En hij gaat onder het deel door waar iedereen staat te roken. Met een beetje pech krijg je zo een peuk in je nek.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:24 schreef Tristessa het volgende:
De fietsenkelder van de nieuwe NHL is ook al zo'n succes. De helling is zo steil dat je er niet bij op kan fietsen bijna.
Vandaag iig wel, zoals eerder vermeld zijn de slagbomen nog niet geinstalleerd. Stond wel een mannetje in een mooi fluoriscerend vestje. Maar die ben ik gewoon voorbij gereden, dus weet niet wat zijn functie daar was.quote:
quote:Quote van MijnNHL.nl
De parkeerkosten voor de medewerkers en studenten van NHL Hogeschool zijn vastgesteld op 1 euro per dag. Dit NHL-tarief geldt alleen als je bij de betaalpalen (automaten) betaalt met je NHL-kaart. Het standaadparkeertarief voor bezoekers is 2,50 euro per dag.
Tijdelijk voor rekening NHL
Vanaf 1 januari 2010 zal er een slagboom voor de ingang van het parkeerterrein staan. In verband met de uitloop van de werkzaamheden wordt er in de eerste weken van januari geteld. De parkeerkosten zijn in die weken voor rekening van de NHL. Zodra de betalingsystemen functioneren zijn de kosten voor eigen rekening.
Beperkt uitzondering
Op dit beleid is slechts zeer beperkt uitzondering mogelijk, bijvoorbeeld voor mindervalide studenten of medewerkers, bij tijdelijke mindervaliditeit en incidenteel laden en lossen.
Betalen op alle terreinen
Het parkeerterrein is tot stand gekomen onder auspiciën van Kenniscampus Leeuwarden, mede dankzij een subsidie. Daarmee is ook het betaald parkeerbeleid van kracht geworden op alle parkeerterreinen van de hogescholen, ook wel Kenniscampusgebied genoemd. Deze afspraak met de gemeente Leeuwarden dateert al uit 2006.
die link snap ik niet?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Tristessa het volgende:
Oh ja, en ik vind dat de nieuwe NHL een CHN/Stendenripoff is.
Bedankt voor de info, maar wat een stelletje gore oplichters.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef Faceoff het volgende:
Vandaag iig wel, zoals eerder vermeld zijn de slagbomen nog niet geinstalleerd. Stond wel een mannetje in een mooi fluoriscerend vestje. Maar die ben ik gewoon voorbij gereden, dus weet niet wat zijn functie daar was.
Maar ik heb ergens gelezen op de NHL site dat het wel geld gaat kosten op een of andere manier.
Was geloof ik met een NHL pas een paar euro, zonder het dubbele.
Dan heb je het nieuwe parkeerterrein nog niet gezien, passen zo al paar honderd auto's op. En dan heb je nog die lui die maar ff voor een paar uurtjes er moeten zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef bascross het volgende:
Moet je trouwens eens nagaan wat ze eraan verdienen. Reken gemiddeld 300 auto's per dag = 300x5 = 1500 euro in de week, x40 weken ongeveer = 60k
Maw: je medewerkers en leerlingen voor 60k per jaar naaien.![]()
![]()
Klopt, dus ik zit nog aan de lage kant. Ik hou der maar over op, maar ik erger me er kapot aan. Een compleet nieuw complex incl parkeerplaats uit de grond gestampt en dan geld vragen aan je studenten/medewerkers.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuwe parkeerterrein nog niet gezien, passen zo al paar honderd auto's op. En dan heb je nog die lui die maar ff voor een paar uurtjes er moeten zijn.
Dat was toch allemaal blauwe zone? Ik heb daar weleens gestaan, maar niet tevaak, want zonder zo'n parkeerkaart kreeg je er een boete.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:49 schreef Paladijn het volgende:
Dat was niet zo'n probleem, gewoon auto in de wijk parkeren...
Haha die fotoquote:Op maandag 4 januari 2010 13:55 schreef Faceoff het volgende:
Kom net terug van de NHL!
Wat een hel op het parkeer terrein, door de sneeuw kun je niet eens meer zien waar je mag staan, dus BENDE!
Het gebouw is nog even onmogelijk dan het was, nog erger zelfs omdat je nu in de gangetjes die vroeger doodliepen ineens in de nieuwe ring komt. Maar omdat die overal hetzelfde is, is het nog maar ff afwachten waar je dan bent. Orientatie ben ik zowiezo kwijt als ik buiten niet kan zien. Maar ik heb iig mijn hoekje gevonden (G).
De koffie automaten zijn ok! Lekker veel opties, met de voor mij wel bekende snelcode 0049. Kan me herinneren dat ik die op het oude FC ook had!
En de koffie is ook te doen, vandaag gratis zelfs, wat maar goed is want bij de ene opwaardeer automaat die ik zag stond een DIKKE rij!
[ afbeelding ]
En omdat ik toch in een studentenbui was ook maar even langs de AH op de Emmakade om mijn OV-chip te activeren en opwaarderen. En verrek t gaat in 1 keer goed!
[ afbeelding ]
Dat is al minsten 4/5 jaar terugquote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef neen het volgende:
Vroeger hadden ze nog bijna gratis koffie op de NHL, stop knop ingedrukt houden en gaan!
Al dat geld wat ze ermee verdienen is nog voor de gemeente ookquote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef Faceoff het volgende:
[..]
En hij gaat onder het deel door waar iedereen staat te roken. Met een beetje pech krijg je zo een peuk in je nek.
[..]
Vandaag iig wel, zoals eerder vermeld zijn de slagbomen nog niet geinstalleerd. Stond wel een mannetje in een mooi fluoriscerend vestje. Maar die ben ik gewoon voorbij gereden, dus weet niet wat zijn functie daar was.
Maar ik heb ergens gelezen op de NHL site dat het wel geld gaat kosten op een of andere manier.
Was geloof ik met een NHL pas een paar euro, zonder het dubbele.
[edit]
[..]
Het is ook 4 jaar geleden dat ik er ooit iets begonquote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is al minsten 4/5 jaar terug
3x raden waarom die zone er na een paar jaar kwamquote:Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat wais toch allemaal blauwe zone? Ik heb daar weleens gestaan, maar niet tevaak, want zonder zo'n parkeerkaart kreeg je er een boete.
Dat was nog voor mijn tijd.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
3x raden waarom die zone er na een paar jaar kwam
Ik vind die eerste toch wel stoer, en door de (waarschijnlijk) iets langere sluitertijd staat de pijl er mooi op, daardoor is de rest idd wat overbelichtquote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef Paladijn het volgende:Dure camera en dan nog redelijk overbelichten.... Ook heeft ie wat rare trucjes uitgehaald, zie de 2e achmeatoren op de laatste foto
Fotograaf is een vliegtuigspotter zo te zien?
Opgesiedemieterd jij!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef Faceoff het volgende:
ik doe t dit keer vanuit heerenveen.
Mogguh!!
Mut je nou weer in Heerenveen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef Faceoff het volgende:
ik doe t dit keer vanuit heerenveen.
Mogguh!!
Externe opdracht van school voor een bedrijf daarquote:
die speelden hier paar weken terug toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:18 schreef Sodeju het volgende:
Ik kon de naam idd ook bijna niet uitspreken, maar schijnt toch wel een goede voetballer te zijn. Komt over van GAE.
Schijnt dat de beste jongen door Heerenveen uit de jeugd van Cambuur is gehaald!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Externe opdracht van school voor een bedrijf daar
[..]
die speelden hier paar weken terug toch?
heeftie hier zeker nieuwe vrienden gemaakt
voor het geval datquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef Ensaf het volgende:
En toch denk ik dat 'ie nog wel even op de C-lijst zal blijven staan.
en ze hebben t beiden ook ongeveer even kort uitgehoudenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef neen het volgende:
Room91 is toch alweer dicht?
Toen de purple de zen werd was er ook geen donder veranderd
Zen was dan ook van dezelfde eigenaar als NOAquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:02 schreef Sodeju het volgende:
Zen was wel zo'n slap aftreksel van NOA, tering.
Dat weet ik, maar ga dan iets origineels bedenkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zen was dan ook van dezelfde eigenaar als NOA
Dat stadion wordt ook niet betaald door Cambuur zelf. Althans het grootste gedeelte niet. Daarnaast wordt er altijd geklaagd over het gemeenschapsgeld, maar daar worden ook erg veel mensen voor vermaakt en daar krijgt de stad Leeuwarden bekendheid voor terug. In tegenstelling tot ''de harmonie'', dat jaarlijks ook leuke bedragen ontvangt, maar daar hoor ik nooit iemand over.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef Paladijn het volgende:
Mwa, mooi weet ik niet... volgens mij krijgt de projectontwikkelaar nu spotgoedkoop het stadion kadeau. Ook waren de nieuwbouwplannen een paar jaar terug (heb als buurtbewoner inzage) interessant, maar die gingen er vanuit dat het stadion hier zou blijven staan. Bij die plannen had Cambuur bovendien ook nog een grote vinger in de pap, dat heeft ze nu niet meer gezien ze geen eigenaar meer zijn - ik kan zo even snel niet vinden wat er destijds geboden werd voor de verbouwingen rond het stadion trouwens.
En lullig misschien, maar een nieuw stadion zit er financieel dus echt helemaal niet in voor die paar miljoen... bovendien is dat bedrag misschien nu leuk, maar is het over een paar jaar wel op aan lopende kosten en stadionhuur - tegen die tijd kan de gemeente weer fijn bijspringen met gemeenschapsgeld.
Geen zin om hier op in te gaan, omdat er een hoop onzin in staat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:57 schreef Paladijn het volgende:
Dit soort discussies hoort hier eigenlijk niet thuis, maar vooruit...
Natuurlijk klagen mensen over miljoenen aan gemeenschapsgeld die aan een betaalde voetbal organisatie, wat simpelweg een doodnormale BV met winstoogmerk is, wordt gespendeerd vanuit de gemeente. Bovendien, waarom alleen aan voetbal en niet aan andere lokale toffe sporten als fierljeppen, kaatsen en schaatsen, dat hoort meer bij Leeuwarden dan een voetbalclubje wat soms op tv is bij een campingzender en een goede impressie achterlaat met bakstenen in de Coopmansstraat. Misschien dat ze volgend jaar weer een seizoentje aan mogen modderen in de eredivisie, maar voor het zover is... Je zou die paar miljoen zelfs kunnen besteden aan een Formule 1 team, heb je nog meer coverage ook![]()
Ook over culturele zaken wordt wel geklaagd, maar dat zijn verhoudingsgewijs centenkwesties en is een selecter publiek waarbij een concreet resultaat geleverd wordt door de geldinjectie. Daarbij is de harmonie geen private BV voor zover ik weet, vergelijk het eerder met de bioscopen (notabene van een en dezelfde eigenaar in lwd) die een grote zak geld kadeau krijgen van de gemeente - dan staat iedereen ook op zijn achterste benen.
Waarom kan Cambuur niet met minder geld af? Datzelfde geldt uiteraard ook voor de rest van de betaald voetbal clubs. Laat ze maar zorgen dat ze een sluitende begroting hebben voor de komende jaren aan de hand van betalende toeschouwers en (tv)sponsorgelden. Dan maar wat minder ambitieus. Misschien niet leuk als fan, het is niet anders.
Dat is een zwaktebod. Maar blijf gerust verder leven in je kleine wereldje waar Cambuur alles is, ik lig er niet wakker vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Geen zin om hier op in te gaan, omdat er een hoop onzin in staat.
Nooit bij stilgestaan hoe Cambuuur leeft onder de mensen in Leeuwarden? Voor veel arbeiders is Cambuur een mooie avond uit, waar de dagelijkse sleur even wordt vergeten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is een zwaktebod. Maar blijf gerust verder leven in je kleine wereldje waar Cambuur alles is, ik lig er niet wakker van
Nooit bij stilgestaan dat ik er pal naast woon en die gezelligheid dus om de zoveel dagen meemaak? Ik zie Cambuur liever over 15 jaar nog leuk voetbal in de eerste divisie spelen in het huidige stadion dan dat ze over een paar jaar kapot zijn door te grote ambities en geldverspilling. De investering die de gemeente destijds in Cambuur heeft gedaan is in mijn ogen ook niet verkeerd geweest, ze hebben mooie dingen laten zien de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:54 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan hoe Cambuuur leeft onder de mensen in Leeuwarden? Voor veel arbeiders is Cambuur een mooie avond uit, waar de dagelijkse sleur even wordt vergeten.
Zal een mooie boel worden als dan opeens geld in het schaatsen en kaatsen wordt gepompt.
Waarom zou de gemeente geld pompen in het voetbal als er al een eredivisieclub is in Heerenveen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:05 schreef Sodeju het volgende:
Waarom zou de gemeente geld pompen in het schaatsen als er al het Thialf is in Heerenveen?
Daarnaast lijkt het mij niet meer dan logisch dat een club als Cambuur grote ambities heeft. De capaciteit van het aantal toeschouwers is er in ieder geval.
En wat versta jij onder leuk voetbal in de eerste divisie? Middenmoot? Zal weer gezellig zijn in het stadion met 2000 toeschouwers
Prachtig stukje tekst. Waarom denk je dat deze stad voorbij is gestreefd door Heerenveen? Om het gene wat jij hier hebt getypt. GEEN ambitie, liever veilig in de eerste divisie, zonder risico's. Geeft overigens ook meteen de mentaliteit van het gros van de Nederlanders aan, daarom moet je ook vooral niet je kop boven het maaiveld uitsteken. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Wat een kut mentaliteit, echt waar, slappe hap.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan dat ik er pal naast woon en die gezelligheid dus om de zoveel dagen meemaak? Ik zie Cambuur liever over 15 jaar nog leuk voetbal in de eerste divisie spelen in het huidige stadion dan dat ze over een paar jaar kapot zijn door te grote ambities en geldverspilling.
Blinde hond, donder op met dat selectieve gequote om te trollen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Prachtig stukje tekst. Waarom denk je dat deze stad voorbij is gestreefd door Heerenveen? Om het gene wat jij hier hebt getypt. GEEN ambitie, liever veilig in de eerste divisie, zonder risico's. Geeft overigens ook meteen de mentaliteit van het gros van de Nederlanders aan, daarom moet je ook vooral niet je kop boven het maaiveld uitsteken. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Wat een kut mentaliteit, echt waar, slappe hap.
Word je agressief, jongen? Haha, loser.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Blinde hond, donder op met dat selectieve gequote om te trollen.
Je bevestigt mijn punt alleen maar met dit soort domme reacties.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:53 schreef bascross het volgende:
[..]
Word je agressief, jongen? Haha, loser.Blijkbaar een gevoelig punt te pakken.
![]()
Wie begon hier te schelden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn punt alleen maar met dit soort domme reacties.
Okay boys, take it outside please. Dan kan men hier weer normaal verder posten.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:38 schreef Ensaf het volgende:
Rellen in Liwwadden?
Da's ook voor het eerst!
Relaxt spul he. W7 ultimatequote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:28 schreef Faceoff het volgende:
hehe, eindelijk werkt mijn windows 7 weer mee!!
Back in action!
Is die rotzooi nu al eens stabiel?quote:
Posts met het woord Bier erin doen het altijd goedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:13 schreef Joy_Division het volgende:
Hoi! Ik wilde iets zinnigs zeggen maar weet helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |