Och, slechte buurten, hangt er vanaf wat je zoekt. Met in gezinnetje wil je waarschijnlijk liever niet in Schieringen/Vrijheidswijk wonen, maar ik vindt het zelf voor een student prima te doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:26 schreef HugoChavez het volgende:
Weet iemand hier wat de goede buurten zijn in Ljoewert?
Ik kan misschien een woning krijgen via http://www.woonfriesland.nl , ergens in een dorp of Leeuwarden. In een dorp heb je denk ik geen slechte buurten, maar in steden wel.
Leeuwarden heeft geen universiteit begreep ik, dat is wel minder, want misschien wil ik ook studeren. Ik spreek (nog) geen Fries, maar ik koop dan wel zo'n wat&hoe gidsje om mezelf verstaanbaar te maken.![]()
Zijn Chavez-aanhangers populair in Fryslân?Of kan ik beter in de Randstad blijven.
![]()
Zijn er nog leuke dorpen of plekken aan te bevelen waar ik absoluut moet gaan wonen?![]()
Zijn er ook allochtonen in Fryslân eigenlijk?Ik ben namelijk gek op Turkse meisjes
en Turks eten.
![]()
Of moet ik elke dag aan de spruitjes en snert?
Ik overweeg om voor de eerste keer naar TDF te gaan!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:38 schreef bascross het volgende:
Ohja, weten we allemaal dat Zanger Rinus vanavond in TDF Berlikum komt?
En is het wat? Hoop wel dat er een fatsoenlijke gratis!! parkeerplaats bij zit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef justmattie het volgende:
Ik ben net in de nieuwe NHL geweest
De slagbomen zijn nog niet aangeslotenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:22 schreef bascross het volgende:
[..]
En is het wat? Hoop wel dat er een fatsoenlijke gratis!! parkeerplaats bij zit.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:05 schreef Ensaf het volgende:
Behalve als je te lui bent geweest om zo'n nieuwe studentenkaart aan te vragen.
Weet je ook hoe lang het duurt voor daar koffie uitkomt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef justmattie het volgende:
Verder vond ik dat bepaalde koffiehoekjes er wel vet uitzagenDe koffieapparaten zijn allemaal tiptoets in de LG look zoals deze
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:11 schreef Paladijn het volgende:
Lang leve het OV...
LELYSTAD - Vervoersmaatschappij Conexxion heeft zaterdagavond door sneeuwval een aantal busdiensten geschrapt. Zo rijden er geen stadsbussen meer in Lelystad en rijden de streekbussen in de Noordoostpolder onregelmatig.
In de provincie Friesland is het busvervoer volledig stilgelegd, zo maakt een woordvoerder van de vervoersmaatschappij bekend.
De vervoerder Qbuzz heeft de busdiensten geschrapt in Drenthe en Zuidoost-Friesland.
Bij ons op school anders nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:12 schreef Paladijn het volgende:
Tragere koffiezet automaten leveren doorgaans wel betere kwaliteit koffie trouwens
Dat hadden ze ook positiever kunnen brengen:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:11 schreef Paladijn het volgende:
Lang leve het OV...
LELYSTAD - Vervoersmaatschappij Conexxion heeft zaterdagavond door sneeuwval een aantal busdiensten geschrapt. Zo rijden er geen stadsbussen meer in Lelystad en rijden de streekbussen in de Noordoostpolder onregelmatig.
In de provincie Friesland is het busvervoer volledig stilgelegd, zo maakt een woordvoerder van de vervoersmaatschappij bekend.
De vervoerder Qbuzz heeft de busdiensten geschrapt in Drenthe en Zuidoost-Friesland.
Allochtonen zijn super, vooral Turken en Koerden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, slechte buurten, hangt er vanaf wat je zoekt. Met in gezinnetje wil je waarschijnlijk liever niet in Schieringen/Vrijheidswijk wonen, maar ik vindt het zelf voor een student prima te doen.
Fries zul je voor Leeuwarden niet hoeven te leren, alles gebeurt hier in het Nederlands. Universiteit is er niet, wel drie hogescholen (25.000 studenten) en een Universiteit op 40 minuten met de trein.
Chavez komt op voor de boeren, dus in Friesland moet je wel goed zitten.
Waar je wilt wonen hangt er vanaf hoe je bent en wat je zoekt.
We hebben een breed scala aan allochtonen, met name in voorgenoemde Schieringen/Vrijheidswijk.
Turks eten zit wel goed, zie een topic of twee, drie geleden voor de verschillende Shoarmatenten die Leeuwarden rijk is.
Ik zou uit de buurt rondom het Cambuurplein blijven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:46 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Allochtonen zijn super, vooral Turken en Koerden.![]()
Ik heb alleen een verschrikkelijke hekel aan PVV-stemmende Tokkies en autochtoonse asocialen.Dus ik woon niet graag in een buurt met kampers, Tokkies, PVV-stemmers en andere asocialen.
![]()
Heeft iemand een lijstje van wijken waar veel Tokkies wonen in Leeuwarden? Dan weet ik waar ik niet moet gaan wonen.![]()
In Schieringen en Vrijheidswijk wonen dus vooral allochtonen, maar de hamvraag is dus wonen er ook asocialen, Tokkies, PVV-tuig etc.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik zou uit de buurt rondom het Cambuurplein blijven.
Doet ze goedquote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef Paladijn het volgende:
•22.56 uur, Douwe Kalmaleane in Leeuwarden, 35-jarige vrouw uit Leeuwarden, 1045 ug/l, de bestuurster was met haar voertuig tegen een lantaarnpaal gereden
Ander ongeluk, maar 1045 ug/l, dat is 15 biertjes ofzo?
Ze rijden nu toch weer gewoonquote:Op zondag 3 januari 2010 14:27 schreef Tristessa het volgende:
Nou ben benieuwd hoe de bussen morgen rijden. Moet weer naar stage.
Dokkumer Ee weet ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:33 schreef justmattie het volgende:
Kun je al schaatsen op de Dokkumer Ee, ensaf?
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef neen het volgende:
Vroeger hadden ze nog bijna gratis koffie op de NHL, stop knop ingedrukt houden en gaan!
Het was anders herinner ik mequote:
Toen was ik allang gestoptquote:Op maandag 4 januari 2010 14:29 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Dat werkte het laatste half jaar al niet meer, ze hebben toen de stopknop losgekoppeld.
Maar het werkte ook als je de koffieknop die je wou hield ingedrukt en na elk bakje en random andere knop.
K vraag me af hoe duur de koffie gaat worden, vond 45 cent al prijzig voor die kopjes lauwe pis die ze daar hadden. Dit is nog te drinken dus zal wel duurder zijn :S
Dat klinkt alweer geweldig.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:55 schreef Faceoff het volgende:
Kom net terug van de NHL!
Wat een hel op het parkeer terrein, door de sneeuw kun je niet eens meer zien waar je mag staan, dus BENDE!
Het gebouw is nog even onmogelijk dan het was, nog erger zelfs omdat je nu in de gangetjes die vroeger doodliepen ineens in de nieuwe ring komt. Maar omdat die overal hetzelfde is, is het nog maar ff afwachten waar je dan bent. Orientatie ben ik zowiezo kwijt als ik buiten niet kan zien. Maar ik heb iig mijn hoekje gevonden (G).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |