Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Als jullie het maar latenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
En het is nog geen nieuw jaar. Deze KSC kan vandaag best wel eens vol gepost worden namelijk.
ik ken hemquote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
je hebt GF goed ingeschat. Die zat alweer Fap5'end klaar om naar de lapo te spammen.
Precies. GF nokken nu.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
je hebt GF goed ingeschat. Die zat alweer Fap5'end klaar om naar de lapo te spammen.
DaMuckquote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
En het is nog geen nieuw jaar. Deze KSC kan vandaag best wel eens vol gepost worden namelijk.
ik heb weinig tijd dus aan mij zal het niet liggenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
tvp.
Damuck.
[..]
Als jullie het maar laten.
Spammertjes!
WOKquote:
Ik heb gisteren oliebollen gehad als avondeten. Ik vond dat toch een beter alternatief dan eten opwarmen in de magnetron.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ze van de week al gebakken. Ik heb nu net dus de oven aangezet om er weer een paar op te warmen voor een vroege lunch.
Ik had ze gisteren als lunch toen ik terugkwam uit het duin. En vandaag dus ook weer als lunch. Er liggen er alweer een paar op te warmen in de oven nuquote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb gisteren oliebollen gehad als avondeten. Ik vond dat toch een beter alternatief dan eten opwarmen in de magnetron.
brrrrrr....quote:Op donderdag 31 december 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ze gisteren als lunch toen ik terugkwam uit het duin. En vandaag dus ook weer als lunch. Er liggen er alweer een paar op te warmen in de oven nu.
Engelse ziekte?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
jaar afsluiting doen voor de accountant![]()
maar dan ben ik er maar vanaf.
Tweetyquote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb gisteren oliebollen gehad als avondeten. Ik vond dat toch een beter alternatief dan eten opwarmen in de magnetron.
Symquote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef Symphonic het volgende:
DaMuck
Ik ga zo eerst de kids eens uit hun bedje rammelen.
Ze hebben nu lang genoeg geslapen
Marcquote:Op donderdag 31 december 2009 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
Spammennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
grappig, ik had er nog nooit van gehoord, en ik maak mezelf er regelmatig schuldig aanquote:
vergat ik bijna SjowHanquote:
ik wist het eerlijk gezegd ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
grappig, ik had er nog nooit van gehoord, en ik maak mezelf er regelmatig schuldig aan
collega's ?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe kan jij Swojahn nou vergeten GF, jullie zijn bijna collega's.
hoe smaken de oliebollen Tweetyquote:
daar mag ik morgen aan gaan beginnenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
jaar afsluiting doen voor de accountant![]()
maar dan ben ik er maar vanaf.
ben ik blij dat wij hier in het "buitengebied" zittenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
Kunnen ze die kutpubers dat klotevuurwerk niet gewoon afpakken?.
Het lijkt wel oorlog hiet met dat geknal steeds. De flat stond net te trillen op zijn fundamenten. Al dat nog ontbreekt is het luchtalarm.
whehehehequote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie zitten allebei in de seksindustrie. Jij in Limburg, en Sjowhan op FOK!
Dat is heeel irritant en het gaat de hele dag door.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt wel oorlog hiet met dat geknal steeds. De flat stond net te trillen op zijn fundamenten. Al dat nog ontbreekt is het luchtalarm.
Niets afpakkenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
Dat mogen ze wat mij betreft in Nederland ook instellen. Gewoon geen consumentenvuurwerk meer verkopen. Organiseer per gemeente een of meer professionele vuurwerkshows met oud en nieuw. Het is niet alleen veiliger, maar als je met de hele buurt naar één plek gaat voor het vuurwerk, dan spreek je ook nog eens mensen, dus het is ook nog eens gezelliger.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is heeel irritant en het gaat de hele dag door.
ik ben wel blij dat in Portugal geen individueel vuurwerk afgestoken mag worden.
Fijne jaarwisselingquote:
dat mogen ze van mij in heel europa invoerenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mogen ze wat mij betreft in Nederland ook instellen. Gewoon geen consumentenvuurwerk meer verkopen. Organiseer per gemeente een of meer professionele vuurwerkshows met oud en nieuw. Het is niet alleen veiliger, maar als je met de hele buurt naar één plek gaat voor het vuurwerk, dan spreek je ook nog eens mensen, dus het is ook nog eens gezelliger.
Gezellig, een beetje in de sfeer van dat strandfeestquote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mogen ze wat mij betreft in Nederland ook instellen. Gewoon geen consumentenvuurwerk meer verkopen. Organiseer per gemeente een of meer professionele vuurwerkshows met oud en nieuw. Het is niet alleen veiliger, maar als je met de hele buurt naar één plek gaat voor het vuurwerk, dan spreek je ook nog eens mensen, dus het is ook nog eens gezelliger.
morgen is weer voorbijquote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
De hele dag scheurenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:32 schreef Klonk het volgende:
Ikke niet, ik heb een superdeluxescheurmobiel meegekregen van het verhuurbedrijf, met van die flippertjes aan het stuur, autorijden is net een spelletje zo
Zou het morgen echt voorbij zijn? Vaak is dat restanten dagquote:Op donderdag 31 december 2009 13:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
morgen is weer voorbij![]()
ola iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |