Doet ze goedquote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef Paladijn het volgende:
•22.56 uur, Douwe Kalmaleane in Leeuwarden, 35-jarige vrouw uit Leeuwarden, 1045 ug/l, de bestuurster was met haar voertuig tegen een lantaarnpaal gereden
Ander ongeluk, maar 1045 ug/l, dat is 15 biertjes ofzo?
Ze rijden nu toch weer gewoonquote:Op zondag 3 januari 2010 14:27 schreef Tristessa het volgende:
Nou ben benieuwd hoe de bussen morgen rijden. Moet weer naar stage.
Dokkumer Ee weet ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:33 schreef justmattie het volgende:
Kun je al schaatsen op de Dokkumer Ee, ensaf?
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef neen het volgende:
Vroeger hadden ze nog bijna gratis koffie op de NHL, stop knop ingedrukt houden en gaan!
Het was anders herinner ik mequote:
Toen was ik allang gestoptquote:Op maandag 4 januari 2010 14:29 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Dat werkte het laatste half jaar al niet meer, ze hebben toen de stopknop losgekoppeld.
Maar het werkte ook als je de koffieknop die je wou hield ingedrukt en na elk bakje en random andere knop.
K vraag me af hoe duur de koffie gaat worden, vond 45 cent al prijzig voor die kopjes lauwe pis die ze daar hadden. Dit is nog te drinken dus zal wel duurder zijn :S
Dat klinkt alweer geweldig.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:55 schreef Faceoff het volgende:
Kom net terug van de NHL!
Wat een hel op het parkeer terrein, door de sneeuw kun je niet eens meer zien waar je mag staan, dus BENDE!
Het gebouw is nog even onmogelijk dan het was, nog erger zelfs omdat je nu in de gangetjes die vroeger doodliepen ineens in de nieuwe ring komt. Maar omdat die overal hetzelfde is, is het nog maar ff afwachten waar je dan bent. Orientatie ben ik zowiezo kwijt als ik buiten niet kan zien. Maar ik heb iig mijn hoekje gevonden (G).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |