Met een schuifknoop en dan net zoals je ringsling gebruiken en aanspannen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens een slendang gekregen die uit Indonesië is meegenomen! Ik moet nog uitzoeken hoe ik die kan gebruiken.
Ik heb ook een originele, het is heel simpel, omknopen met één draai in de doek. En dan kan je baby er liggend of zittend op de heup er in. (als je tenminste dezelfde lengte/breedte hebt als ik)quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens een slendang gekregen die uit Indonesië is meegenomen! Ik moet nog uitzoeken hoe ik die kan gebruiken.
Zo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef Ssserpente het volgende:
Sorbo, hier precies hetzelfde. In heb al geprobeerd om d'r nekje op verschillende manieren te ondersteunen (met een opgerold washandjes of door een capuchon op te rollen in d'r nek), maar het lijkt wel of ze het gewoon niet prettig vindt. Zodra ik de doek in d'r nek wat hoger optrek, wurmt ze meteen d'r hoofde eruit door 'm achterover te gooien. En omdat ik ook bang ben dat ze dan onvoldoende steun heeft, hou ik voor de zekerheid toch vaak m'n handen nog achter d'r hoofdje.
Ik weet niet of er een belangrijk verschil bestaat tussen een gevulde en niet-gevulde ringsling, maar ik houd hem tegen mijn schouder aan alsof ik hem een boertje wil laten maken, ik schuif zijn beentjes in de sling en laat hem dan gewoon zakken. Daarna trek ik de onder- en/of bovenkant bij de ring aan tot hij stevig genoeg zit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Twinkly het volgende:
Een ringsling ljkt mij ook heel fijn! En ik vind ze ook mooiIk heb een gevulde ringsling geleend en die was fijn toen hij nog wat kleiner was en er in kon liggen, maar ik snap niet hoe ik hem er zittend in krijg
![]()
Euhm ja, zo ongeveer wel ja. Maar ik heb een rekbare tricot, dus die stof is sowieso van dunner en dus lastiger om stevig in het nekje te krijgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Twinkly het volgende:
Een ringsling ljkt mij ook heel fijn! En ik vind ze ook mooiIk heb een gevulde ringsling geleend en die was fijn toen hij nog wat kleiner was en er in kon liggen, maar ik snap niet hoe ik hem er zittend in krijg
![]()
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
Ik rol een spuugdoekje in de bovenste baan en trek die dan heel strak aan, strakker dan je gevoel zou zeggen dat fijn is voor zo'n kleintje. Hier zit die baan dus te los.
(normaal vindt hij het wel leuk in de doek hoorvalt meestal meteen in slaap wanneer ik de banden onder zijn benen aanspan)
Ik wíst het toen ik het opschreef!quote:
sorryquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik wíst het toen ik het opschreef!
Gelukkig, dan kan ik met een gerust hart mijn bed inkruipenquote:
Nee. Maar er is in de verschillende tricots wel verschil in rek. Ik heb een pique tricot doek waar relatief weinig rek in zit, die gaat meer richting geweven doek.quote:
Thanks, dat van die broekzakken is wel handig idd! En dat er mensen zitten te kijken, vind ik niet eens het ergste. Ik vind het vooral zo'n gedoe tussendoor. Als ik weg wil, wil ik weg.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:42 schreef tessie het volgende:
Je kan de doekuiteindes ook in je broekzakken doen, als het nat is. En het knopen in een restaurantje of waar dan ook waar er veel mensen zijn, ik vond het idd ook even wennen. Voelde me er in het begin wel ongemakkelijk bij, want veel mensen zitten toch echt wel te kijken wat je doet, maar het went echt wel hoorNu vind ik het helemaal niet meer erg.
Ah, die is van Mister Mirko! Dat was ook de ringsling die ik op het oog had, maar dan in deze kleur:quote:Op zondag 24 januari 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:
Cattie, mijn voorkeur gaat idd ook uit naar een ringsling.Wow, deze is mooi zeg!
![]()
[ afbeelding ]
Of in het paarsof roze
of grijs
.
Ziet er leuk uit! Hip!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:52 schreef huuphuup het volgende:
Oeh die is idd mooi Ssserpente!
Mei-tai in wording hiero. Er moet nog e.e.a. afgewerkt en verstevigd worden, maar so far so good. Je kunt een hoop met een oud gordijn en een stukje stof
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Goed van jou Huup, knap werk!
En die lijkt op die van Mrien qua kleuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |