Thanks, dat van die broekzakken is wel handig idd! En dat er mensen zitten te kijken, vind ik niet eens het ergste. Ik vind het vooral zo'n gedoe tussendoor. Als ik weg wil, wil ik weg.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:42 schreef tessie het volgende:
Je kan de doekuiteindes ook in je broekzakken doen, als het nat is. En het knopen in een restaurantje of waar dan ook waar er veel mensen zijn, ik vond het idd ook even wennen. Voelde me er in het begin wel ongemakkelijk bij, want veel mensen zitten toch echt wel te kijken wat je doet, maar het went echt wel hoorNu vind ik het helemaal niet meer erg.
Ah, die is van Mister Mirko! Dat was ook de ringsling die ik op het oog had, maar dan in deze kleur:quote:Op zondag 24 januari 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:
Cattie, mijn voorkeur gaat idd ook uit naar een ringsling.Wow, deze is mooi zeg!
![]()
[ afbeelding ]
Of in het paarsof roze
of grijs
.
Ziet er leuk uit! Hip!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:52 schreef huuphuup het volgende:
Oeh die is idd mooi Ssserpente!
Mei-tai in wording hiero. Er moet nog e.e.a. afgewerkt en verstevigd worden, maar so far so good. Je kunt een hoop met een oud gordijn en een stukje stof
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Goed van jou Huup, knap werk!
En die lijkt op die van Mrien qua kleuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |