Prachtig stukje tekst. Waarom denk je dat deze stad voorbij is gestreefd door Heerenveen? Om het gene wat jij hier hebt getypt. GEEN ambitie, liever veilig in de eerste divisie, zonder risico's. Geeft overigens ook meteen de mentaliteit van het gros van de Nederlanders aan, daarom moet je ook vooral niet je kop boven het maaiveld uitsteken. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Wat een kut mentaliteit, echt waar, slappe hap.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan dat ik er pal naast woon en die gezelligheid dus om de zoveel dagen meemaak? Ik zie Cambuur liever over 15 jaar nog leuk voetbal in de eerste divisie spelen in het huidige stadion dan dat ze over een paar jaar kapot zijn door te grote ambities en geldverspilling.
Blinde hond, donder op met dat selectieve gequote om te trollen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Prachtig stukje tekst. Waarom denk je dat deze stad voorbij is gestreefd door Heerenveen? Om het gene wat jij hier hebt getypt. GEEN ambitie, liever veilig in de eerste divisie, zonder risico's. Geeft overigens ook meteen de mentaliteit van het gros van de Nederlanders aan, daarom moet je ook vooral niet je kop boven het maaiveld uitsteken. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Wat een kut mentaliteit, echt waar, slappe hap.
Word je agressief, jongen? Haha, loser.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Blinde hond, donder op met dat selectieve gequote om te trollen.
Je bevestigt mijn punt alleen maar met dit soort domme reacties.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:53 schreef bascross het volgende:
[..]
Word je agressief, jongen? Haha, loser.Blijkbaar een gevoelig punt te pakken.
![]()
Wie begon hier te schelden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn punt alleen maar met dit soort domme reacties.
Okay boys, take it outside please. Dan kan men hier weer normaal verder posten.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:38 schreef Ensaf het volgende:
Rellen in Liwwadden?
Da's ook voor het eerst!
Relaxt spul he. W7 ultimatequote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:28 schreef Faceoff het volgende:
hehe, eindelijk werkt mijn windows 7 weer mee!!
Back in action!
Is die rotzooi nu al eens stabiel?quote:
Posts met het woord Bier erin doen het altijd goedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:13 schreef Joy_Division het volgende:
Hoi! Ik wilde iets zinnigs zeggen maar weet helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |