Dat is ook het eerste wat ik dacht dat er misschien iets teveel rek/bounce in de doek zat.quote:
ik knoopte m fijn met een random indio..quote:Op maandag 11 januari 2010 12:49 schreef texelonia het volgende:
Yihaa, het is gelukt, een bwcc! Min of meer danHannah zittend op de commode, ging erg makkelijk! Chestbelt zat binnen no time, Zara is een erg stroeve doek dus het gleed ook helemaal niet uit. Die lappen die daarna over de schouder gaan, die mogen nog wel wat strakker. Maar omdat Zara zo stroef is, is dat moeilijk strak te trekken... Maar ben zo naar school gegaan en in die 20 minuten is het niet uitgezakt.
Het is dus nog even zoeken naar DE doek voor deze knoop. Niet te glad zodat de chestbelt uitzakt, niet te stroef zodat ik bijna niet strak kan trekken. Misschien als Zara wat meer ingedragen is ik hem makkelijker strak kan trekken. Of de doek die nu bij MeNicole logeert. Of mn Hopp. We blijven gewoon proberen dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MeNicole wat jammer dat Leander niet meer in de draagdoek wil. Maar wie weet is het maar tijdelijk. Ik hoor wel vaker mensen over een (tijdelijke) draagstaking van de kinderen.
Noli. wat onhandig zo'n beweeglijk kindHier geen last van, Hannah werkt meestal wel aardig mee. Als ze tenminste niet moe is, of honger heeft en dat soort dingen, maar dat lijkt me logisch.
Vanochtend toch de Draagkring niet kunnen redden. Jammer, want ik heb er wel weer eens zin in! Volgende keer probeer ik echt te komen.
Er zijn een aantal doekenmerken die ook mei-tais voeren. En er zijn in Nederland inmiddels ook mei-tai maaksters waar je of een mei-tai uit voorraad kan kopen of op bestelling kunt laten maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef mefke79 het volgende:
Nou ik ben er denk ik wel uit, ik wil een mei tai gaan proberen. Hij lijkt me erg handig en ook manlief wil dit wel proberen (hij wil geen doek helaas). Waar halen jullie mei tai's? Rocka, die van jou vind ik bijvoorbeeld heel mooi, die had je via mp toch?
ohoh vloeken in de kerkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef mefke79 het volgende:
Nou ik ben er denk ik wel uit, ik wil een mei tai gaan proberen. Hij lijkt me erg handig en ook manlief wil dit wel proberen (hij wil geen doek helaas). Waar halen jullie mei tai's? Rocka, die van jou vind ik bijvoorbeeld heel mooi, die had je via mp toch?
Hmm katoenen indio's kon ik niet fijn mee knopen dus heb ik niet meer. Zink (met linnen) is te kort, wollen indio te glad (chestbelt bleef niet goed zitten) en Kupfer (ook linnen) is nog bij MeNicole. Maar hoop dat die laatste idd fijn knoopt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik knoopte m fijn met een random indio..
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Macka66 het volgende:
Helemaal goed gedaan zo Vlindur! In de handleiding van Tricot Slen staat
Wasinstructies:
30° C,
zachtjes centrifugeren,
niet in droger,
nat in vorm trekken.
Gefeliciteerd, wat leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:46 schreef Macka66 het volgende:
Het is ook heel gezellig om op die manier aan de kanguru te beginnen. Werkt ook prima als je kindje hangerig is maar je toch echt even op moet staan om iets te pakken oid.
en ik moet het toch even vertellen hier wegens blij: in het kader van de draagmissie ben ik vandaag begonnen als (onbetaalde) draagdeskundige bij peuteren.nlIk sta in een rijtje met Stefan Kleintjes * Macka66 trots is
tzt ga ik ook zeker dragen waar eli bij is,maar hij is nu nog best onder de indruk van baby, dus ik wil eea niet provoceren, zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat leuk!
Ik sta op de site van Stefan Kleintjes! hahaha
en Davinia , ik zou gewoon dragen waar Eli bij is hoor, misschien vindt hij het hartstikke normaal! en idd, gewoon de doeken verdelen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mag ik hier een linkje van "het andere forum" posten?
Ik heb een nieuw initiatief, misschien willen jullie meedoen?
Zal de link even in een spoiler zetten.Het onderwerp bestaat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardloper.
IG @webkim
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:06 schreef Orea het volgende:
Voor mij maakt het bijna niet uit wáár de meet is (rij op kosten van de zaaken vind rijden geen enkel probleem!! En voor Tessie dus ook niet, want die sleep ik gewoon mee
)
Ik ook!!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:01 schreef Macka66 het volgende:
Sonnetje, als je een vest aan kunt doen en je veters kan strikken lukt een draagdoek ook wel![]()
* Macka66 is zojuist gecertificeerd als draagconsulent, zonder schoenveterstrikdiploma als vooropleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |