en heer ook!quote:
Ik ga het erop gokken.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil eigenlijk opblijven tot 198, maar dat is iets te optimistisch.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn moeder draaide (en nog) altijd radio 2... is zeer goed voor onze muzikale opvoeding geweest.
Mijn zus vroeg aan zwager van wie t nummer 'de pastorale' was.... En zelfs dat wist hij niet.....
Bij ons is staat Radio 2 vooral op, zelf luister ik meestal 3fm (als ik radio luister). M'n vader draait Neil Diamond, m'n moeder Queen en zelf sinds afgelopen zomer gek van The Beatles. Zit dus wel goed qua muzikale opvoeding hier.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef FritsFlits het volgende:
Ach, ik ben 24 en ken ook heel veel oude nummers. Gewoon opgevoed worden met Radio10 Gold aanEn nee, dat was geen dwang, maar dat wou ik zelf. Toen ik opgroeide waren groepen als 2 Brothers On The 4th Floor en 2 Unlimited populair.. vond ik vreselijk.
Ik vind het anders nog wel iets hebben.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
118 263 Bløf : Harder dan ik hebben kan
Waarom nou![]()
Hoe kun je dat nu vreselijk vinden? Jeugdsentiment. Jaren '90.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef FritsFlits het volgende:
Ach, ik ben 24 en ken ook heel veel oude nummers. Gewoon opgevoed worden met Radio10 Gold aanEn nee, dat was geen dwang, maar dat wou ik zelf. Toen ik opgroeide waren groepen als 2 Brothers On The 4th Floor en 2 Unlimited populair.. vond ik vreselijk.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Diaan73 het volgende:
Er komt best een leuk uurtje aan, maar deze dame gaat naar bed. Slaap lekker allen en tot morgen![]()
Terustenquote:
eng ook als je dat hoort over een 35 jarige dat die dat niet weet.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Best bizar
M'n zus vond house en dat soort dingen wel leuk, maarja die zat toen in de pubertijd. Gelukkig is het daar ook goed mee gekomen
alleen al op de achtergrond vaak wat 'oudere' muziek doet echt wonderen.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Bij ons is staat Radio 2 vooral op, zelf luister ik meestal 3fm (als ik radio luister). M'n vader draait Neil Diamond, m'n moeder Queen en zelf sinds afgelopen zomer gek van The Beatles. Zit dus wel goed qua muzikale opvoeding hier.
Al zou Blof de nummers Bohemian Rhapsody, Stairway to heaven, Billy Jean en Als de morgen is gekomen hebben geschreven, dan nog vindt tong het niks.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het anders nog wel iets hebben.
Klopt, maar de clip die ze er op youtube bijgezet hebben.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze toen al clips hadden.
Voordat je het weet, ben je Leonard Cohen-fanquote:Op donderdag 31 december 2009 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Ja, inderdaad.
Ik ben er nog steeds.
Gewoon weken van tevoren oefenen, dan lukt het volgend jaar zeker.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom me ook maar even melden
zo lang ik kan herinneren luister ik naar de top 2000
eerst samen met mn mama en nu alleen
alleen jammer dat het s nachts door gaat
Ik ben nogal een mietje en val zo in slaap en ik baal nu al van de nummers die ik ga missen(go like elijah, valerie, white rabbit, paradise city etc)
trustequote:
Welkom!quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom me ook maar even melden
zo lang ik kan herinneren luister ik naar de top 2000
eerst samen met mn mama en nu alleen
alleen jammer dat het s nachts door gaat
Ik ben nogal een mietje en val zo in slaap en ik baal nu al van de nummers die ik ga missen(go like elijah, valerie, white rabbit, paradise city etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |