Zo snel loopt het niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voordat je het weet, ben je Leonard Cohen-fan
Wees welkomquote:
Tja, da's idd het nadeel van de lijst, maar aan de andere kant de nachtelijke uren kunnen later weer terug geluisterd wordenquote:alleen jammer dat het s nachts door gaat
Ik ben nogal een mietje en val zo in slaap en ik baal nu al van de nummers die ik ga missen(go like elijah, valerie, white rabbit, paradise city etc)
Leg eens uit.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het anders nog wel iets hebben.
Doe dan tot 191.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil eigenlijk opblijven tot 198, maar dat is iets te optimistisch.
Voor het eerst in 11 edities.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:06 schreef Zwansen het volgende:
Oh noes, zie ik nu goed dat Berlin- Take my breath away er niet instaat?
Muzikale opvoeding, ik heb het zelf maar gedaan want anders zou er niks van mij terecht zijn gekomen . . .quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef nomar83 het volgende:
Bij ons is staat Radio 2 vooral op, zelf luister ik meestal 3fm (als ik radio luister). M'n vader draait Neil Diamond, m'n moeder Queen en zelf sinds afgelopen zomer gek van The Beatles. Zit dus wel goed qua muzikale opvoeding hier.![]()
Daar noem je ook drie schijtnummers zegquote:Op donderdag 31 december 2009 01:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Al zou Blof de nummers Bohemian Rhapsody, Stairway to heaven, Billy Jean en Als de morgen is gekomen hebben geschreven, dan nog vindt tong het niks.
Maar je moet toch ooit slapenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon weken van tevoren oefenen, dan lukt het volgend jaar zeker.
quote:
Overdag mis ik ook vrij weinig.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar je moet toch ooit slapen
Dan mis je die van overdag!
Ik stem voor een pauze tussen 01.00 en 08.00
Trustequote:Op donderdag 31 december 2009 01:09 schreef Nizno het volgende:
ik ga ook op mn zij liggen.... nog ff meelezen en dan in slaap vallen... truste alvast![]()
Ja dan wil je bevestigd worden in je depressiviteitquote:Op donderdag 31 december 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Perfect nummer wanneer iemand/iets in de shit zit.
bikkelquote:Op donderdag 31 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overdag mis ik ook vrij weinig.
In ieder geval zat er de laatste jaren een stijgende lijn in.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, hoe kan dat zeg? Volgend jaar stem ik daar op.
http://top2009.radio2.nl/page/nummer/325
Ik heb hem gejat van peacemanquote:Op donderdag 31 december 2009 01:10 schreef nomar83 het volgende:
Hij gaat echt op het ritme van het nummer.
Gisteren miste ik nummers tussen 6:00 en omstreeks 11:30.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bikkel![]()
Nou ja gelukkig hebben we tegenwoordig youtube als ik die lijst lees heb ik zo vaak jaaaaaaaaa die moet ik nu horen!!! haha
om te skippenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:11 schreef Zwansen het volgende:
Blof heeft toch wel erg veel mooie nummers gemaakt.
Tja, sommige nummers worden overgewaardeerd die bovenin staan.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:13 schreef Zwansen het volgende:
Wie kan me vertellen waarom Pink Floyd 3 maal in de top 15 staat? Die nummers zeggen me helemaal niets.
Dat zegt meer over jou dan over de lijst.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:13 schreef Zwansen het volgende:
Wie kan me vertellen waarom Pink Floyd 3 maal in de top 15 staat? Die nummers zeggen me helemaal niets.
Plaats de tekst eensquote:Op donderdag 31 december 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Hier is toch weinig mis mee, tong.
Nee alles over de fanclubs.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de lijst.
Kom nou, drie nummers zeggen hem niks. Dan schort er echt wat aan je muziekkennis. Je hoeft ze niet mooi te vinden, dat is wat anders.quote:
Ik zie dat er een aangenaam half uurtje aan komtquote:Op donderdag 31 december 2009 01:06 schreef peaceman het volgende:
495 265 Leonard Cohen : So long Marianne![]()
230 264 Uriah Heep : Easy livin'![]()
![]()
118 263 Bløf : Harder dan ik hebben kan![]()
![]()
![]()
![]()
268 262 Dire Straits : Money for nothing![]()
276 261 Crosby, Stills, Nash & Young : Almost cut my hair![]()
![]()
283 260 Beatles : Norwegian wood![]()
380 259 Focus : Hocus pocus![]()
110 258 Barry Ryan : Eloise![]()
250 257 Queen : Killer queen
183 256 Beatles : Fool on the hill![]()
184 255 Kate Bush & Peter Gabriel : Don't give up![]()
203 254 Sinead O'Connor : Nothing compares 2U![]()
- 253 Amy Winehouse (& Mark Ronson) : Valerie![]()
206 252 Moody Blues : Question
Nou, tegenwoordig hoef ik het niet meer zo. Al die SMS troep die op de buis gekwakt wordt . . .quote:Op donderdag 31 december 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
I WANT MY MTVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV![]()
Brian May?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef tong80 het volgende:
We krijgen dit uur wel de door Engelsen beschouwd als de beste gitarist van de wereld
en er komt bija geen muziek meer opquote:Op donderdag 31 december 2009 01:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig hoef ik het niet meer zo. Al die SMS troep die op de buis gekwakt wordt . . .![]()
Ja, ze doen geen recht meer aan de M, hè?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:20 schreef ThunderChild het volgende:
Nou, tegenwoordig hoef ik het niet meer zo. Al die SMS troep die op de buis gekwakt wordt . . .![]()
bedoel je ooit, vroeger?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef tong80 het volgende:
We krijgen dit uur wel de door Engelsen beschouwd als de beste gitarist van de wereld
Jaren 70 Jan Akkermanquote:
Alleeen in de nachten.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze doen geen recht meer aan de M, hè?
Ik heb net Wish you were here geluisterd, maar het zegt me niks. En ik heb net ff de eerste 50/60 nummers bekeken van de top 2000 en op eentje van de Eagles na ken ik ze allemaal. Dus voor een twintiger heb ik wel een meer dan gemiddelde muziekkennis.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom nou, drie nummers zeggen hem niks. Dan schort er echt wat aan je muziekkennis. Je hoeft ze niet mooi te vinden, dat is wat anders.
Tuurlijk je deed vakantiewerk waar ze arbeidsvitamine draaidenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb net Wish you were here geluisterd, maar het zegt me niks. En ik heb net ff de eerste 50/60 nummers bekeken van de top 2000 en op eentje van de Eagles na ken ik ze allemaal. Dus voor een twintiger heb ik wel een meer dan gemiddelde muziekkennis.
Dit dusquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk je deed vakantiewerk waar ze arbeidsvitamine draaiden
Dat was 1973 of zo.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Oh wacht even, Jan Akkerman. Dat is echt jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, tong.
Dan heeft die baas wel goed voor je gezorgd.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit eens verteld ofzo?
Ik zou het niet meer weten, ik kijk er niet meer naarquote:Op donderdag 31 december 2009 01:21 schreef rhubarbje het volgende:
en er komt bija geen muziek meer op
alleen series
die ik stiekem heel leuk vind![]()
"De titel van het laatste nummer was mogelijk een bewuste poets die dj's werd gebakken: "Dat was Hocus Pocus van Focus"."quote:Op donderdag 31 december 2009 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Drievoudige rijm.
En hij klinkt lekker!
Dat is zeker netjes. Maar dat je de hele bekende nummers van de Floyd niet kent, is een gat in je muziekkennis. Ik heb er ook lang over gedaan om ze te waarderen, dat wil ik best toegeven.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb net Wish you were here geluisterd, maar het zegt me niks. En ik heb net ff de eerste 50/60 nummers bekeken van de top 2000 en op eentje van de Eagles na ken ik ze allemaal. Dus voor een twintiger heb ik wel een meer dan gemiddelde muziekkennis.
Is bij velenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit eens verteld ofzo?
Dat is niet voor niets gekozen blijkt maar weerquote:
Later werd het steeds vaker Slam FM ofzo idd.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heeft die baas wel goed voor je gezorgd.
Helemaal niet negatief bedoeld dit:quote:Op donderdag 31 december 2009 01:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor het eerst naar een nummer van PF geluisterd zonder dat ik stoned was.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes. Maar dat je de hele bekende nummers van de Floyd niet kent, is een gat in je muziekkennis. Ik heb er ook lang over gedaan om ze te waarderen, dat wil ik best toegeven.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst naar een nummer van PF geluisterd zonder dat ik stoned was.
Uiteraard ken ik Another brick in the wall, maar die anderen dus echt niet. En dat vond ik ook zo vaag. Natuurlijk ligt dat aan mezelf anders zouden ze niet zo hoog staan, maar verbaast me echt.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Helemaal niet negatief bedoeld dit:
Ik vind het heel apart dat je de muziek van Pink Floyd nooit bent tegengekomen, bij de eerste 60 nummers staan zeker nummers die minder vaak op de radio zijn. Raar toch eigenlijk
Ik heb het geprobeerd en geprobeerd om het leuk te vinden, maar ik blijf er niets aan vinden. Another Brink In The Wall is het enige nummer wat ik echt tof vind. Hun nummers ken ik wel verder uiteraardquote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes. Maar dat je de hele bekende nummers van de Floyd niet kent, is een gat in je muziekkennis. Ik heb er ook lang over gedaan om ze te waarderen, dat wil ik best toegeven.
Ja geweldig. Is ook mijn favoriete Queen-nummer.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:31 schreef nomar83 het volgende:
Vreemd dat Killer Queen op 257 en Bohemian op 1. Ik vind Killer Queen veel beter ook.
Post-id 76.250.000.quote:
Wees er trots op.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind ook dat ik een redelijk brede muziekkennis heb voor een jong bloempje (![]()
).
Ik ben geen Queen-fan, verre van dat. Maar nu ik er de afgelopen dagen weer een aantal van gehoord heb moet ik toegeven dat het allemaal wel sterke producties zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja geweldig. Is ook mijn favoriete Queen-nummer.
Zonder jou waren we nog niet eens bij 76.000.000 geweest.quote:
quote:
Ik ken bijna niets bij naamquote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer eenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zonder jou waren we nog niet eens bij 76.000.000 geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |