Yihaa, het is gelukt, een bwcc! Min of meer dan

Hannah zittend op de commode, ging erg makkelijk! Chestbelt zat binnen no time, Zara is een erg stroeve doek dus het gleed ook helemaal niet uit. Die lappen die daarna over de schouder gaan, die mogen nog wel wat strakker. Maar omdat Zara zo stroef is, is dat moeilijk strak te trekken... Maar ben zo naar school gegaan en in die 20 minuten is het niet uitgezakt.
Het is dus nog even zoeken naar DE doek voor deze knoop. Niet te glad zodat de chestbelt uitzakt, niet te stroef zodat ik bijna niet strak kan trekken. Misschien als Zara wat meer ingedragen is ik hem makkelijker strak kan trekken. Of de doek die nu bij MeNicole logeert. Of mn Hopp. We blijven gewoon proberen dus

![]()
![]()
MeNicole wat jammer dat Leander niet meer in de draagdoek wil. Maar wie weet is het maar tijdelijk. Ik hoor wel vaker mensen over een (tijdelijke) draagstaking van de kinderen.
Noli. wat onhandig zo'n beweeglijk kind

Hier geen last van, Hannah werkt meestal wel aardig mee. Als ze tenminste niet moe is, of honger heeft en dat soort dingen, maar dat lijkt me logisch.
Vanochtend toch de Draagkring niet kunnen redden. Jammer, want ik heb er wel weer eens zin in! Volgende keer probeer ik echt te komen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.