Nu heb ik ze onnodig leeggelaten.
oke tnx!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog een post van Duvel geweest, die Fles heeft opgezocht in het ziekenhuis.
Hier dus: [KSC #1627] Zonder Koffie & Thee halen we de 2000 niet .
om de zoveel posts een multi quote is toch ook goedquote:
daar sta ik niet inquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hierbij: http://verkiezingen.fok.nl/.
Kijk nog eens goedquote:
quote:1. De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster (90 inzendingen / 13%)
17. goldfinger1963 (1)
23. Fanatiekste nachtbraker op FOK! (63 inzendingen / 9%)
10. goldfinger1963 (1)
21. Meest aandachtsgeile user (132 inzendingen / 19%)
41. goldfinger1963 (1)
sssssttttquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wel royalties betaald aan MPG voor deze mosterd-maaltijdreactie?
quote:1. De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster (90 inzendingen / 13%)
17. goldfinger1963 (1)
Dan wens ik jou een goede terugreisquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Zo, voorlopig even mijn laatste post hier.
Ik ga nog even gezellig een biertje drinken met mams.
Morgenochtend vertrek ik weer naar huis. Het zal zondagavond laat zijn eer ik thuis ben.
Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt onderweg.
goede terugreis Symquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Zo, voorlopig even mijn laatste post hier.
Ik ga nog even gezellig een biertje drinken met mams.
Morgenochtend vertrek ik weer naar huis. Het zal zondagavond laat zijn eer ik thuis ben.
Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt onderweg.
quote:21. Meest aandachtsgeile user (132 inzendingen / 19%)
35. Ladylike (1)
41. goldfinger1963 (1)
quote:23. Fanatiekste nachtbraker op FOK! (63 inzendingen / 9%)
8. indahnesia.com (2)
10. goldfinger1963 (1)
vind ik ook terechtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die nachtbrakernominatie heb je van mij trouwens.
En die andere nominatie ook, geloof ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind ik ook terecht
voor indah is het gewoon ochtend
Nee, de anderequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
die van de all-round topic opener
ik ben blij dat er ienminste iemand op mij heeft gestemdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de andere.
Van die topicopener weet ik niet meer zeker wie ik genomineerd had. Maar dat zou ook goed kunnen hoor.
Ik heb wel op meer KSC'ers gestemd!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben blij dat er ienminste iemand op mij heeft gestemd![]()
terwijl ik zelf het vergeten was om te stemmen
marcquote:
Ik heb ook niet op alles gestemd hoor. Gewoon ingevuld waar ik iemand voor kon bedenken en de rest open gelaten. Wat dat betreft was het wel handig dat je je stem kon opslaan en later kon wijzigen. Zo heb ik toch wat meer ingevuld uiteindelijk dan ik in eerste instantie kon.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar als ik zo kijk naar waar je allemaal op kon stemmen was ik daar al snel weg gegaan
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel op meer KSC'ers gestemd!.
En ik wachtte expres met quoten tot na je edit.
Ja, boswachter is bij de een de meest gemiste mod maar bij de volgende categorie ook weer de minst gemiste moderatorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
als je die lijsten naleest dan moet je toch af en toe lachen
dat is idd wel handigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op alles gestemd hoor. Gewoon ingevuld waar ik iemand voor kon bedenken en de rest open gelaten. Wat dat betreft was het wel handig dat je je stem kon opslaan en later kon wijzigen. Zo heb ik toch wat meer ingevuld uiteindelijk dan ik in eerste instantie kon.
idem met KSC in de ene lijst is het de beste sc en in de volgende lijst weer de slechtsequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, boswachter is bij de een de meest gemiste mod maar bij de volgende categorie ook weer de minst gemiste moderator.
En 3 mensen vinden Pheno een goede kandidaat om ooit mod te worden!
O, die heb ik nog gemist.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem met KSC in de ene lijst is het de beste sc en in de volgende lijst weer de slechtse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |