abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2010 @ 10:49:30 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_76670131
Ik heb de beentjes van Jochem er nog meestal inzitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 januari 2010 @ 11:18:46 #102
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_76671170
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:40 schreef Macka66 het volgende:
Ligt het niet aan je draagdoek Noli?
Dat is ook het eerste wat ik dacht dat er misschien iets teveel rek/bounce in de doek zat.
Maar nou heb ik nu toch doeken die vrij stug/stevig zijn.

Ik heb het met Ziegel (de katoenversie), Hopp pinstripes en met Didy Julia. Met Avalon Rainbow niet zo heel erg en met Lillien eigenlijk helemaal niet.

Nou is het rugdragen hier sowieso een crime. Lieftallige dochter die met geen mogelijkheid stil ligt/gaat hupsen*/op mijn rug probeert te kruipen/andere halsbrekende stunts uit probeert.
Ze is ook erg sterk en weet op een of andere manier (hoe strak ik ook knoop) altijd haar benen naar beneden/knieen bij elkaar te "wrotten" om zich dan aan mij af te zetten.

Gelukkig past ze ook nog wel lekker knus op mijn buik. In de FWCC en FCC doet ze het niet en in de Ergo lukt het haar niet.

* Hupsen:... Op de buik liggen, armen en voeten omhoog (skydivehouding) en die dan zo snel mogelijk op en neer zwaaien
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 11:21:42 #103
5428 crew  miss_sly
pi_76671277
Noli, dat is niet hupsen, dat is vliegen

lastig lijkt me dat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 januari 2010 @ 12:49:30 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_76674443
Yihaa, het is gelukt, een bwcc! Min of meer dan Hannah zittend op de commode, ging erg makkelijk! Chestbelt zat binnen no time, Zara is een erg stroeve doek dus het gleed ook helemaal niet uit. Die lappen die daarna over de schouder gaan, die mogen nog wel wat strakker. Maar omdat Zara zo stroef is, is dat moeilijk strak te trekken... Maar ben zo naar school gegaan en in die 20 minuten is het niet uitgezakt.

Het is dus nog even zoeken naar DE doek voor deze knoop. Niet te glad zodat de chestbelt uitzakt, niet te stroef zodat ik bijna niet strak kan trekken. Misschien als Zara wat meer ingedragen is ik hem makkelijker strak kan trekken. Of de doek die nu bij MeNicole logeert. Of mn Hopp. We blijven gewoon proberen dus

MeNicole wat jammer dat Leander niet meer in de draagdoek wil. Maar wie weet is het maar tijdelijk. Ik hoor wel vaker mensen over een (tijdelijke) draagstaking van de kinderen.

Noli. wat onhandig zo'n beweeglijk kind Hier geen last van, Hannah werkt meestal wel aardig mee. Als ze tenminste niet moe is, of honger heeft en dat soort dingen, maar dat lijkt me logisch.

Vanochtend toch de Draagkring niet kunnen redden. Jammer, want ik heb er wel weer eens zin in! Volgende keer probeer ik echt te komen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:57:50 #105
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_76674697
En zie ze eens stralen! Leuke foto's .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 11 januari 2010 @ 13:03:42 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76674876
tex, die oogjes boven die doek uit! Die stralen gewoon plezier uit!
  maandag 11 januari 2010 @ 13:10:07 #107
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76675093
Yay voor Tex
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 13:14:36 #108
5428 crew  miss_sly
pi_76675244
Wat een geweldige foto's tex Dat snoetje van je meisje

Wat ik me dan afvraag: draagt dat wel fijn, met die knoop op die hoogte?
En wat ik me ook al een tijdje afvraag: wat is een double hammock voor een knoop?
  maandag 11 januari 2010 @ 13:28:11 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_76675773
Welke knoop bedoel je? Waar ik afgeknoopt heb? Ik vind het prima zitten, heb er geen last van. Vind het alleen onhandig met draagjas, zit er zo'n bobbel op mn buik.. Maar je kan ook Tibetaans afknopen, waarbij de staarten omhoog gaan naar de chestbelt.

Of bedoel je juist die chestbelt? Als ie op de juiste hoogte zit heb je daar ook geen last van. Als ie te hoog komt word je zowat gewurgd en dat is niet fijn natuurlijk En heb ook weleens gehoord van mensen dat de chestbelt drukt op de botjes die daar in je hals zitten, en dat is natuurlijk ook niet fijn. Zoals bijna alles met dragen dus: heel persoonlijk.

Bij de double hammock gaat de doek helemaal om je bovenlijf heen waardoor het als het goed is extra stevig zit. ellevill heeft er een hele mooiefoto van vind ik:

©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 13:31:52 #110
5428 crew  miss_sly
pi_76675916
die double hammock ziet er mooi uit

en ik bedoel denk ik de chestbelt. nog nooit geprobeerd, hoor, maar hij lijkt me daar zo onhadig zitten. vakt in de praktijk dus misschien wel mee.
  maandag 11 januari 2010 @ 14:05:38 #111
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76677248
Kijk!

Het zat VEEL te los! Maar het was even om samen op de bank te kunnen maffen en dat ik zeker wist dat ze nergens heen kon.
Maar ze heeft dus op dag 2 in de doek gezeten!

Verdere spam van madam in het fototopic
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76677443
Owwwww *rammeldebammel*
Ik wik ook!
Hardloper.
IG @webkim
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 14:15:30 #113
5428 crew  miss_sly
pi_76677625
Davinia

webkim, nog even geduld!
pi_76690118
Davinia

Tex
  maandag 11 januari 2010 @ 19:49:06 #115
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76691498
Awww Ik zou bijna heimwee krijgen
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:57:06 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_76691902
Oh Davinia!
©Dumbo
pi_76692466
Heeeeeeerlijk Davinia!

en oooooh Tex... ik vind je doek mooooooooooooi!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_76716295
Davinia, ik had nog helemaal niet in de gaten dat je bevallen was inmiddels . Maar lekker!
Fake it till you make it...
pi_76717295
davinia

hier nog iemand een doek te ruil voor een zara fresh, smalle mt 5?
pi_76717359
Davinia

Hier de laatste tijd weinig gedragen, ik vind het te glad buiten
Maar ik wil zo graag weer!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76717368
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:49 schreef texelonia het volgende:
Yihaa, het is gelukt, een bwcc! Min of meer dan Hannah zittend op de commode, ging erg makkelijk! Chestbelt zat binnen no time, Zara is een erg stroeve doek dus het gleed ook helemaal niet uit. Die lappen die daarna over de schouder gaan, die mogen nog wel wat strakker. Maar omdat Zara zo stroef is, is dat moeilijk strak te trekken... Maar ben zo naar school gegaan en in die 20 minuten is het niet uitgezakt.

Het is dus nog even zoeken naar DE doek voor deze knoop. Niet te glad zodat de chestbelt uitzakt, niet te stroef zodat ik bijna niet strak kan trekken. Misschien als Zara wat meer ingedragen is ik hem makkelijker strak kan trekken. Of de doek die nu bij MeNicole logeert. Of mn Hopp. We blijven gewoon proberen dus

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

MeNicole wat jammer dat Leander niet meer in de draagdoek wil. Maar wie weet is het maar tijdelijk. Ik hoor wel vaker mensen over een (tijdelijke) draagstaking van de kinderen.

Noli. wat onhandig zo'n beweeglijk kind Hier geen last van, Hannah werkt meestal wel aardig mee. Als ze tenminste niet moe is, of honger heeft en dat soort dingen, maar dat lijkt me logisch.

Vanochtend toch de Draagkring niet kunnen redden. Jammer, want ik heb er wel weer eens zin in! Volgende keer probeer ik echt te komen.
ik knoopte m fijn met een random indio..
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:30:19 #122
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_76717983
*mental note:*

Uitkijken met open keukenkastdeurtjes waar dochterlief bij kan als ze op mijn rug zit.......
*KABAM!* *auw!*
En een lol dat ze had de kleine sadist!
Maxi, Midi & Mini
pi_76718141
Nou ik ben er denk ik wel uit, ik wil een mei tai gaan proberen. Hij lijkt me erg handig en ook manlief wil dit wel proberen (hij wil geen doek helaas). Waar halen jullie mei tai's? Rocka, die van jou vind ik bijvoorbeeld heel mooi, die had je via mp toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2010 @ 13:41:57 #124
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_76718391
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:35 schreef mefke79 het volgende:
Nou ik ben er denk ik wel uit, ik wil een mei tai gaan proberen. Hij lijkt me erg handig en ook manlief wil dit wel proberen (hij wil geen doek helaas). Waar halen jullie mei tai's? Rocka, die van jou vind ik bijvoorbeeld heel mooi, die had je via mp toch?
Er zijn een aantal doekenmerken die ook mei-tais voeren. En er zijn in Nederland inmiddels ook mei-tai maaksters waar je of een mei-tai uit voorraad kan kopen of op bestelling kunt laten maken.
De maaksters in Nederland waarvan ik de mei-tais (ook naaitechnisch) echt het beste in elkaar vind zitten zijn Lilababy en MamaMerel.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:42:21 #125
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_76718408
Euh ik weet niet hoe handig je bent?
Maar er zijn verschillende patronen online te vinden.

Kopen kan natuurlijk ook. Als je geld teveel hebt een keer in de zoveel tijd verkoopt Kleinsmekker MeiTai's.
Dan is er MisterMirko.be, Babylonia heeft de BB-tai, Ooiebeest, MamaMerel, slingomama en zo zijn er nog wel veel meer.
Gewoon google'en op Mei Tai en je hebt er al een hele rits.

[edit:] Wat Macka zegt!
Maxi, Midi & Mini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')