Zo snel loopt het niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voordat je het weet, ben je Leonard Cohen-fan
Wees welkomquote:
Tja, da's idd het nadeel van de lijst, maar aan de andere kant de nachtelijke uren kunnen later weer terug geluisterd wordenquote:alleen jammer dat het s nachts door gaat
Ik ben nogal een mietje en val zo in slaap en ik baal nu al van de nummers die ik ga missen(go like elijah, valerie, white rabbit, paradise city etc)
Leg eens uit.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het anders nog wel iets hebben.
Doe dan tot 191.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil eigenlijk opblijven tot 198, maar dat is iets te optimistisch.
Voor het eerst in 11 edities.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:06 schreef Zwansen het volgende:
Oh noes, zie ik nu goed dat Berlin- Take my breath away er niet instaat?
Muzikale opvoeding, ik heb het zelf maar gedaan want anders zou er niks van mij terecht zijn gekomen . . .quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef nomar83 het volgende:
Bij ons is staat Radio 2 vooral op, zelf luister ik meestal 3fm (als ik radio luister). M'n vader draait Neil Diamond, m'n moeder Queen en zelf sinds afgelopen zomer gek van The Beatles. Zit dus wel goed qua muzikale opvoeding hier.![]()
Daar noem je ook drie schijtnummers zegquote:Op donderdag 31 december 2009 01:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Al zou Blof de nummers Bohemian Rhapsody, Stairway to heaven, Billy Jean en Als de morgen is gekomen hebben geschreven, dan nog vindt tong het niks.
Maar je moet toch ooit slapenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon weken van tevoren oefenen, dan lukt het volgend jaar zeker.
quote:
Overdag mis ik ook vrij weinig.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar je moet toch ooit slapen
Dan mis je die van overdag!
Ik stem voor een pauze tussen 01.00 en 08.00
Trustequote:Op donderdag 31 december 2009 01:09 schreef Nizno het volgende:
ik ga ook op mn zij liggen.... nog ff meelezen en dan in slaap vallen... truste alvast![]()
Ja dan wil je bevestigd worden in je depressiviteitquote:Op donderdag 31 december 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Perfect nummer wanneer iemand/iets in de shit zit.
bikkelquote:Op donderdag 31 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overdag mis ik ook vrij weinig.
In ieder geval zat er de laatste jaren een stijgende lijn in.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, hoe kan dat zeg? Volgend jaar stem ik daar op.
http://top2009.radio2.nl/page/nummer/325
Ik heb hem gejat van peacemanquote:Op donderdag 31 december 2009 01:10 schreef nomar83 het volgende:
Hij gaat echt op het ritme van het nummer.
Gisteren miste ik nummers tussen 6:00 en omstreeks 11:30.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bikkel![]()
Nou ja gelukkig hebben we tegenwoordig youtube als ik die lijst lees heb ik zo vaak jaaaaaaaaa die moet ik nu horen!!! haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |